naruto
הפרקים האלה יהיוא עם נקודת מבט כללית

ממלכת הלילה פרק 4

naruto 05/12/2016 962 צפיות אין תגובות
הפרקים האלה יהיוא עם נקודת מבט כללית

~נקודת מבט כללית~

" איפה אני "
" אתה בכלא תחזור לישון " השיב השוטר לאדוארד " מה השעה והתאריך? " אמר בלחץ
" השעה שתלך לישון " השיב בציניות " אני רציני "
" עכשיו חצות העשרים ותשע לעשירי ישנת בסך הכל שעה תחזור לישון " אמר השוטר בעצבנות
אדוארד לא הצליח לישון הוא חשב על כל מה שקרה היום וחיפש דרך לצאת עד מחר יש לו 24 שעות להחזיר את משפתו וחברו הטוב הביתה " נראה שאתה צריך עזרה אולי הפעם ניתן לך 7 פעמים " אדוארד קפץ הלב שלו דפק מהר הוא ניסה להרגעה אבל לא הצליח לו הלב שלו דהר הוא נשם כמה נשימות עמוקות הוא התקרב עם המזרק אדוארד מנסה להתנגד אבל שני אנשים תפסו את אדוארד ולא הביאו לו לזוז אדוארד נשך את שפתיו כשהם הזריקו לו את זה בפעם השנייה כשהם הזריקו לו בפעם החמישית הוא נשך את שפתיו עד זוב דם אבל אף אחד לא שם לב לאיך שהפצע שלו נרפא בפעם השישית הוא התחיל לרעוד ולהתנשף אבל הוא סירב להירדם אבל כשזה הגיעה לפעם השביעית הוא אמר " אני "
" חכו נראה מה יש לו להגיד "
" אני צריך להשתחרר עד מחר או שהוא יהרוג אותם " אדוארד אמר בקושי רב הוא אמר זאת כמעט בלחש לבסוף הוא נרדם " תביאו לי 4 חבלים ,אזיקים לרגלים ולידיים וגם שלשלאות נקשור אותו היטב כך שהוא לא יוכל לזוז "
" למה המפקד הוא רק בן 16 הוא לא יכול להזיק לנו " מפקד המשטרה הביט באדוארד שישן ונושם נשימות עמוקות הוא הוריד את חולצתו של אדוארד והראה לו את שריריו
" תביט בזה זה נראה לך נורמלי לילד בן 16 מילא אם הוא סתם מתעמל אני אשאל אותך שאלה אבל תגיד את האמת היה לך קשה להחזיק אותו נכון ? " השוטר הנהן " היינו צריכים שני אנשים רק בשביל איך שהוא לתפוס אותו ועוד ההשפעה של התרופה הקודמת לא פגה אם ההשפעה כבר הייתה פגה היינו צריכים לפחות 4 אנשים בשביל החזיק אותו " השוטר הביא לו את מה שביקש ולפני שקשר אותו הזריק עוד פעם לאדוארד סם הרדמה ולבש לאדוארד את החולצה בחזרה בהתחלה הוא שם לו את האזיקים אחר כך קשר את אדוארד 4 פעמים ברצף ובחוזקה לבסוף עטף את בטנו בשלשלאות הוא לקח את הקצוות של השלשלאות קשר ונעל אותם על מנעול על שני עמודי ברזל ענקיים גופו של אדוארד ריחף באוויר " המפקד זה קצת אכזרי לקשור אותו כך " השוטר הביט באדוארד ומפקד המשטרה הניד את ראשו לשלילה " לא אין דרך אחרת נצטרך גם לטשטש אותו כל פעם "
" למה אתה עושה את זה? "
" הוא מעניין אותי אני רוצה לשבור אותו הילד הזה…. " הוא עצר כאשר אדוארד פתח את
עיניו " כדורים " הוא אמר בקושי
" מה "
" אני צריך כל בוקר חייב לשתות כדורים "
" מה כמה זמן אתה עושה זאת? "
"מאז שהייתי קטן "
" אנחנו נביא לך אותם עד שתתעורר תחזור לישון "
" רשום עליהם את השם שלי "הוא סגר את עיניו וחזר לישון לא היה לא כוח לקבל עוד זריקה
" לך, תביא לו אותם ותבדוק אם זה לא רעל " הוא הנהן לקח את המפתחות ויצא להביא את הכדורים.

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך