Liattoty
קצת מפחיד?

חייו של איידן- פרק 3. אימה!

Liattoty 04/05/2014 704 צפיות תגובה אחת
קצת מפחיד?

ביקשתי ממנה לעזוב אותי בכוח מחשבותיי. היא לא החזירה מילה לאחר מכן. המשכתי לצייר במתמטיקה ומדי פעם פתרתי תרגילים קלים שלא התקשתי לבצע אותם, וכשנשמע הצלצול רצתי מהכיתה. הרגשתי מחנק עם כל התלמידים מסביב, עם קולה של סמארה ועם נואל שרוצה ללמוד איתי מתמטיקה.
הייתי במסדרונות השכבה, והיו מדרגות גדולות ורחבות שהיו כמין ישיבה לילדי כיתות ח'. התיישבתי והחלתי לצייר עוד לבבות שבורים, שאנוח קצת וארגע מכול.
חריקות. חריקות צורבות של נעליים נשמעו, שרק אני התייחסתי אליהם. אטמתי את אוזניי ולא שמעתי כשידידי דאגו לי ואמרו לי מילים. רק רציתי שהרעש ייפסק. הוא צלצל באוזניי, והוא כאב לי עד שהתחלתי לצרוח שזה ייפסק.
עצמתי את עיניי בחוזקה, וכשפתחתי אותם כשהצליל התחיל להיפחת, ראיתי אותה. את סמארה.
השיער שלה היה מלפנים וחסם את פניה, היא לבשה שמלה קרועה בצבע כחול שמלאה בחורים, עם עור חיוור כסיד ושיער שחור מבולגן וארוך במיוחד. היא הייתה מטרים ספורים ממני. היא נגעה בצווארו של ידידי פרנק, ונראה שליטפה אותו. אבל פרנק לא ראה אותה, רק אני ראיתי אותה. היא שלפה סכין משום מקום, ושוב צרחתי בחוזקה. הקול שלי כמעט נגמר, אבל נשאר בו טיפה של כוח.
"לא! אל תעשי לו את זה!" הצבעתי על פרנק, והוא כיווץ פנים בבלבול. היא כמעט שיספה לו את הגרון. הוא צרח, צרחות איומות יותר ממה שבקע מגרוני, צרחות שכל תלמידי בית הספר הסתכלו עליו, לא רק ילדי השכבה. דם טיפטף לו מהצוואר, וזה היה נראה כואב עד אימים. כל חבריו נרתעו ממנו, אך לאחר דקה של הלם ניסו לחסום לו את הדם שלא הפסיק לזרום. הוא כמעט נרצח. ניגשתי לעזור לו גם, אבל נחסמתי על ידי חבריו.
"למה התכוונת שאמרת אל תעשי לו את זה?" אחד מחבריו שלא הכרתי הרים גבה בחשדנות.
"אני נשבע לכם שהייתה כאן בחורה ששסיפה לו את הגרון!" התחננתי לאמון שלהם, אבל הם רק הנידו את ראשם בצער.
"אף אחד לא ראה כאן שום בחורה עם סכין." סמארה עמדה מאחורי הנער, והסכין שבידיה ליטפה בעדינות את צווארו. אך הילד לא הרגיש בכך.
"תקום! תברח!" אמרתי לו, אבל הוא רק הניד את ראשו שוב.
"מה יש לך, אתה פסיכי?" הוא לא האמין לי. התחלתי לבכות. "צריך לקחת אותו לבית משוגעים." הוא הוסיף, ואני לא התייחסתי לזה. למרות שחבריו צחקו, לא נעלבתי.
הבטתי בסמארה. הבטתי בה בתחנון, שלא תעשה את זה.
"הוא רע אלייך. " סמארה אמרה בקול נמוך וקריר. לא הספקתי לומר עוד מילה, עד שהיא כמעט שיספה לעוד בחור את הצוואר. אותו הבחור שהעליב אותי ולגלג לי. גם לו היא כמעט שיספה. היא הפסיקה כאשר זה נעשה חמור יותר ויותר, והשאירה אותו רק במצב קשה.


תגובות (1)

ועוד איך מפחיד…תמשיכי זה מותח ברמות!!!

04/05/2014 20:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך