מקווה שתוהבו, בבקשה תגיבו. גם תגובות טובות וגם הערות.

הנקמה שלי, בלילה.

06/12/2016 1293 צפיות 2 תגובות
מקווה שתוהבו, בבקשה תגיבו. גם תגובות טובות וגם הערות.

לא ידעתי מה לעשות.
ישבתי כולי אבוד בתוך עצמי, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
חשבתי שאנחנו חברים, ידידים טובים.
אבל לא, היא חייבת להיות מגעילה ודוחה, וכולם אומרים זאת.
אבל אני התעלמתי, כמו תמיד תמים מספיק בשביל ליפול.
נותן הזדמנויות לאנשים הלא נכונים.
זה נמאס.
היה זה לילה קריר ישבתי בחוץ ופתאום ראיתי משהו זז מלפני, זה היה שד הלילה, הייתי המום פשוט קפאתי במקום מרוב פחד ובהלה…
הוא התקרב בצעדים מוזרים לעברי, ואז לחש לי באוזן לחישה שהייתה מצמררת כל אחד, שערותי סמרו ישר, עור ברווז וחלחלה הכו בי פתאום, ובלי ששמתי לב הפכתי להיות הסיוט הנורא של כל אדם.
ישר ידעתי מה עלי לעשות, אנקום בה, במגעילה הזאת.
היא הלכה לכיוון השירותים, התיישבה על האסלה ואני שלחתי מהביוב עד אליה שד קטן משלי.
הוא קפץ מהאסלה וכל הלילה היא הרגישה אי נוחות בגופה.
לילה למחרת היא נכנסה להתקלח ואני שלחתי מהביוב עד אליה שד קטן, הוא יצא מחור הניקוז ורדף אותה כל הלילה, היא הרגישה אי נוחות. אז כתבתי לה על הקיר בדם טרי "כדאי שתוותרי, כי מעכשיו את שלי".
היא צעקה על אח שלה והלכה לישון.
לילה למחרת היא הלכה לשטוף את ידיה ואני שלחתי מהביוב עד אליה שד קטן, הוא יצא דרך צינור המים ורדף אותה כל הלילה, שוב היא חשה באי נוחות ואני שלחתי עוד סימן, הפעם עם זבובים וחרקים מתים על הרצפה "אזהרה שניה, השלישית לא תיהיה נעימה" היא צעקה על אחיה שוב אך הפעם לא ישנה חצי לילה היא נתקפה בהרהורים רבים על כל מה שקורה.
לילה למחרת, נמאס לי לחכות, כאשר היא נשכבה במיטה אני הופעתי בתור הסיוט הנורא מכל שלה, תפסתי בצווארה וחנקתי אותה, לאחר שעזבתי שלחתי עליה שד גדול והוא נכנס לתוכה והחל לאכול את נשמתה מבפנים ולאחר מכן את גופה, היא צורחת, בוכה וגוססת למוות, רק זועקת לעזרה, נואשת רק לקצת עזרה זה הכל.
ואני, אני יושב בצד ונהנה לי ממופע הנקמה היפה שלי, צוחק מדבדח בלי אף טיפת חרטה, ולבסוף מסתכל בעיינה שכמעט נעצמו, הסתכלתי עליהם קרוב קרוב והיא הסתכלה על עיניי ואז אמרתי לה"אמרתי לך, השלישית לא נעימה!".
היא איבדה כל רוח חיים ועדיין מדממת, את כל השדים החזרתי עלי והמשכתי להסתכל עליה כולי מחויך, פשוט מאושר.
וככה זה נגמר.


תגובות (2)

קצת באיחור, מאיה, אבל ברוכה הבאה לאתר. את מוזמנת להגיב על סיפורים של אחרים, וכך יכירו אותך יותר. ככל שיכירו אותך, כך יקראו יותר את סיפורייך, ואולי אפילו יגיבו.

'עליה' פירושו מעל לה, או חלק ממה שהיא לובשת. 'אליה' – לעבר הכוון שלה.
'פתאום' – באל"ף!
נדמה לי שהתכוונת ל-"הפכתי" – ממשהו אחד למשהו אחר. 'הפחתי' – פירושו שחררתי גז מטאן מקרבי, שנוצר כתוצאה של פעילות עיכול לקויה.
(כ)על, ח(י)[ו]ר, (ה)[א]זהרה – לא תזיק הגהה לפני העלאת הסיפור.

ההתרחשות מהירה מדי, כך שלא נוצרת הזדהות עם הגיבור או עם הקרבן. סתם מישהו מתעלל במישהי; היא צורחת; היא מתה. חסרים תאורים, חסר רקע, חסר רגש.

אין באמור לעיל, כדי לדכא אותך מלכתוב. הביקורת נועדה לשפר את איכות הכתיבה.
מצפה לשיפורים (סליחה, סיפורים) נוספים פרי עטך.

תנו לחיות!! חיות.

07/12/2016 03:21

תודה רבה על תגובתך, אכך זאת כעצה טובה.
אני מודה לך מאוד

07/12/2016 11:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך