המוות מחכה לך בסיבוב… – פרק 4

Estonian 22/10/2011 816 צפיות 7 תגובות

המשך היום עבר כך שכל הזמן המתנתי שהשעה תהיה שבע כי לא היה לי מה לעשות. שיעורי בית גמרתי כבר בבית תוך רבע שעה כי הם באמת לא היו סיפור.

(שון ושיבון)
"התחיל להחשיך מוקדם ממה שציפיתי" אמר שון "בואי נצא עכשיו, מה את אומרת?".
"רעיון טוב" אמרה שיבון.
הם שניהם עלו למכונית של שון והון נסע ליער.
ביער הם התחילו את המדורה. הם היו בקרחת יער ותחמו את האש באבנים כמו כל כללי הזהירות. שון הוציא מהתיק שלו את הוודקה ואת הבוטנים.
"משום מה וודקה ובוטנים הולכים ביחד מעולה" אמר שון.
שיבון צחקקה לה.
זאת הייתה בדיחה פרטית ביניהם, אחרי ששון הכניס פעם ראשונה לוודקה בוטנים ושתה את הכל בהתערבות, כן, את כל הבקבוק. שון היה מפורסם ביכולת שלו לשתות המון אלכוהול ולהישאר צלול.
הם צחקקו ביניהם ודיברו.
"דאמט!" קיללה שיבון "נשפכה עלי וודקה"
"אז תיכף אני אשתה אותך" צחק שון.
שניהם צחקו.
השעה הייתה בערך שש וחצי שהם התחילו לשמוע צעדים ביער.
"זה בטח קני" אמר שון "דרך אגב, שיבון, לפני שהוא מגיע, אני… איפה שמתי את זה?".
הוא חיטט בתיק ולבסוף שלך קופסא.
הוא כרע על הברך שלו.
"התינשאי לי?" שאל אותה.
היא התחילה לדמוע מהתרגשות.
"כן" היא אמרה.
הוא ענד לה את הטבעת על האצבע.
הם החליטו לחגוג את זה על וודקה.
שיבון אכלה בוטנים ולפתע התחילה להיחנק.
היא השמיעה קולות.
שון קלט את זה מייד ותפס לה את הבטן לאחור (תרגיל היימליך) כדי שתקיא את הכל.
היא הקיאה על המדורה. בגלל שהיה אלכוהול בקיא שלה המדורה תפחה והתחילה לשרוף את העץ הקרוב ביותר מהצמרת שלו וגם את שון.
"לא!!" צרחה שיבון ושפכה עליו בקבוק מים.
האש רק תפחה והיא קלטה שזאת וודקה.
בינתיים האש הגיעה גם אליה ובגלל שמקודם נשפך עליה וודקה היא הייתה חומר בערה מצויין.
שניהם ניסו לברוח אבל האש לכדה אותם במעגל אש והמעבר היחידי היא בין שיחים קוצניים במיוחד שלא נשרפו.
הם צרחו צרחות אימים. בינתיים כל צמרות העצים התחילו לקבל אש.
העור הלבן מאוד של שיבון השחיר בזמן שהיא צורחת. היא ניסתה להוריד את האש על ידי התנגשות עם גזע עץ אבל העץ רק נשרף מהר יותר.
שון צרח והתגלגל על הדשא שם כדי לכבות את השריפה. הוא הצליח לכבות חצי שריפה אבל האש רק גברה. העץ שבו שיבון התנגשה נפל וגרם למדורה לגדול כאשר נפל אליה וכך נוצרה מדורה ענקית וזה זירז את בעירת שאר העצים.
שון ושיבון הפכו לאפר לאט לאט. חסכו את ההוצאות של שריפת גופות.

(קני)
היה לי משעמם בבית אז החלטתי לפתוח טלוויזיה. כאשר פתחתי זה היה על חדשות. הייתה שריפה ביער.
התפללתי בלב שלי ששון ושיבון לא יהיו שם אבל אז אמרו את שמות המתים – שון רומאו ושיבון מרלין.
הלב שלי החסיר פעימה והתחלתי לבכות שוב.
שני חברים טובים שלי אינם.
ואז קלטתי עוד דבר, אם הם לא היו מקדימים, הייתי מת איתם.
זה לא היה דבר טוב לטראומה שכבר יש לי.


תגובות (7)

n

טוב אז הנה:
2 מתוך 10 נפלו…….
מוחעחעחעחעחע אני מהמר על לוגן שימות הבא….
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע

23/10/2011 08:56

זה על פי הסדר שבו הם ישבו ברכבת הרים ולכן הבאים בתור הם……………… מוחעחעחעחחעחעעחעחעחעחעחעחחעחעע

23/10/2011 09:01
n

למה גילית לי?!?!

23/10/2011 09:05

אבל זה היה ברור, לא? טוב נו, אני לא אגלה לך יותר שקרטר הולך למות!!!! מועחעחעחעחעחעחחעחעע לא ציפית לזה!

23/10/2011 09:11
n

רוזן ולוגן ישבו בקרון השני אבל!!!!!
בגלל זה גם הימרתי עליו…..

23/10/2011 11:05

אתה בהחלט צודק שהתאונה תקרה ללוגן ורוזן אבל אני אספיילר לך שמשהו מהם יינצל….

23/10/2011 11:11
n

לוגן-כי השם שלו זה שם שלי מישהו מ-big time rush
ואם לא הוא אז אני מכריז עליך,על הסיפורים שלך,ועל בקשת החברות
שלך בסקייפ-חרם!

23/10/2011 11:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך