yoni21
סלנדר בחדר. מקווה שנהנתם :)

סלנדר בחדר

yoni21 10/12/2013 799 צפיות 2 תגובות
סלנדר בחדר. מקווה שנהנתם :)

שלום כאן איתכם דני גילמן ואני רוצה לספר לכם על תקרית שקרתה לי לפני יומיים בביתי בשעות הלילה המאוחרות הלכתי לישון ואחרי כמה שעות התעוררתי הייתי צמא הלכתי למטבח לשתות ואז הסתובבתי לשניה אחורה סתם פעולה מיותרת ואז ראיתי משהו שהיה שם ונעלם היה שם ממש שבריר שניה! ראיתי מעין איש גבוהה בעל ידיים ארוכות ובעל עור ממש לבן והיה לו ראש ממש קטן וללא פרצוף התחלתי לרוץ חזרה לחדרי מרוב פחד ובאמצא הריצה מעדתי על העגלה של אחי הקטן ואז ראיתי את הדבר הזה שוב אבל ראיתי שהוא לבוש חליפה יפה ומהודרת והרגשתי כאילו העניים שלי מתשתשות כמו טלויזיה שהשידור שלה לא נקלט אף פעם לא הרגשתי ככה הרגשתי שאני עומד למות ולבסוף קרה שרק התעלפתי קמתי בבוקר על הרצפה ואז אמרתי לעצמי בראש שזה סתם חלום או איזה הזיה מטורפת אבל אז הרגשתי רטוב מעל השפתיים וראיתי שיורד לי כמות עצומה של דם מהאף בלי שום סיבה התחלתי להילחץ וסיפרתי להוריי הכול!
הם אמרו שאני חי בסרט אימה ושדימיינתי הכול אבל הקשבתי לאמי וניסיתי להתעלם כמה שיותר מהמצב ההזוי הזה אבל אני רק ילד בן 9 אני לא יכול להתעלם זה הדבר הכי טראומתי שקרה לי בחיים!
אחרי יומיים הלכתי לישון כרגיל ואז פתאום………….@@@@@@@#3#####………………….הסיפור לא יכול להמשיך משטרת אירופה מצאה את היומן הזה הילד נעדר!!!!

המשך יבוא……


תגובות (2)

אם סלנדר היה בא אליי הייתי נותנת לו חיבוק כך כולם אומרים -,-

10/12/2013 05:52

חחח

10/12/2013 06:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך