Estonian
תרצו שאני אמשיך ל-יעד סופי 2?

יעד סופי – פרק 9 – פרק אחרון

Estonian 20/10/2011 843 צפיות 3 תגובות
תרצו שאני אמשיך ל-יעד סופי 2?

יום החתונה של מני ואיזבל הגיע. הם בחרו את החופה היפה ביותר ואת האולם היפה ביותר. מני ואיזבל שניהם רצחו כל אחד אדם אחר וברחו מהמשטרה בצורה מוצלחת מאוד כך ששניהם היו בטוחים שהם יהיו בסדר, הם רצחו אדם אחר ולכן ימותו רק כשיגיע תור האדם שרצחו למות, המוות ידלג עליהם, הם לא ימותו.
איזבל הלכה לאיטה עם זר הפרחים ביד שלה. שובל שמלת הכלה לבן שלה מתנפנף לאחור בעוד היא צועדת אל הכומר.
הטקס התקיים כמו שצריך ללא תקלות. ברגע ששניהם הסכימו, אביהּ של איזבל – ג'ף פתח שמפנייה. איזבל בהתה באימה בפקק שעף היישר לעבר הכומר. הכומר לא נפגע אבל הדוכן שעליו עמד נפגע והוא קרס קדימה. אחרי זה הפקק פגע בדלת וחזר אחורה ולבסוף פגע בנברשת שנפלה היישר על הראש של מני. מני כולו התרסק ודם הותז על הפנים של כל מי שהיה ברדיוס של שלושה מטרים.
איזבל הייתה בפאניקה. היא רצה לדלת אך נפלה על הרצפה בגלל השמלה שלה.
היא הייתה בשוק, בהלם, היא לא האמינה שהמוות באמת רודף אחריה עדיין, הרי היא רצחה בן אדם, אבל… אולי גורלו היה גם ככה למות?
איזבל קמה אך נפלה שוב בגלל אורח מהצד של מני שדרך לה על השמלה. האף שלה נשבר. היא הריחה את ריח הדם שלה והרגישה איך היא מאבדת הכרה לאט לאט. היא ברחה החוצה ונשמה אוויר צח.
האוחרים ברחו יחד עם הכומר.
לבסוף איזבל רצה לעבר הצד השני של הרחוב ונדרסה למוות על ידי אורחת – ניקה.
ניקה עכשיו רצחה שני אנשים, גורל אחת מהן היה מוות אבל השני התעתד למות אחרי 5 שנים אז לניקה היה עוד זמן, היא הייתה יכולה עוד לחיות.
המוות שמח כל כך. אז הם לא מתו בזמן שרצה אבל הם מתו, אף אחד מהם מלבד ניקה לא עלה על הרצח אבל אף אחד מהם עדיין לא עלה על תוכנית הנגד. המוות לא רצה שאי-פעם יגלו את תוכנית הנגד שלו… תוכנית נגד שיכולה להפוך כל אחד לבן אלמוות….


תגובות (3)

n

אה…..סבבה למה לא,ואם לא אכפת
לך,אפשר שאני אשתתף בו? אני מוכן למות 3 או 4
מה שתבחר בין שני אלה…להסביר למה?

20/10/2011 11:46

מוחעחעחחעחעחעחע אני יכול שגם אתה תהיה בעל החיזיון!

20/10/2011 11:48
n

אין לי בעיה….

20/10/2011 11:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך