אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
זה סיפור חדש ואני מבקשת שתגיבו אם אהבתם אותו ואם לא תספרו מה לא אהבתם ואולי אני ינסה לעשות טוב יותר...
ביי, בהמשך הפרק הבא הרבה יותר מותח ומפחיד , טהם טהם טהם....

"נקמה אדומה" – הקדמה + פרק 1

זה סיפור חדש ואני מבקשת שתגיבו אם אהבתם אותו ואם לא תספרו מה לא אהבתם ואולי אני ינסה לעשות טוב יותר...
ביי, בהמשך הפרק הבא הרבה יותר מותח ומפחיד , טהם טהם טהם....

הקדמה-
היי אני סטפני ג'ונסון אני בערך בת 17 עוד שבועיים , לפני 7 שנים הסיוט הכי גדול קרה , הסיוט שמוטט אותי עד שנפלתי….. אחר כך תבינו למה אני מתכוונת.
———————————————————————————————————–

עוד בוקר רגיל ומעצבן כשאמא צורחת לי מהמטבח " הארוחה מוכנה סטפני רדי למטה מיד"
זה היה יום שבת ועדיין אני צריכה לקום מוקדם כדי לשמור על אחותי הקטנה כי אמא שלי הולכת לעבוד , אוףף.

ירדתי לאמבטיה שטפתי פנים וצחצחתי שיניים , ירדתי למטבח ושם מצאתי על השולחן את הארוחה האהובה עליי, פנקייקים עם מייפל ושוקו. אמא התחילה ישר לחפור לי על לשמור על ג'סיקה ולהיות אחראית ובלה בלה בלה….
אכלתי ועליתי חדר , שמתי אוזניות והתיישבתי על המיטה. אמה ( החברה הכי הכי טובה שלי בעולם כולו)
התקשרה אליי והתחלנו לדבר, ביקשתי מאמא שלי לצאת לטייל עם אמה כי היא יוצאת לעבודה בערך ב 1 אחר הצהריים אז יש לי זמן, היא הנהנה בראש לתשובה חיובית . עליתי לאמבטיה וסירקתי את השיער, עליתי לחדר ולבשתי ג'ינס סקיני עם קרעים בצבע תכלת וחולצת סטרפלז אדומה ( רוב הבגדים שלי הם באדום כי אני אוהבת צבע אדום) עם ג'קט בצבע הג'ינס.

ושוב פעם ירדתי לאמבטיה והתאפרתי , ושוב נשמע צלצול טלפון כשהשיר הוא של ג'סטין ביבר ( אהובי)
ועניתי, זאת היתה אמה והיא אמרה שהיא מחכה לי ליד הביית.
ירדתי ונפגשתי איתה, הלכנו ואז ראינו חנות חדשה שעוד בנו אותה לפני כמה חודשים והיא סוף סוף נפתחה , זאת היתה חנות של כל מיני דברים עתיקים ונדירים ( בגדים , אוספים, כלי מטבח וכו')
אמה אמרה שהיא צריכה ללכת שניה הביתה והיא כבר תחזור…
היא הלכה ואני נשארתי בחנות , ואז ראיתי בסוף החנות שמלה אדומה יפה ( הצבע שאני הכי הכי הכי הכי אוהבת בעולם) , ישר נחתו עיניי עליה . ראיתי את התג של המחיר והתפלאתי שהיא כל כך זולה ( בבוקר לפני שיצאתי אמא הביאה לי כסף בערך 1,000 שקל כי היא לא ידעה מה לקנות לי ליום ההולדת אז היא אמרה שאני אבחר בעצמי) שאלתי את המוכרת " זה באמת המחיר המלא?" כן ענתה לי המוכרת , ביקשתי לקנות אותה והמוכרת אמרה לא לא צריך היא לא לגילך , שאלתי אותה מדוע ,
היא אמרה שהיא נורא מסוכנת והתחלתי לחשוב שהיא מדברת שטויות , שאלתי למה היא מסוכנת והיא סיפרה לי כך : " לפני 10 שנים היתה נערה בגילך שקנתה באותה חנות רק בעיר אחרת את שמלה הזאת , היתה שם עוד נערה שרצתה את השמלה וכעסה עלייה כי היא לקחה אותה , היא כעסה כל כך עד שהיא שלחה את החבר שלה לקחת את השמלה ואמרה לו כך : מצדי תהרוג אותה או תרביץ לה רק תקח ממנה את השמלה, ואם לא אני נפרדת ממך , אז הנערה נתפסה ברחוב על ידי החבר ולפני שהוא הרג אותה כשהשמלה היתה עליה היא אמרה בלחש " כל מי שילבש את השמלה הזאת אחריי יסבול עד שיהרגו אותו כמו שהרגו אותי" ואז הוא ירה בה ולקח את השמלה " וזה היה סוף הסיפור , בסוף צחקקתי קצת ולא האמנתי לה אבל היא המשיכה לנסות לשכנע אותי לא לקנות אותה , אני התעקשתי ורציתי לקנות אותה , ואז פתאום המוכרת אמרה לי……


תגובות (5)

תמשיכי :) !

10/01/2014 09:48

אני עוד חמש דקות מעלה את זה סבבוש ? (:

11/01/2014 04:46

ת מ ש יכייייי

01/02/2014 05:24

צריך יותר תגובות , סוריי

02/02/2014 09:40

הפרק השני והשלישי לא עובדים :(!!

02/02/2014 12:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך