neomy-k
מקווה שנהניתם, הפרק הבא יהיה כנראה האחרון,
היי, הזהרתי מראש שזה סיפור אימה *קצר* חחחחח
אשמח לשמוע מה אתם חושבים =))
3> נעמי

פחד – פרק 5

neomy-k 16/11/2012 1801 צפיות 22 תגובות
מקווה שנהניתם, הפרק הבא יהיה כנראה האחרון,
היי, הזהרתי מראש שזה סיפור אימה *קצר* חחחחח
אשמח לשמוע מה אתם חושבים =))
3> נעמי

"טיאה?"
שמי נשזר בנימה רצחנית, בקול הצורם שחתך את הדממה דבר שגרם לצרימה המתכתית להפוך רמה עוד יותר. דמעות מלוחות התגלגלו על לחיי, הם גרמו לצריבה בעיניי אך לא הייתה לי ההזדמנות לחשוב על כך כיוון שלפתע זוג ידיים אימתניות אחזו בכתפיי. הקול הצורם פסק באחת ופינה מקום לצעקות שבקעו מבין שפתיי, קולי גבוה ומרוטש מאימה, "לא! עזבו אותי! עזבו אותי!!"
בתוך הטירוף שאחז בי ראיתי בעיניי רוחי את הדמויות אוחזות בי, משנות צורה מאחורי גבי למראה האמיתי שלהם, מראה אפל, מרוח במשיכות של אדום שטשטשו את ראייתי…
"טיאה!" הקול שחזר כעת על שמי הפך רם יותר והידיים סובבו אותי במקום. כהות החושים לא עזבה אך מבעד לטשטוש ולפעימות הפראיות הישירו עיניי מבט לעיניו של אבי. הדם געש באוזניי ולקחו לי יותר מכמה דקות בכדי להבחין באימי המבוהלת שעמדה מאחוריו…
תחילה, הוספתי להיאבק בו בהיסטריה במחשבה שאולי זה לא באמת הם, אבל לאט לאט הפסקתי.
'אילו ההורים שלך,' אמר קול קטן בראשי. הקול השפוי האחרון שעוד נותר בתוכי. 'זה רק הם.' הניצוץ המרושע לא היה קיים בעיניים שהביטו בי. מה שאומר שאילו באמת ההורים שלי. רק ההורים שלי…
"א… אבל, ה… דלת…" גמגמתי.
"טיאה," אבא חיבק אותי חזק בזרועותיו ולחש באוזניי, "זה בסדר, הדלת רק נטרקה מהרוח."
אילו רק היה יודע על המשמעות השנייה שיכולה הייתה להתפרש מהמשפט התמים הזה…
"רק הרוח," לחש לי שוב. "משב רוח קטן, זה הכל… אין לך מה לפחד." מילותיו הרגיעו משהו בי, חסר מנוחה, אבל ידעתי שגם אם עכשיו אני מרגישה בטוחה, מוגנת מעט יותר מן הרגיל – הכל יתמוטט ברגע בו יעזוב אותי.
והרגע הזה הגיע. ואני צדקתי. ברגע בו השתחררו זרועותיו מסביבי, ברגע בו לקח צעד אחד לאחור בכדי לבחון אותי, הם חזרו.
הם עמדו ליד אימא, ממש מאחורי אבא והביטו בי. נשכתי את שפתי התחתונה עד זוב דם בכדי להחניק צרחה שעמדה על קצה לשוני, מוכנה לחמוק אל העולם האכזר שהתגבשה למציאות אליה הושלכתי.
כמעט ושותקתי שוב, קפאתי על מקומי, אבל אז הבחנתי מזווית עיניי בדמעות הנוצצות. דמעות שכיסו בשכבה דקה את עיניו הכחולות של אבי. ברקע, התייפחה אימי וקולות השבר שבקעו מגרונה החלו להלום באוזניי – חודרים ללבי כסכינים מלובנות.
קיוויתי שהדמעות ייעלמו מעיניו של אבא כשאביט היישר אליהם, אך הם נותרו במקומם, זולגות בכבדות, בשקט מנוגד לכל זעקת כאב של אימא.
משהו לא היה כשורה. משהו היה ממש לא בסדר.
"אבא…" הצלחתי לומר במאמץ רב. העפתי מבט אמיץ בדמויות שלצד כתפה של אימי והם נעלמו.
"מ… מה, ק… קרה?"
הדמויות חזרו, הפעם קרוב יותר, ממש סנטימטר מאחורי כתפו של אבא. גם בהם נראה משהו… משונה… שפתי התחתונה רעדה בחוזקה ואני נשכתי אותה בשנית, טעם מתכתי עלה בלשוני.
אבא העביר את ידו הימנית בשערו השחור הקוצני כפי שנהג לעשות דרך קבע כשהיה עצוב. הוא הרכין מעט את ראשו בכדי שלא אראה את דמעותיו. הוא ניסה לומר דבר מה אך לא עלה בידיו לעשות כן, נראה שהגוש שתמיד חסם את גרוני ומנע מקולי להפציע אל העולם כשביקשתי לומר משהו – מצא את דרכו אל אבא… אבל, למה?…
ניסיתי לחשוב מה כבר היה יכול להעציב כך את אבא. לא יכול להיות שאני הסיבה…
אך אז הדמויות שבו להופיע. נצמדתי באחת אל הדלת בגבי והתנשפתי בבהלה, הם חזרו, הפעם במרחק של סנטימטרים ספורים ממקום עומדי, הם הביטו בי. עיניהם לטושות בעורי החיוור, פניהם מפצירות כפי שלא היו עוד מעולם ולראשונה זה חודש ושלושה שבועות – לא נראה בעיניהם הניצוץ המרושע, המסופק. ובאותה שנייה הכתה בי ההבנה כמהלמות פטיש.
הבנתי מה היה משונה בדמויות, הבנתי מה רצו לומר לי הוריי; דמות אחת הייתה חסרה.
איפה… איפה ג'ייל?…
איפה הדמות של ג'ייל?


תגובות (22)

פרק האחרון זה הבא!?
אבל.. אבאלאבל.. אבל…
תמשיכי, זה ממש מעניין ו… XD

16/11/2012 07:24

דיי נו, האחרון?

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.

16/11/2012 08:13

נעמי שלי היקרה

מדוע את מענישה אותנו וכבר יוצאת בראש חוצות לספר כי הפרק הבא יהיה אחרון למה ומדוע ? פרטי ונמקי אוהבת את הסיפור שלך בפרט ואת הכתיבה בכל הסיפורים בכלל תמשיכי בבקשה מהר.

נ.ב. נעמי את לא כועסת עלי אם אבקש ממך פעם נוספת את הבקשה בענין בן זוגי אנא באם זה לא מקשה עלייך אז בבקשה בבקשה את ואולי גם כמה חברות תעשו בבקשה מה שכבר עשיתן בבילי – אני לא רוצה לפרט במה מדבור בעקבות צינעת הפרט אך לבטח את מבינה אותי – סליחה שאני פונה אלייך אך הבקשה שלי מזרימה ממך אנרגייה חיובית ובתקווה שגם הפעם היא תמצליח.

שבת שלום שקט ורגוע בכ רחבי הארץ ממני בתודה מראש בקי ♥♥♥

שמו לוי ז'ק בן אסתר ויוסף זיכרם לברכה תודה מתוקה ואם זה מקשה עלייך תאמרי לי בבקשה !!!

16/11/2012 13:42

תודה על התגובות! D:
בתכנון המקורי הפרק הבא היה אמור להיות האחרון אבל חשבתי על ההמשך בשבת ויש לי דרך להאריך אותו בעוד 2 פרקים, אז הפרק הבא בסופו של דבר לא יהיה האחרון :)

בקי – אני אשמח, מכל הלב, את בכלל לא מקשה עליי,
שיהיה שבוע טוב ובשורות טובות תמיד :)

17/11/2012 09:18

אבל למה?!?
תעשי שהיא נלחמת נגד הדברים האלה!!
שמישהו מבחוץ עוזר לה!!

17/11/2012 11:11

גם הפרק הזה ממש מוכר לי :O נראה לי חלמתי על זה בלילה… מוזר חחחח
נעמי זה סיפור מדהים!!!! קראתי עכשיו את כל הפרקים מההתחלה (לצערי אין הרבה) ונהניתי מכל מילה.
הכתיבה שלך מדהימה, התיאורים מעולים, הקצב שבה העלילה משתלשלת הוא קצב טוב.
התחברתי כל כך לסיפור שבא לי לבכות עם ההורים שלה על ג'ייל, ואני רועדת מפחד עם טיאה. זה סיפור בהחלט מלחיץ!
אחד מסיפורי האימה הכי טובים שקראתי עד כה.
מחכה להמשך בקוצר רוח! ;)

17/11/2012 11:33

משכית – אני לא רוצה להפוך את זה לסיפור ארוך עם מלחמה וכל זה… יש לי כבר סוף,
אני מקווה שלא תתאכזבי כשתקראי אותו,
לוסי – אולי זה מוכר לך בגלל שכבר קראת אותו במשתמש הקודם שלי..חחח
תודה על התגובה! שמחתי לקרוא שנהנית!
אני ישתדל מאד להעלות את הפרק הבא מחר :)

17/11/2012 12:47

וואייי למה פרק אחרוןןן?!?!? תמשיכייי זה ממש מענייןן שהיה סיפור אימה ארוךך!!
וכןן שיהיה מלחמה זה יכול היה להיות מענייןןן!!!
הפאר מהמם אבל חבל שאת לא תמשיכי ממש אהבתיי את הסיפורר!!

17/11/2012 12:51

אממ… אני יחשוב על זה…
אני יראה אם אני יוכל להאריך אותו יותר…
הבעיה היא שיש לי כבר את הרעיון איך לסגור אות הסיפור ואני לא רוצה שדברים באמצע רק יהרסו את זה…
בכל מקרה, אני יחשוב כבר מה לעשות…

17/11/2012 12:57

טוב תחשביי טוב ואוליי תשמריי את הרעיוןן לסוףף האחר כאילו תמשיכיי את הסיפור ואז תעשי את הסוףף שרצית ותחברי אותו איכשהו לסיפור אבל אני רוצה שתמשיכייי כי מאוד אהבתיי את הסיפור שלך ויש לך כתיבה ממש יפה את מוכשרתת!!

17/11/2012 13:00

נעמי אהובתי – תודה תודה תודה ♥♥♥

17/11/2012 13:03

תודה!!
אני מבטיחה לחשוב על זה, נראה עם זה ילך לי או לא…

17/11/2012 13:05

מגניב!!!
פצצות לגבות!!!
חבל״ז על הזמן!!!
קול!!!
צ׳ימיצ׳נגה!!!
אין על הכתיבה שלך! באמת!
ואין לי מושג איך תסיימי את זה….
אז..
בהצלחה!
סבתא!
;)

17/11/2012 13:11

חחחחחחחחחחחחחח XD
תודה תודה…

17/11/2012 13:14

דרך אגב, איך זה בדיוק פרק 6?

17/11/2012 13:17

חחחח דילגתי על 5 בטעות!
רגע אני ישנה…

17/11/2012 13:19

אהה.. וואי, לרגע נלחצתי!
חשבתי –
״היי.. יכול להיות שהיא בטעות שמה את פרק שש..??״

17/11/2012 13:24

אה..הראל… לא, אין מצב…
אני רואה קודם איפה הפסקתי בפרק הקודם ורק אז מתחילה לכתוב את הפרק הבא…

17/11/2012 13:35

אבל אבל… אוףףףף :(
משכיתיישן מבואסת

19/11/2012 08:43

חח משכית, מצאתי דרך להאריך את זה בעוד כמה פרקים,
אבל זה לא יהיה כזהה ארוך…

19/11/2012 10:36

אבל אבל…
זה חתיכת אופפפפפיייייי!!!
תארכי אולי בעוד 5 פרקים?
~פאפי פייס עם עיניים ענקיות שאי אפשר פשוט לסרב להן~

19/11/2012 10:37

אממ לא יודעת אם 5 פרקים אבל יהיה לזה לפחות עוד 2-3…
ופרק 6 כבר עלה! קראת?

19/11/2012 10:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך