הסיפור הראשון שלי, אכן לא מפחיד =_=

בניו של שחור הזקן

הסיפור הראשון שלי, אכן לא מפחיד =_=

כולכם בטח מכירים את האיש ששלט על 300 ספינות קרב המכונה "הזקן השחור".

בניו של הזקן השחור שהיו יתומים מכיוון שאימם נרצחה מסיבה לא ברורה.
לאט לאט גילו שבניו של שחור הזקן מחזיקים קללה שגרמה להם להיות סוג של בני-אלמוות, והם ניצלו את זה לרעה.
בבית נטוש אחר של משפחה עניה ושמה מיידילסטון גרו ילד ואימו.
הילד חלם על חלום מפחיד על מותו ,אמו ניסתה להרגיע אותו וסיפרה לו כי בניו של שחור הזקן לא קיימים, הילד נרגע וחזר לישון.
ביינתים בניו של שחור הזקן היו בדרכם לבית של משפחת מיידילסטון בכוונה לרצוח את אותו הילד ולענות את אמו יסורים שמוח ,בשר ודם לא יוכלו לתאר.
בניו של שחור הזקן הגיעו, השתדלו לא לעשות הרבה רעשים, וחדרו לבית בהצלחה.
הם לקחו סכין שהיה זרוק בחוץ, והעירו את הילד משינתו.
בניו של שחור הזקן חבשו מסיכות כדי שהילד לא יזהה אותם, בניו של שחור הזקן תפסו את הילד וחנקו אותו למוות.
אמו של אותו הילד שנפטר ברגעים אלו שמעה את צעקותיו ובאה לראות מה קרה ,בניו של שחור הזקן תפסו אותה ותלו אותה על צלב.
הכניסה לה חרב גדולה אל הבטן והסבירו: "עם אינך מאמינה בקיומנו, תמותי ."
אמו של הילד ניסתה להסביר שהיא רק ניסתה להרגיע אותו אך כן מאמינה בבניו של שחור הזקן, אבל אותם זה לא עניין כל-כך.
בניו של שחור הזקן הצמידו לה סכין אל הגרון ,וערפו את ראשה.
כיום בניו של שחור הזקן מתו, כי הקללה הוסרה ואינם בני אלמוות יותר.


תגובות (1)

חבל שאין מתח

08/11/2010 13:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך