~cookies~
אני התחברתי מחדש לאתר, אחרי שנה שהייתי בהפסקה ופשוט התרגשתי למספר הצפיות שיש לסיפור! זה כל כך לא מובן לי! ועוד כשכתבתי "דולי הבובה הרוצחת" בגוגל, הקטע הזה היה ראשון ברשימת חיפוש. ראשון! אז החלטתי להעביר לקטע עריכה, כי במבט חוזר לא התלהבתי מרמת הכתיבה ואני יודעת שאני מסוגלת ליותר, אז הנה הקטע המשוכתב, שאגב, גם ממנו אני לא הכי מרוצה אבל בזמן אחר אמצא עת לשכתב אותו. ושוב תודה רבה!

דולי הבובה הרוצחת

~cookies~ 04/06/2014 24236 צפיות 14 תגובות
אני התחברתי מחדש לאתר, אחרי שנה שהייתי בהפסקה ופשוט התרגשתי למספר הצפיות שיש לסיפור! זה כל כך לא מובן לי! ועוד כשכתבתי "דולי הבובה הרוצחת" בגוגל, הקטע הזה היה ראשון ברשימת חיפוש. ראשון! אז החלטתי להעביר לקטע עריכה, כי במבט חוזר לא התלהבתי מרמת הכתיבה ואני יודעת שאני מסוגלת ליותר, אז הנה הקטע המשוכתב, שאגב, גם ממנו אני לא הכי מרוצה אבל בזמן אחר אמצא עת לשכתב אותו. ושוב תודה רבה!

כמו כל סיפור אגדה, גם סיפור זה יתחיל ב'היו היה פעם' רק שבניגוד לאגדות, אין פה גיבור אהוד ונערץ אלא רק פחד ותעווה לדם…
זהו סיפורה של דולי. דולי הבובה הרוצחת.

כמו שציינתי כבר, היו הייתה פעם ילדה יפיפיה בשם סוזי, לה עיניים תכולות כים ושיער ערמוני בשילוב של בונדיני וכתום עדין.

באותו יום סוזי חגגה את יום הולדתה השישי. כל המשפחה והחברים באו, כי כולם אהבו את סוזי וכצפוי היה מאוד מהנה במסיבה. סוזי פתחה עם הילדים מתנות שקנו לה : מסרקים, בובות, ברביות , איפור , משחקי קופסא , משחקי יצירה ומה לא? היא שיחקה עם כל חבריה בתופסת , מחבואים , סרדינים ואפילו כדורגל אבל כאשר הילדים התעייפו והלכו לנוח, רק הגדולים נשארו ולסוזי היה משעמם. היא הביטה סביבה וראתה עוד מתנות :מסבה, מסבתה, מאמה , מאביה, מדודתה ומדודה , וכמה מתנות מחבריהם של הוריה.

המתנה שהכי מצאה חן בעינה של סוזי הייתה המתנה מדודה רייצ׳ל. עטיפה פרחונית עטפה את המוצר וממדיה של ההפתעה היו בגודלה של הילדה עצמה. סוזי מיהרה אל עבר ההפתעה ודודה רייצ׳ל הבחינה בכך ומיהרה גם היא אל עברה.

״ צ׳ייצ׳ל״ כך קראה סוזי לדודתה רייצ׳ל.

״כן מתוקה״ השיבה הדודה בחיוך ענק.

״ מה יש פה?״ הילדה בת השש שאלה, סקרנית.

״תפתחי ותראי״ רייצ׳ל אמרה והגדילה את חיוכה. סוזי פתחה את העטיפה היפה בזהירות כדי לא לפגוע במה שיש בפנים. כאשר סיימה לפתוח את העטיפה נגלתה מולה בובה שמאוד דמתה לה.

״ואוו״ פלטה סוזי מרותקת בבובה. ״זאת אני?״

"כן״ הדודה השיבה ונסתה להבזיק חיוך חמוד ללא הצלחה על שפתיה הדקות.

״אמא תראי! דודה צ׳ייצ׳ל קנתה לי בובה שנראת כמוני!״אמרה. סוזי והבובה באמת היו מאוד דומות: לשתיהן שיער בלונדיני בשילוב של כתום עדין, עיניים תכולות לכל אחת מהן וגובהן היה זהה. סוזי קראה את הכתוב על החולצה, דולי. "דולי הולכת להיות החברה הכי טובה שלי!" אמרה הקטנה וחיבקה את הבובה כך שפניה אל הדודה. רייצ'ל יכלה להשבע שראתה את עיני הבובה ממצמצות, אך לא הטרידה בזה את נפשה עוד.

זאת הייתה שעת לילה מאוחרת וכל דיירי הבית הלכו לישון וישנו שינה עמוקה. פתאום דולי שנתה משהו במבטה הקר, למשהו אפל יותר, קר יותר ומצמרר יותר ועם צל לדם, תעווה לדם. חיוך גדול, מסר הומור אך רווי הנהה מהמתרחש לבוא נמרך על פניה, היא קמה מהמטה.

סוזי והוריה ישנה שינה עמוקה כך שהם לא שמעו את קולה של דולי אשר התחילה לציין בקול כל פעולה שהיא עושה:

״דולי קמה מהמיטה״
״דולי פותחת את הדלת״
״דולי יורדת מדרגה ראשונה״
״דולי יורדת מדרגה שניה״
״דולי יורדת מדרגה שלישית״
״דולי יורדת מדרגה רביעית״
״דולי יורדת מדרגה חמישית״
״דולי פוסעת לעבר המטבח״
״ דולי פותחת את המגירה״
״דולי בוחרת את הסכין הכי חדה״
״דולי עולה במדרגות״
״דולי נכנסת לחדרה של סוזי״
״דולי תוקעת את הסכין בליבה של סוזי״
״דולי שומעת צרחה מסוזי״
״דולי יוצאת מהחדר״
״דולי נכנסת לחדר ההורים״
״דולי הורגת את אמא ואבא בעזרת שיסוף גרון״
״דולי יוצאת מהחלון״
״דולי הולכת להרוג אתכם״
״דולי מתחת לשמיכה שלכם״
״דולי מחכה שתלכו לישון״
״אתם הולכים למות״


תגובות (14)

אמל׳ההההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דולי לא אצלי בבית !!!!!

04/06/2014 07:26

יש לי בובת חרסינה שממש דומה לה!
משהו מפחיד. כל פעם שמספרים לי את הצ'יבט הזה אני חוששת לפתוח את הארון.

04/06/2014 07:29

זה די מלחיץ. די הרבה.
בא לי לכתוב גם סיפור אימה! בחיים לא כתבתי! ^^

04/06/2014 07:33

זו בערך הפעם המיליון ולצי שאני שומעת או מספרת את זה,
אבל זה פשוט הצ׳יזבט הכי מפחיד בעולם.
הצעה שלי;
שימו עיפרון שחור מתחת לעיינים כשאתם יושבים מסביב למדורה ומספרים את זה.
לא נסיתי, אבל ככה סיפרו לי.
זה היה נורא.

04/06/2014 07:38

זה כל כך קריפי.
או גאד, יש לי בובת חרסינה שלא דומה לי אבל פעם הייתה לי בובת חרסינה שכן הייתה דומה לי אבל זרקתי אותה כי התחלתי לפחד מבובות לפני כמה שנים!
אני הולכת לזרוק את כל הבובות שלי.
עכשיו.

04/06/2014 07:58

!

04/06/2014 08:13

נעעעעעעע
דולי זה נדוש, רוברט הבובה לעד 3:

04/06/2014 08:40

    ר-רוברט… הבובה?

    04/06/2014 08:42

    אהא, והוא אמיתי
    הינה: https://www.youtube.com/watch?v=C5cKNXcGZCU
    אם את מתכווצת לצפות, אני די ממליצה שתגלגלי את הסרטון למטה כי הקטעים מסוכנים לצפיה
    אם את לא מאמינה במזל, או מפחדת, את יכולה לצפות

    04/06/2014 08:46

מתי אני אלמד לא לקרוא סיפורי אימה?! ><
מפחיד…

04/06/2014 08:46

אחותי הגדולה סיפרה לי את זה בגיל שבע, איזה שבוע אחר כך לא נרדמתי…

06/06/2014 12:19

אני מספרת כשאני עם איילנר שחור ומחביאה בובה עם סכין מטבח מפלסטיק מאחורי הגב ובסוף כשאני צורחת ״דולי עולה במדרגות דולי פותחת את הדלת דולי עולה למיטה גדולי רצחת אותך!״ אז כל פעם אני מעלה .את טון הדיבור מתחילים נחלש ואז כשצורחים את האחרון זורקים את הבובה לאמצע המעגל או על מי שאת/ה מספר/ת לו וצוחקים (מוחעחעחעחעחעחעחעחעחע)

21/06/2014 15:24

היי הסיפור הזה זה הסיפור בעל הכי הרבה צפיות שהיו לי :)

10/01/2015 19:47

יש לי תקווה לגביך בעניין סיפורי אימה.
אני באופן אישי מישהי שקשה להפחיד ובטח עם צ'יזבט מוכר כל כך

25/10/2015 18:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך