ההחלפה-פרק 3

גברת קולינס ישבה ליד הטלפון שעות, מחכה לשיחה שנראת שלעולם לא תבואו.
השעה הייתה 3 בלילה.
כריסטין כיבתה את האור בסלון uהיא הדליקה את האור במרפסת הכניסה.
מקווה שאולי… עוד יש תקווה.
היא פסחה על מנהגה הקבוע לנעול את הדלת.
פתחה את חלון המטבח ועלתה לקומה למעלה להתארגן לשינה.
היא עברה בחדרו של וולטר וסידרה את מצעי מיטתו והניחה את בגדי בית-הספר של וולטר נקיים ומקופלים על מזרנו וסידרה את הדובי האהוב עליו -פרי- על כרו.
אך אט, אט עיינה נעצמו לא מרצונה. ונרדמה בלי כוונה במיטתו של בנה. כשהיא בוכה בכי תמרורים.
היא נכנסה לעולם בה היא רואה את וולטר לצידה מחייך וצוחק. כאילו מעולם לא נעלם, כאילו מעולם לא נחטף, כאילו הוא עדיין כאן לצידה, לצד אמו האוהבת, עם בעלה, כאילו לא עזב אותם מעולם…
כריסטין התעוררה בשלווה מהחלום הנינוח שבה וולטר ודיקסון -בעלה- נמצאים לצידה בפיקניק, לצד אגם תכול וקרני השמש נשברים על פינו, השמיים תכולים ואין ענן אחד בשמיים –
אך החלום הזה נקטע בשל התעוררות למציאות הקשה.

כריסטין הגיע לעבודתה בשעה הרגילה. היא נכנסה לתוך חדר העובדים. מחוץ לחדר היה המקום הומה אדם ומלא דיבורים והרעש הגיע עד הבניין השכן. אבל ברגע שכריסטין נכנסה דרך הדלת האנשים קפאו, הדיבורים נפסקו, ועל פנים היה אותו מבט – מבט אומלל ומנחם.
מהנל המרכזייה כחכח בגרונו. "בחזרה לעבודה," פקד.
כריסטין עמדה ללכת אל עמדתה הקבוע אך המנהל עצר אותה.
"התסכימי להתלוות עמי למשרדי, גברת קולינס?" ביקש.
"בטח," מלמלה.
המנהל סגר את הדלת אחריו וישב בכיסאו.
כריסטין התיישבה מולו, שפופה ואומללה.
"האם את מרגישה טוב, גברת קולינס?" שאל, "הרי שמעתי את המאורה, ואנה תרשי להביע את תנחומי, אך יש עניין כלשהו בו אני אוכל לעזור לך, גברתי?"
"לא תודה, אדוני, אני מניחה שאין מה לעשות בנידון, הכול עכשיו בידי המשטרה." אמרה בקול לא יציב.
"הזוכר אני שאת היית העובדת המצטיינת ביותר שלי, זקופה ונינוחה. אעשה הכול כדאי להשיב את בנך, הבאת כול-כך הרבה רווחות לחברה הזאת, אני חב לך את עבודתך הראויה." שיבח אותה.
"תודה רבה לך אדוני, אני מודה לך מאוד." אך כריסטין חשדה שיש יותר ממילותיו.
"ברשותך, אעלה את משכורתך כדאי להוריד קצת מהעול," חייך בנחמה.
כריסטין הנידה בראשה וחייוך מריר על שפתיה. "כסף לא יכול להחזיר את בני אדוני, אז איני חושבת שדבר מזה ישמח אותי, אני מודה לך, אדוני, ואם תורשה לי, אחוזר לעבודתי כרגע."


תגובות (2)

סיפור מתח נפלא כתיבה מושלמת אהבתי מאד מאד ובהצלחה בהמשך ♥

14/06/2012 01:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך