אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
הפרק היה ארוך , מצטערת שלא כתבתי פרק המשך המון זמן כי פשוט רציתי לכתוב סיפור חדש וכדי שהוא לא יצא לי מהראש התחלתי לכתוב אותו ...
מקווה שתואהבו ♥

" נקמה אדומה " – פרק 2 + פרק 3 ( כי לא העלתי המון זמן את ההמשך בגלל סיפור אחר ♥)

הפרק היה ארוך , מצטערת שלא כתבתי פרק המשך המון זמן כי פשוט רציתי לכתוב סיפור חדש וכדי שהוא לא יצא לי מהראש התחלתי לכתוב אותו ...
מקווה שתואהבו ♥

בפרק הקודם –
בסוף צחקקתי קצת ולא האמנתי לה אבל היא המשיכה לנסות לשכנע אותי לא לקנות אותה , אני התעקשתי ורציתי לקנות אותה , ואז פתאום המוכרת אמרה לי……
————————————————————————————————————–
פרק 2-
ואז פתאום המוכרת אמרה לי שאם אני יקנה את השמלה אני יצטרך שמישהו אחר יקנה אותה בחזרה בשביל שהקללה תעבור .
היא אמרה לא לספר על זה לאף אחד אחרת את תמותי באופן פתאומי …..
ואז הוסיפה משהו מאוד מלחיץ " בעוד כמה ימים את כבר לא תראי אותי חיה "
עברה בי צמרמורת אבל חשבתי שהיא עושה את זה לכולם כדי לשמור את השמלה המושלמת הזאת לעצמה , פחח לא נראלי , קניתי את השמלה ויצאתי מהחנות .

הגעתי הביתה ומדדתי את השמלה , אימי קראה לי לארוחת ערב ורציתי שהיא תראה את השמלה,
ירדתי עם השמלה ואמא ביקשה שאחזיק את ספלי החרסינה שלה לשניה שהם יקרים מאוד ועברו בירושה מסבתאא של סבתא של אמא שלה , ופתאום משום מקום הם פשוט נפלו .
אימי צעקה וכעסה כל כך התחילה לבכות ושלחה אותי לריתוק , ניסיתי לסביר לה אבל היא ישר קטעה אותי בצעקות שלה . לא הבנתי איך בלי שום תנועה קטנה הם פשוט נפלו , כאילו מישהו בלתי נראה לקח אותם ושבר ….

עליתי לחדר וקראתי ספר , היתה לי חרב מבדולח קשה שדוקר חזק בחדר שקיבלתי מאבא שלי במתנה , הלכתי לשירותים , חזרתי לחדר ואז כאילו מישהו מאחורה דחף אותי על החרב , היה לי מזל שנעצרתי ברגע האחרון לפני שראשי נגע בחרב … היה לי מזל ענק .
בערב הלכתי לישון ….

~ בוקר ~
קמתי בבוקר ונזכרתי שצריך ללכת לקנות מתנה לאמוש ( אפילו שאני בריתוק בגללה ),
לקחתי את כל הכסף בקופה שלי , צחצחתי שיניים ושטפתי פנים , הלכתי לחדר ולבשתי חולצת טופ לבנה עם גינס קרעים בהיר ארוך ומעל החולצה ג'קט אדידס עם נעלי עקב עם נוטים מאחורה .
לקחתי את האייפון מהשולחן והלכתי ……

~ הגעתי לחנות ~
פתחתי את הדלת וראיתי מוכרת אחרת , שאלתי את המוכרת איפה המוכרת הקודמת והיא מארה לי דבר מוזר ביותר , " היא הלכה לעולמה כאשר נמצאה בביתה על הרצפה בלי שום סימן מהרצח , אולי חטפה התקף לב אבל היא צעירה , החוקרים לא יודעים בוודעות "
רק אתמול קניתי אצלה ולמחורת חזרתי והיא כבר מתה ?? אמרתי לה בקול חלש ומפוחד …
יצאתי מהחנות ונזכרתי בדברי האישה " בעוד כמה ימים את כבר לא תראי אותי חיה "
רצתי לחנות ושאלתי איפה היא נקברה , ענו לי שקראו לה רבקה שוש ,
הזמנתי מונית לבית הקברות , יצאתי מהמונית והתחלתי לחפש את הקבר שלה , חיפשתי וחיפשתי שעות על גבי שעות וסף סוף מצאתי את הקבר .
ראיתי את התמונה , ובחלק הנמוך יותר של הקבר היתה כתובה הקדשה …… אעאעאע הקדשה לי??!!
מה פתאום ?! היה כתוב " מוקדש : סטפני ג'ונסון , אמרתי לך … , תחפשי את הקבר שכתוב בו אמנדה שם בדוי "
אמלההה נבהלתי , חיפשתי את הקבר ומצאתי אותו
היה כתוב בחלק הנמוך שלו אזהרה ….

~המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך