" לא החזרתי את החוב" – הקדמה+פרק 1

הקדמה:
היי אני שלי אני בת 17, תכירו את חברתי הטובה ביותר מאיה שהיא גם בת 17 , אנחנו החברות הכי הכי טובות, אנחנו עובדות באותה עבודה בחוף ששם אני תמיד פוגשת את דן השחקן פוטבול המהמם.

בבית הספר שלי יש חבורת בנות שקוראות לעצמן "חברות המהממות" ( מה שבטוח שהן לא!!) אני לא סובלת אותן , ה"מנהיגה" שלהן זואי מאוהבת בדן כמוני והיא תמיד מנסה להשיג אותו ממני ותמיד גם מצליחה.
אך יום אחד , שבו עשיתי את הטעות הכי ענקית שלי , חיי השתנו לעד, רק בגלל דן ובגללה.
————————————————————————————————————-
עוד בוקר אחד רגיל……

השעון המעורר שלי צלצל את הצלצול המעצבן שלו שתמיד מכריח אותי לקום לעוד יום של עבודה בחוף ששם אני תמיד פוגשת את דן החתיך וכמובן את זואי והחבורה המעצבנת שלה, שתמיד אבל תמיד עושה לי דווקא ולוקחת את דן.

וכמובן שוב הצלצול המעצבן הזה שמאיה תמיד מתקשרת אליי בבוקר כדי להודיע לי שהאוטובוס לא יחכה לי עד מחר ושעליי למהר לפגוש אותה!

עליתי לאמבטיה צחצחתי שיניים במהירות ועליתי לחדר להתלבש מהר, שמתי חולצת סטרפלז לבנה וג'ינס תכלת צמוד עם קרעים ומעל החולצה ג'קט שחור עם סימן של אדידס וירדתי למטבח.
ועוד בוקר שאמא צורחת לי מלמטה " שלייי האוכל מוכן, שלא תאחרי כמו תמיד לעבודה" בציניות , ירדתי מהר למטבח והתיישבתי בשולחן והתחלתי לאכול מהר את החביתה שאמא תמיד מכינה . חטפתי מהשייש את בקבוק הקולה ומיהרתי לצאת מהביית לפני שאמא תוסיף עוד הערה.

רצתי רצתי לתחנה ופגשתי את מאיה, "היי" אמרה מאיה ועניתי לה בחזרה "היי" תגידי את לא לומדת לקח שצריך לקום מוקדם? אמרה מאיה, לא אני לא לומדת, עניתי לה בציניות.

ואז , פתאום משום מקום, ראיתי חנות עתיקות עם שלט שכתוב בו " העתיקות של רייצ'ל " , התפלאתי כי אתמול לא ראיתי את החנות הזו , איך בנו אותה תוך יום? , השאלה הזאת נשארה בראשי , ואז מאיה אמרה" בואי ניכנס לחנות , יש היום יום הולדת לסבתי , עתיקות וסבתא הולך ביחד . בואי" הנהנתי בראשי לתשובה חיובית ונכנסתי לחנות. ואז פתאום שמענו רעשים , טק , טק , טק , טק .

ואז פתאום ראינו את………

~המשך יבוא~


תגובות (1)

אימאאאא מתחילה לקרוא עכשיווווו

02/02/2014 11:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך