עוד סיפור פיות ישן – פרק 1

מלאכית האהבה 30/01/2012 1137 צפיות 23 תגובות

כ – שמונים וחמש מכדה"א לא מאמין בפיות. שאר החמש עשרה כן. אני לוקחת חלק מהשמונים וחמש.
לא בגלל שהם הרוב. אלא בגלל אותה טעות של הוריי. כשהייתי קטנה נפלה לי שן אחת,
בדיוק ערב לפני יום הולדתי ה – 7. באותו ערב שמתי את השן מתחת לכרית ונכנסתי למיטה, בתקווה שפיית השיניים תבוא. (כן, אז עוד האמנתי).
נשארתי ערה כל הלילה כדי לראות את הפיה. עברה חצי שעה ואני הייתי מיואשת, היא לא באה. עברה שעה. התחלתי כבר לחשוב שהפייה לא תבוא, כל עוד אני ערה, בכדי שלא יראו אותה. אז היא מחכה שאני ארדם. עצמתי עין אחת, היססתי לעצום גם את השנייה.
עצמתי את השנייה. שמעתי לפתע רשרוש שבא מבחוץ. פקחתי עין אחת. פתאום ראיתי,
הוריי נכנסו לחדרי עם חבילה גדולה והניחו אותה מתחת למיטתי. התאכזבתי. אין פיות שיניים!
הן לא קיימות! אין כזה דבר פיות!! ומאז הפסקתי להאמין.
שלום – קוראים לי פז ואני בת 11, עוד מעט 12. אני לומדת בכיתה ו' בבה"ס אור.
אותה טעות שהתרחשה עם הוריי הייתה כשהייתי בת 7. אני לא מפסיקה לחשוב על זה.
כמה קסום זה היה אילו הייתי מאמינה, כמה זה היה מפתח לי את הדמיון, והמחשבה. עכשיו ערב
לפני יום הולדתי ה – 12, זה בדיוק אותו התאריך כמו אז, רק כעבור 5 שנים.
אני כבר התקלחתי והפה שלי מפיץ ריח מנטה בגלל משחת השיניים שלי.
כבר נכנסתי למיטה. האור ממנורת הלילה הקטנה שלי חלש, הוא התחיל להבהב. כל החדר שלי מואר לרגע ואז שוב נהיה חשוך וכבד.
———— עמית נרדמה, ומתחילה לחלום ————————-
"כן, אין בעיות, אני אטפל בזה בוס." אמרתי.
"מעולה, אני מקווה שתגמרי עם זה עד מחר, יש לך עוד הרבה לטפל בהם" אמר איירון.
יצאתי ממשרדו של איירון, חדר קטן וחשוך. הלכתי לכיוון המדרגות שנמצאו בסוף המסדרון. המסדרון היה מלוכלך ומסריח, מריח מצחין, של אנשים מתים.
שלום, קוראים לי עמית, ואני פייה. ובכן….. פיית המוות.

~המשך יבוא~


תגובות (23)

תגידו מה קורה אם האתר הזה? פרסם לי את הסיפור ב10 דקות!

30/01/2012 07:28

גם אני הייתי מפרסמת לך ב-10 דקות כי הסיפר שלך ממש ממש ממש יפה ♥♥♥ אהבתי ואנא תמשיכי בתודה וכל טוב בקי♥♥♥

30/01/2012 07:31

יש שעה מסוימת שבה מעלים את כל הסיפורים (: בדרך כלל זה בערב… לגבי הסיפור , לא כל כך הבנתי והרצף לא כלכ ך ברור אבל זה בטח יסתדר בהמשך הסיפור (:

30/01/2012 08:27

חוזרת ואומרת כי הגבתי מקודם אך התגובה חייבת את אישורה של המערכת כך שתקבלי קורב לוודאי שתי תגובות יחדיו שאומרות כי הסיפור שלך ממש יפה ♥♥ ממני בקי ♥

30/01/2012 09:08

שלום לכותבת,
קודם כל, בתשובה לשאלתך. כל יום יש שעה מסויימת שבה צוות האתר מאשר סיפורים. כנראה הכנסת את הסיפור שלך בשעה טובה.
לגבי הסיפור: הפיסוק, ותסלחי לי על הניסוח, מאוד גרוע. את שמה פסיקים היכן שלא צריך אותם, הגזמה בנשימות. כדי לטפל בזה את צריכה לעבוד על קריאה בקול רם.
בנוסף, יש לך פה ושם שגיאות כתיב, לא יותר מדי מז'וריות, פשוט הסיפור זקוק למייקאובר בעניין הזה.
עוד דבר: כשרוצים לתאר מספר כלשהו, אחוז, שנים וכן הלאה, לא כותבים את המספר עצמו, את לא בשיעור מתמטיקה. מה שאת צריכה לעשות זה לכתוב אותו במילים: "שמונים וחמישה אחוזים מכדור הארץ…"
ואחרי שהבהרתי את זה: תיאורים. מבחינת תיאורים אני דווקא חושבת שאת בסדר גמור, יש תיאורים שאת משתמשת בהם יפה להפליא. אבל אני מרגישה שבעניין רצף העלילה חסרים תיאורים, אולי את צריכה לתת יותר פרטים על העלילה לפני שאת ממשיכה.

בהצלחה, ממני, ליסה.

30/01/2012 09:50

תודה רבה, אדאג לטפל בזה בהמשך, שגיאות הכתיב נוצרו מפני רצף ההקלדה המהירה שלי…. :) אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי בהוספת התיאורים. ו… מאיה? זה בהחלט יסתדר בהמשך.

31/01/2012 07:03

היי ליסה, עברתי על הסיפור וסידרתי את הרצף. לא נתקלתי בשגיאות כתיב. הורדתי את כמות הפסיקים כי באמת שמתי לב להגזמתי. הפכתי את המס' למילים כפי שציינת. הוספתי עוד כמה וכמה תיאורים אך שוב, אשמח אם תוכלי לעזור לי בהוספת התיאורים.

31/01/2012 07:12

שלום לכותבת,
כשאמרתי מספרים, התכוונתי ל-כל- המספרים. גם גילאים וגם שנים.
לגבי התיאורים. העצה היחידה שלי? פתחי ספר, ותעתיקי ממנו חמש שורות עם תיאורים. אחר כך תשכתבי את השורות האלה כדי שייהיו קשואות לסיפור שלך, ולבסוף תתחילי להתאמן. כמה שיורת אימונים. לכל כותב יש שיטת תיאור משלו.
לגבי שגיאות הכתיב: פיה זה עם י' אחת בלבד.
עוד משהו: כדור הארץ, בית ספר, לא כדוה"א, ביה"ס.
קיצורים תמיד מאריכים!!! לא שומרים את המרכאות!!!

בהצלחה, ממני ליסה.

31/01/2012 08:32

ממש יפה מממשממשמשמשמש מצפה להמשך!

01/02/2012 04:29

תודה לכולם המשך בקרוב ליסה אנסה לשמור על בקשותייך!! :)))

01/02/2012 09:15

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:42

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:42

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:42

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

ליסה, ממתי אני לא יכולה לכתוב קיצורים? למה שאני לא אכתוב כדה"א? למה לא ביה"ס? מה הבעיה? בשביל זה נועדו קיצורים, לקצר! מה זה משנה? כנ"ל מספרים.

04/04/2012 05:43

תראי, הסיבה שכדאי לכתוב את השם המלא הוא כדי שהסיפור יראה מקצועי. גם ככה המספרים, זה פשוט שונה מאוד לעין, וזה נראה הרבה פחות יפה. את יכולה להשתמש בקיצורים, אבל לדעתי ליסה רק החליטה להציע לך עצה. לא יותר.

04/04/2012 05:52

ממממ דווקה אהבתי ואין צורך לשנות דבר
מה שחשוב בסיפורים זה העלילה שלהם לא איך שהם נראים
אז תמשיכי מצפה מאוד יובל

04/04/2012 06:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך