…החניכיים… 2

29/06/2011 935 צפיות 3 תגובות

מן הפרק הקודם:
תתעורר טום.. תתעורר. אתה פשוט חייב לראות את זה..
טום פקח עיניים, למרות שלא זיהה את הקול הזר שדיבר אליו. הוא ראה את התקרה, אבל במקום המנורה עם האהיל של הדינוזאורים, מנורה שהפיצה אור חזק ומסנוור מאוד הייתה במקומה. והיא הייתה קצת יותר מידי קרובה אליו מבדרך כלל, איפה שמנורות אמורות להיות.

טום סובב את ראשו הצידה מהאור והמחזה שראה, היה מחריד יותר מכל דבר אחר שהוא אי פעם דמיין לראות בבקרים. ורגע, מי אמר שעכשיו בוקר בכלל???
בחדר שבו התעורר, לא היו חלונות, וקירות בטון שהפרישו משהו שקוף למחצה ודביק התנשאו לגובה כשל עשרים מטרים, ואת התקרה לא היה ניתן לראות.
מצדדיו הקרובים של הקירות היו- מסוע שלא פעל, שלדים עם לסתות בעלות כמה שיניים חסרות, ראשי חיות פעורות פה ועקורות עיניים, גלגלי שיניים שלא הפסיקו להסתובב ברעש מלחיץ, ומין ארובה קטנה שכל כמה שניות נשפה כמו צופר עשן שחור.
טום הרים את צווארו וראה במקצת את גופו- ידיו ורגליו היו קשורות היטב לשולחן מנתחים, ושפתיו היו תפוסות במין שני קליפסים, שחשפו את שיניים לרווחה.
טום התחיל להילחץ והוא התנוענע לכל עבר, מטלטל במקצת את השולחן והתחיל לבכות בפאניקה.
דבר מה עטוף ברדס שחור התקרב אליו וחייך.
הוא הפשיל את הברדס מראשו ופניו של דמות לא ידועה אם היא גבר או אישה נחשף אליו.
"ובכן טום. אתה מסרב לצחצח שיניים לפני השינה?"
טום התחיל לנסות להסביר לדמות שהרכיבה משקפי שמש עגולים ושחורים על העיניים, שזאת הייתה רק הפעם הראשונה שהוא מוותר כך! אך הוא לא הצליח להגות הברות מובנות מפיו התפוס בלחיצות.
"ממ.. קשה לי להבין מה אתר אומר- טום." קטע אותו בעל הברדס. "ובכן, אולי פשוט נדלג על הקטע של ההסברים, ופשוט נעבור לגזר הדין"
טום הבחין כי הדבר משך ידית עקומה וחלודה שבלטה מהקיר, והמסוע התחיל לזוז ברעש מחריש אוזניים.
הוא לא יכל לאטום את אוזניו, וצרח במקום.
המסוע עצר.
בעל הברדס לקח מהמסוע זוג צבתות ענקיים ומכוסות קורי עכביש.
טום התחיל לצווח במחאה.
"מממ.. אתה צודק, לא נשתמש בו כך, הוא עוד יעשה לך זיהום. נחטא אותו" חייך בעל משקפי השמש, ופתח את דלת קטנה מברזל מוצק.
תנור מלבן בוער נחשף.
טום פער את עיניו.
הדבר הכניס את הצבתות לתוך התנור, והוציא אותן אחרי כמה זמן.
כעת הן היו כתומות והאלו אדי חום שקופים ותנועתיים.
טום התפתל בפחד כאשר בעל הברדס התקרב אליו עם הצבתות המלובנות.

"אתה מבטיח שתמיד תצחצח שיניים? לעולם?" שאל.
טום ניסה לגיד כן. אך לא הצליח.
"ממ… חבל.." אמר האיש ותפס את מצחו של טום הצורח…


תגובות (3)

יפה מאוד ומותח!

18/07/2011 12:03

ת..תודה [:

22/07/2011 15:13

בבקשה

23/07/2011 15:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך