החידה שצריך לפתור...

יומני השדים: השד באלוט- החידה שאף אחד עוד לא הצליח לפתור

11/04/2015 995 צפיות אין תגובות
החידה שצריך לפתור...

קטע מתוך יומנו של השד באלוט

הוא היה מספר לנו את סיפורי המוות הנוראים, על האם האוחזת בזרועו של בנה הקטן, על האי של אוכלי האדם.
הוא סיפר לנו שהדם הזורם בעורקינו הוא דם של שדים, שעצמותינו כבדות ושאף אחד מבני האדם לא רוצה להסתכל עלינו.
הוא סיפר לנו על המאורעות בקרקס הפרסי, על הגלובוס הענק והלוליין המרקד, על הליצן שתחב את פתק ההתאבדות שלו, שהיה מוכתם בדם, לכיס מכנסיו.
הוא סיפר לנו שאנחנו נצרים של שושלת מכובדת של אצילים ובני מלוכה. הוא סיפר לנו שאוכלי אדם מסתובבים באיים שלנו. אבל הוא סיפר לנו שאנחנו שדים, הם גם אוכלי שדים?
השנה היא 2015 שנה אחרי ברית השבטים של אי הנקמה.
אני כריסטופר באלוט, השד הנורא, כפי שקוראים לי בני האדם, הולך לגנוב את כל השלל והכסף והזהב וכל אוצרות הפיראטים הנמצאים בכדור הארץ ולהביא אותם לאי הקטן, שנמצא ממש בקצה של כדור הארץ, שגובל לשטחו.
בום, בום, בום.
השעון מתקתק וצבא השטח של ברית השבטים יוצא למתקפה.
אני קיבלתי את התפקיד הכי חשוב במלחמה הזאת, אני הוא המפקד של הצבא, במלחמה הנוראה הזאת, מלחמת השלל, שסופה יהיה מתוק כמו כפית סוכר בקפה.
כמובן, קפה, עוד המצאה של בני האדם. צוותי הריגול מוכנים ליד בתיהן של המשפחות המותקפות.
בום, בום, בום.
זעם הלבה, פצצות האש וכלי לחימה מתקדמים. כלי העץ מונפים.
זעם מלחמה בעיניהם של החיילים. כולם אומרים לי שזה לא טוב שאני כותבת את היומן הזה, ושבסוף יתפסו אותי אם אני אכתוב בו יותר מדי פרטים על הפעולות החשאיות של השבטים, של צבאות השטח
המאוחדים.
אף אחד לא שם לב אלינו, אף אחד לא התקרב אלינו. אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה ככה: חרם אכזרי של שישים שנה!
זה זמן הנקמה. זה הזמן שאני אתחיל את הסיפור שלי, הלא כן, בני אדם? אתם בכלל לא יודעים על הסיפור הזה, הגיע הזמן שתדעו. אבל אפשר לומר שהיומן הזה נכתב בשבילכם, אף אחד מהחברים שלי לא יודע את זה.
עכשיו אני אומר לכם, בני אדם. אחרי חרם של שישים שנה, שלא דאגתם לצורכינו, למילוי בקשותינו, לא התייחסתם אלינו אפילו.
זהו.
וכל זה היה רק רמז!
אתם בטח שואלים איך אנחנו סופרים את השנים- איך אנחנו יודעים שהשנה היא 2015?
הרי אנחנו לא בקשר עם העולם…
את זה אני כבר לא יכול לגלות לכם. את זה אתם תצטרכו לנחש.
ואתם יודעים, קיבלתם פרס, קיבלתם את היומן הזה, עכשיו אתם בטח שואלים גם איך אנחנו יודעים את שפתכם.
זאת חידה עם רמז אחד גדול, אם אתם קוראים את היומן הזה, זה אומר שאנחנו כבר לא בחיים, אתם יודעים עלינו יותר מדי פרטים.
עכשיו הגיע הזמן לנקמה הגדולה.
השאלה היא מי ינקום? הרי השומרים של כדור הארץ, הכוכב הכחול הזה, הניצבים סביב חומות זהב, הם יהרגו אותנו, הם רבים והם חזקים יותר מאיתנו, השדים.
יש להם כלי נשק, צבא.
כן…. אתם עדיין מבולבלים?
תפתרו את חידת המוות שלנו, את החידה של עולמנו, של חיינו…
להתראות!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך