פרחים
תהנו ותגיבו.
פרחים ♥

בית הרוחות פרק ראשון

פרחים 23/01/2014 892 צפיות אין תגובות
תהנו ותגיבו.
פרחים ♥

בית הרוחות
פרק ראשון
ג'רמי הוא סתם ילד רגיל. למרות שיום אחד….
זהו היה יום יפה בחוץ, אבל הוא החשיך במהרה. זהו היה היום האחרון בבית הספר, ואז יוצאים לחופש קצר וביומו האחרון חוגגים את חג ליל כל הקדושים. ג'רמי הבטיח לאמו שייקח את אחותו הקטנה, אלכסה, לטייל ולאסוף ממתקים בליל כל הקדושים בשנה שעברה. "חבל שהבטחתי את זה…" אמר ג'רמי לחברו הטוב ביותר, ג'ון. " טוב, לא היתה לך בררה." אמר לו חזרה. "לפחות היא מרשה לי להסתובב עד מאוחר." אמר ג'רמי ונאנח. "תבוא לטייל איתנו?" אמר ג'רמי, וג'ון אמר לו שהבטיח גם הוא לאמו שייקח את אחותו הקטנה, רינה, לטייל בליל כל הקדושים ולאסוף ממתקים. "נבוא יחד איתכם ." הבטיח לג'רמי. "ניפגש בשעה 7 ליד הבית שלך." אמר. "אוקיי," השיב לו ג'רמי, שהתעודד במקצת. ג'רמי הוא בלונדי, עם עניים בצבע הדבש. ג'רמי הוא בחור חביב וקשוב, והוא וג'ון בני 19. ג'ון, לעומתו, היה עם שיער חום כהה, ועניים בצבע ירוק. אם אתם לא יודעים, עניים ירוקות זה נדיר מאוד. אחותו של ג'רמי היא גם בלונדינית, אבל יש לה עניים כחולות.
ג'ון וג'רמי נפרדו אחד לשיעור של השני. ג'רמי נכנס לשיעור ספרות, ובדרך, ראה נערה יפיפיה , נכנסת לשיעור שלו, והוא מיהר לחסום אותה בדרך. "אהה, אתה מוכן לזוז בבקשה?" היא אמרה. ג'רמי הסמיק וידע שעשה טעות גדולה. "כן, סליחה…." הוא מילמל, ונתן לנערה לעבור. לנערה היה שיער ג'ינג'י חלק, ועל לחייה ואפה היו זרועים אלפי נמשים, ועיניה היו בצבע האש. צבע העניים שלה היה צבע שג'רמי לא ראה בחיו, ומיד הבין שזו לא סתם נערה רגילה, הנערה הזו שעומדת מולו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך