בבקשה תגובות :)

החור שבחושך פרק 1

בבקשה תגובות :)

אז ככה קוראים לי גניפר אני בת 16 אני גבוהה יש לי עיניים כחולות שיער ארוך בצבע בהיר ואני גרה בשכונה הכי יקרה בארצות הברית זה משום שאבא שלי הוא מליונר הוא האבא הכי מדהים שיש ויש לי גם אמא חורגת מרושעת שהייתי מוכנה לעשות הכל בשביל להוציא את האמת לאור את המעשה הנורא שהיא עשתה שהייתי בת 6 כשהיינו משפחה מאושרת אני אמא ואבא שלי עד אותו יום ,אותו יום שאני לא ישכח בחיים היום שמשאיר אותי ערה כל לילה מפחד לראות מה היה מאוחורי הקיר שבחדר האורחים שאמא שלי באותו זמן מיהרה לקחת אותי לשם בעודה כולה נסערת ואדומה כשהכניסה אותי לחדר אילו היו מילותייה האחרונות "אני אוהבת אותך ואף פעם אל תשכחי את זה תזכרי שיום אחד יבוא מישהו שיציל אותך מהחושך …"ואז נישמעה ירייה כל כך חזקה שממנה התחלתי לבכות והדבר האחרון שראיתי זה את אמא שלי נועלת את הדלת ושומעת את הצעקה נוראית ששמעתי בחיי אבי ניסה לעשות הכל כדי שאני יצא מהמצב הקשה שהיייתי בו עברנו דיירה קיבלתי את החדר שתמייד רציתי עם הבריכה בתוכו וקולנוע גם אבל זה לא הוציא אותי מהלם והוא חשב שחייב לעשות מעשה אז הוא נישא לאישה שבפעם הריאשונה שראיתי אותה ידעתי ,ידעתי שהיא זאת שקשורה לרצח של אימי חקרתי עליה הכל בשביל לראות עליה דברים מפלילים אבל היא היתה נקייה מכל הכיוונים שזה היה נורא מפחיד כאילו היא לא אנושיתת…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך