זה דבר טוב ראתים איך ה' מגלגל את הדברים !

עלילת דם

13/04/2011 1253 צפיות 4 תגובות
זה דבר טוב ראתים איך ה' מגלגל את הדברים !

פעם אחת החפץ רצה להגיע לארץ ישראל אבל נהצר בטורקיה לפני חג הפסח לפני שהגיע נשכה חחמתו (כילו נאבד הסחל) פעם סלתן .(מלך) של טורקיה הלך רחוק ומלך לא רצה שידעו שהו מלך , לכן הלך עם בגדים מזחרים ונעבד המלך ותפסו אותו חוברות שודידים לקחו כמה זהב וכל דברים(מכיס)ואמר אני טוב כי ממחצלת אני מכין שמיכה (דרך התלבט לגלות עם מלך או לא מלך ובסוף המלך לעצמו לא לגלות) תמכר את זה 1000 שקל (רק לאנשים חכמים) הלך חנות לעגו ככה ה2 ה3 וכלו עד שה יהודי שכר יין ראה בשמיכה את האות ה1 בשם של הסלתן ואמר תמכר לי כל יום ככה ההגיע עד שבסוף היה את שם של המקום כולם לא ידעו מה לעשות עד שהגיע היהודי ואמר יש לי את הרמז (של השמיכה) ואז התנפלו אל שלקחו את המלך שאל מה האתן לך אמר אתה נכנס למקום שאני ואתה בלי שתבקש שתיהם נפטרו והוא לא השתמש ב מה שמלך נתן לא מה שקרה שבן של היהודי ובן של הסלתן (ונשארה הזכות שלו ) ואז הבן של הסלתן הלך אבל הבל עם המשרת שלו (אבל או היה נוצרי) ואז האמר לפני הבת של החפץ הלכה לנער לכבס בגדים ובכת פתאום ראה או אותה גביר ושאל מה קרה הבן שלי מגדלי הדר ןנשחו חחמתה אמר תכלו אצלי בפסח נפלה לחפץ חיים שינה חזקה אחרי תפלית מעריב אמר תלחי לעיר אתו אמרה אניל לא הלכות הלך ראה פנים אדמות ובכי אמר אנ ילא יעיר אותו התפפל מעריב נזכרה חחמתו (הסחל חזר), התערר החפץ התפפל מעריב ושרו עד ועשו כל נתפלו החפץ חיים שמח החרי הארוחה שאל אותו הגביר למה שמחתה כל כך בזמן התבטלה הגזרה תראה מחר מחר אמרו בא נחקה לסחר ייונות כי חשוב האיש הגיע האיש ואמר הטבלתה הגזרה (כל הסיפור הקדום עכשו זה הסלתן השני) ואמר אתה יודע מה זה מצות שמרות מצות הם רוצחים ילדים מסלמים ושמים דם במצות בלילה נפלה שינה אל שכור ייונת היה חלום ואמר האבא תלך יש לך זכות ותגיד נוצרי יש לו צלב שרשת הוא סתם משחק אותה אמר זה סתם עוד קרה לו את זה ואמר עכשו כן (וגם אמר של עילעית הדם)ואמר אבל הלך ליאמו של הסלתן ואמר לה את הסיפור ולכה לסלתן ואמר לו עשתי דבר רע? אמר לא אתה בטוח אלי ליהודים אמר הה כן סיפור שה עשה הלכו של המשרת וראו שיש שרשרת אם צלב הרגו אותו והגזה התבטלה (הגזרה היתה להורג את היהודים) אחרי פסח וכה לכן התגלגל כל הסיפור אל החפץ חיים ברוך ה אפשר להגיד תודה אל מה שקורה!


תגובות (4)

חסרים המון סימני פיסוק,
כגון נקודה, פסיקים.
וגם יש הרבה שגיאות כתיב.
נהצר: נעצר
סחל: שכל
הו / או : הוא (נוכח)

יש עוד כמה, אבל אני ממליץ/ה לך לא למהר לכתוב, לפרט על הסיפור ועל מה שקורה, כיוון שאנחנו לא רואים מה שאתה רואה בדמיון.
אבל הסיפור בעיקרון יפה.

story

23/04/2011 19:34

למה מה קרה

27/04/2011 18:09

אל תעיר לי בבקשה

27/04/2011 18:10

יש לך מלא ששגיאות כתיב לא מבינים כלום והסיפור לא מעניין אין עלילה ולא כלום,וזה שאתה לא יודע לקבל הערות זה הרבה יותר גרוע!

13/07/2011 15:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך