Galoosh
סיפור אימה ראשון! כפיים XD

בובת המוות של קומיטו

Galoosh 04/06/2014 1216 צפיות 14 תגובות
סיפור אימה ראשון! כפיים XD

הסאקורה קינומוטו, או בעברית, פריחת הדובדבנים – החלה. לאט לאט התמלא פארק פוטומק, הזורם דרך וושינגטון הבירה, עצי דובדבן יפהפיים ומלבלבים, בעיקר בצבעי לבן מהולים בוורוד בהיר חיוור ביותר ובצבעי וורוד כהה שפוזרו בכל גדות הנחל הקרובות.
קאהו טיילה בין עצי הסאקורה, מפזזת ביניהם ומזמזמת את הפתיחה של האנימה האהובה עליה.
היא הסתובבה בין העצים ואז נחה לה מעט, התיישבה על אבן גדולה שנקרתה בדרכה והמשיכה ללכת, היא פסעה לאיטה בין שדרות עצים רבות והתרחקה יתר על המידה מהבית שלה.
לפתע, היא חשה דפיקה על גבה. היא הסתובבה בבהלה וראתה נער פשוט, אבל הוא היה מיוחד, הוא לא היה נער רגיל, הוא היה נראה כאילו יצא מתוך אנימה, הוא היה לה מוכר.
"מי אתה?" היא אמרה וכיווצה את עינייה.
"אני קומיטו." הוא פסק וחייך חיוך רחב.
"אתה לא… קומיטו מהסדרה… שאני…ר…רואה?" היא מלמלה, והתיישבה על הדשא הרטוב.
"אפשר לומר," הוא אמר בקול שגרם לה לרעוד. "אני כל מה שתרצי ויותר, קאהו."
"מאיפה אתה יודע מי אני?" היא אמרה בחרדה. "ואיך קוראים לי?"
"את שואלת יותר מדי שאלות!" הוא צעק.
"מה יש לך?" היא קמה והלכה כמה צעדים אחורה.
"שלא תעזי לזוז לשום מקום!" הוא צרח וכיוון את ידו אל גופה. באורח פלא, הוא גרם לה לזוז בצורה לא רצוייה, הגוף שלה נע אבל המוח שלה היה במקום אחר בכלל. "את נתונה בשליטתי! אל תזוזי! אה, את לא יכולה!" הוא צחק והיא שמה לב שמתיקו מבצבצת בובה קטנטנה.
"מה יש לך?" היא שאלה כשהיא ממררת בבכי. "אתה מכאיב לי!"
"אני בסדר, זו את. הכל את." הוא אמר בשיגעון מוחלט.
"מי אתה?" קאהו שאלה בקול ילדותי ובכייני במקצת. "אני רק רוצה לעזור! תעזוב אותי!"
קומיטו הוריד את ידו וקאהו ברחה בשעטה מהמקום כשנעליה מעיפות חול ואבק.
"אני כל מה שתרצי. הכל." קומיטו המשיך להגיד זאת שוב ושוב. "את שואלת יותר מדי שאלות. שאלות. שאלות. שאלות. שאלות." הוא חזר כתקליט שבור והיא שמעה את קולו ממרחקים.
קאהו הגיעה לחדרה אחרי ריצה ארוכה ונשכבה על מיטתה.
אור בקע בין החושך הסורר שבחדר, קרני השמש דקות הסתננו בין הפרצים שבחלונה.
היא שמעה דפיקה על החלון ולאחר מכן על הדלת. היא לא פתחה. היא הציצה בעינית וראתה שזה קומיטו. היא התרחקה והתכוננה לצאת מהחלון בזמן שדפק על הדלת ולא יכל לראותה. היא הסתכלה על שידתה העמוסה, בין כל הצעצועים, הממתקים והמשחקים היא הבחינה בבובה בהירה, היא הייתה בובת קומיטו, קאהו הייתה מעריצה מושבעת של אותה דמות. אבל בחיים לא הייתה לה בובה כזאת, הרי היא לא ילדה קטנה או תינוקת, היא לא ידעה מאיפה הבובה, מאיפה היא צצה, ולמי היא שייכת. היא החזיקה את הבובה בידה והבובה החליקה. לפתע פסקו הדפיקות, ונשמעה בבירור נפילה. אחרי כדקה הדפיקות נמשכו, היא לקחה מחט, דקרה את הבובה באזור הלב ואז שיספה את גרונה של הבובה הדקה והקטנטנה.
נשמע בבירור קול התרסקות חד וחבטה חזקה.
היא הציצה דרך העינית וראתה שקומיטו שוכב על האדמה, מחוסר הכרה, ומסביבו דם שניתז מליבו וגרונו לא היה במקום, ברגע שהוא מת הבובה הקרועה שבידה הפכה אל מישהו אחר, היא הרגישה שהייעוד שלה הוא לחסל את כל מי שנמצא בקרבתה. היא גילתה שהיא יכולה להרוג ממרחק של קילומטר בלבד, היא דוקרת את הבובה בכל כוחה, אבל הבובה לא נדקרת, אם האיש רחוק ממנה ביותר מקילומטר. עד היום לא תפסו את הרוצחת של שבע מאות אלף האנשים התמימים.
העיניים שלה הפכו לכתומות, כאילו נכנס לתוכה שד.
היא מתנהגת כמו פראית ובשיגעון, השיער האדמדם שלה מקבל גווני כחול טבעיים ועורה חיוור כמו גופה, החיוך שלה מתמלא בחלקיקי החיוכים של האנשים שהרגה והשיערות שלה סומרות רוב הזמן.
היא מצחקקת לעצמה והרבה אנשים חושבים שהיא מוזרה ומשוגעת, אבל הם לא יכולים לגעת בה. היא בלתי חדירה. ברגע שאתם בשטח שלה, אתם גמורים.
הכפר שלה ביפן כבר ריק, וגם הכפרים הסמוכים. היא כמו חיה שמשחרת לטרף, משפחה וחברים אין לה, יש לה רק את עצמה, את הבובה שבידה ומחט דקה. תתרחקו מהכפר שלה, הבובה שלה בסופו של דבר תהפוך אליכם, היא רק מחכה שתתקרבו אלייה ועם המחט שבכיסה כל הזמן היא תדקור אתכם עוד ועוד, גם לאחר המוות.
אתם אתם רוצים לבקר שם, הגורל שלכם כבר נקבע, כי בסופו של דבר היא תשתלט על כולם, והעולם שלנו יהיה ריק. מלבדה, מלבד בובתה ומלבד המחט החודרת. כי זה גורלה וגורל כולנו. אז תיזהרו.


תגובות (14)

מישהו ראה מיראי ניקי.
אני מתה על הילדה המשוגעת במעלה המדרגות.

04/06/2014 08:49

    אני לא ראיתי בחיים אנימה. זה הכל מעצמי :)

    04/06/2014 08:51

    אוקי אז זה ממש דומה לקטע בפתיחה של איזה אנימה שרואים ילדה שממש דומה לתיאור הזה למרות שאני לא בטוחה שיושבת עם מזרק ובובה וצוחקת

    04/06/2014 08:52

    זאת מחט בכלל.
    אבל איך הסיפור?

    04/06/2014 08:54

היה לי קצת קשה לקרוא את זה…
אני חושבת שזה לא כל כך קשור שפתאום היא פגשה דמות אנימה ואז היא בעצמה השתגעה (?)
בגלל הדמות היא ככה?

04/06/2014 09:31

    בגלל הבובה היא ככה.
    זה בכוונה מסובך ולא ברור.

    04/06/2014 09:56

את הבובה הבנתי אבל למה בחרת שהיא תפגוש דמות מאנימה? למה היא קשורה?

04/06/2014 10:39

    כי זה מוזר… ?
    פיתחתי עלילה באמצע XD

    04/06/2014 15:03

אני צריכה שמישהו ישלח לי קישור בדוא"ל או בסקייפ, שאני אאכל לקרוא כשאהיה במחשב

04/06/2014 15:13

    להעתיק לך את הסיפור לתגובות?

    04/06/2014 15:14

לא הבנתי קטע אחד…
הסיפור מתחיל בארה״ב
ונגמר בכפר ביפן איך?
ואם את רוצה לראות אנימה אני יכול לתת לך הרבה מתורגמות ואתר עם פורומים של אוטאקו ( כינוי למעריץ אנימה )

06/06/2014 21:17

    זה ביפן, אבל הוא זורם גם שם XD
    ואנ לא מעוניינית לראות אנימה, זה לא הסגנון שלי, אבל תודה.

    08/06/2014 00:02

לא ממש הבנתי את כל הקטע של הסיפור ואת האמת לא הבנתי אותו בכלל אבל הוא מצמרר

21/06/2014 12:42

    פשוט שהוא מתחיל בארה״ב ונגמר ביפן וגם יש חלקים לא ממש מחוברים רגע היא וברגע השני היא שם

    21/06/2014 12:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך