לאלי המאמי!
תגובווותתתתתתת !

בית הרוחות פרק 3

לאלי המאמי! 05/08/2011 988 צפיות 8 תגובות
תגובווותתתתתתת !

נכנסתי לבית הנטוש לבדי , ולא תאמינו מה ראיתי?!
ראיתי בית מסודר ונקי , כאילו מישהו גר בו , לא היה שום רוח ושום ילד…
הגל הזה יותר מידי פחדן ואני עוד חשבתי שהוא אמיץ כמוני!
בבית היו 3 קומות , בקומה ה- 1 לא היה ממש מעניין רק סלון ומטבח , אז עליתי לקומה ה – 2 ושם ראיתי חדר שינה ואמבטיה , על החדר שינה היה שלט : "חדר ההורים" , נכנסתי לאותו החדר ולא היה שם אף אחד , אבל הכל היה כל כך מסודר ומוזר , כאילו הוא בכלל לא נטוש , יצאתי מהחדר ועליתי לקומה ה- 3 בדרך לקומה ה-3 צלצל הפלאפון , זה קצת הבהיל אותי.
"מה גל?" שאלתי.
"תגיד לי שאתה לא נכנס לבית הזה!" אמר גל בבהלה.
"אני כבר בפנים! " אמרתי וצחקתי.
"מה בפנים?" שאל גל.
"אני עוד מעט בקומה ה- 3 , אתה לא מבין איזה בית יפה ומסודר , כאילו הוא לא נטוש בכלל ." אמרתי והגעתי לקומה ה- 3 , היו הרבה מדרגות , מה שלא היה בקומה למטה.
"אני בדרך אלייך!" אמר גל.
"אמרת שאתה לא נכנס לבית הזה , לא?" שאלתי בלעג.
"אני לא יכול להשאיר אותך לבד! חכה לי ואל תעשה שטויות והכי חשוב תזהר!" אמר גל וניתק.
שטויות , נו באמת , מה כבר אני יכול לעשות.
ראיתי עוד שני חדרי שינה , על חדר אחד היה שלט ובו היה כתוב: " החדר של הנסיכה הקטנה" , כמובן שזה היה החדר של הילדה בת 5 , נכנסתי וראיתי עוד חדר מסודר ונקי , כולו ורוד עם הרבה בובות וצעצועים , יצאתי מהחדר כדי לראות מה כתוב על השלט של החדר השני : "החדר של הנקמן הגדול" ובאותיות קטנות היה כתוב " לא להיכנס , אתה עלול …" את המילה האחרונה לא הצלחתי לקרוא , כי היא הייתה קצת מחוקה , אבל מה כבר עלול לקרות לי , זה בטח החדר של הילד בגילינו , חש את עצמו גבר ובגלל זה כתב "הנקמן הגדול".
כמובן שנכנסתי ושם היה דווקא ממש מבולגן , הכל היה כתמים אדומים , חשבתי לעצמי שזה בטח צבע , ראיתי שליד המיטה יש עוד דלת קטנה , רציתי לראות לאן היא מובילה , אבל זאת הייתה טעות , כי מאחורי הדלת הזאת ראיתי…

-המשך יבוא!-


תגובות (8)

לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!
ספרי לי!!!!
אל תעצרי את הסיפור את חייבת להמשיך אותו!!!!

06/08/2011 11:24

אני אמשיך :)
תודה !

06/08/2011 20:36

יפה תמשיככי =)

08/08/2011 13:54

תודה רבה :)

09/08/2011 20:28

תמשיייכי !!

11/08/2011 21:55

תמשיכייי!!!!!!!!אני אקרע את עצמי מרוב המתחחחח אני חייב לדעת מה היה שם!!!!!!

12/08/2011 18:46

חחח תודה אני אמשיךך :)

13/08/2011 19:35

אהבתי את כותבת מהמם כול הכבוד לך

18/12/2019 21:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך