Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם!!!

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים או שירים או סיפורי שירים... וכו'... :)

והינה… היא מתקרבת יותר…

Life for you 09/06/2013 762 צפיות 7 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם!!!

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים או שירים או סיפורי שירים... וכו'... :)

היא הלכה באפלה בעתיות… עם גלימה המכסה את פנייה…. לחשה לעצמה…
"דינג דונג… הפעמון מצלצל והינה את בורחת מהצל…" הילדה המשיכה ללכת… וחייכה חיוך קטן…
"דינג דונג… הפעמון מצלצל והינה את בורחת מהצל…." המשיכה הילדה ונהייתה יותר ויותר חיוורת… ולפתע נהייה חמים מהצפוי…
האש הייתה מסביבה והילדה המשיכה ללחוש לעצמה אותו משפט… ונינעה את ראשה,
גלימתה הפכה לזהובה כשמש… היא הורידה את כובע… ועייניה היו לבנות כמו השלג….
"והינה….. הצל מתקרב…." המשיכה הילדה לומר בלחישות ונעלמה באפלה החשוכה…
הכול חזר להיות אותו יער ירוק.. עם הפרפרים וכול החיות…
שאלתי את עצמי…. מה עומד לקרות…?
לקחתי את מעילי השחור והכנסתי את ידיי לכיסים, חבשתי את הכובע צמר והלכתי אל האפלה החשוכה גם אני…


תגובות (7)

וואו, זה ממש מצמרר! אהבתי את ההתחלה מאוד!!
למרות שזה קצת לא מובן, מה קרה אחר כך… כאילו הבנתי שמדובר בילדה אחרת, אבל למה יער, ומה קרה לשתיהן, מה הקשר בניהן?
הייתי שמחה אם היית מרחיבה ומפתחת יותר את העלילה,
בכל מקרה, רק הערה אחת: "בעתיות" = באטיות.
תמשיכי לכתוב! D:

09/06/2013 13:07

אוהואואהואוווווו זה מצמרר ומדהים ~.~

09/06/2013 13:14

חחחח תודה לשתיכן! ו… neomy.k הבנתי למה כתבת את זה אבל יש פה מין קטע שבכוונה זה טיפה לא מוסבר… אבל עדיין תודע על תגובתך!

09/06/2013 13:46

אוקיי (:
את הולכת להמשיך את זה?

09/06/2013 13:50

אולי כן…? אולי לא….? חחחח לא יודעת אני אחשוב… כי זה אמור להיות קצר ולעניין אבל אני לוקחת ברצינות את מה שאת אומרת… אני אחשוב על זה :)

09/06/2013 13:53

שיהיה בהצלחה בכל מקרה, אני חושבת שיש כאן הרבה לאן לפתח את זה, אבל זו בחירה שלך! את כותבת מעולה (=

09/06/2013 13:58

תודה שוב :)

09/06/2013 14:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך