שימרו על עצמכם שימרו על בני משפחתם

בקי 27/03/2012 739 צפיות אין תגובות

בקר טוב לכולכם חברי היקרים

הבקר התעוררנו עם שמועה מחרידה שמועה שאין מצב לתאר את גודלה של החרדה של כאב הלב שניתך בלבבות כולנו ושלא נדע כיצד אפשר להמשיך מכאן והלאה לתפקד.

אני לא רציתי לפתוח את היום שלי עם סיפור כזה עצוב אך החלטתי כן לכתוב והכוונה שלי היא לחדד את אוזניכם לחדד את הסיטואציה שחלילה עלולה להתרחש בכל בית ובית.

צריכים להתקין את הגלאים שעלותם נמוכה ממש נמוכה אשר יתריעו אם חלילה עלולה לפרוץ או שהיא כבר בדרכה אלינו של שריפה, של קצר חשמלי שעלול לקרות שעלול לקפח חיים של ילדים נשים וטף על לא עוול בכפם.

חברי היקרים חברי המערכת של האתר "סיפורים" אשר אני כל כך אוהבת לאהוב אנא שימרו על עצמכם, שימור על אהוביכם תעשו הכל אשר לעיל ידכם להתקין את המכשיר שחלחלה מבשר כי הרע מכל עומד לקרות.

אני חושבת שצריך לכבות את כל המכשירים החשמליים פשוט לנתקן מהחשמל במהלך הלילה עד למחרת בבקר כשנפעיל אותם מחדש.

בימים של הכנות לחג הפסח בימים של קניות בימים של נקיון כללי בימים אלה הכל מתגמד וחסר ערך לפחות כך חשה אני כשידיעה כזו כל כך כואבת כל כך אכזרית נוחתת על כולנו.

לבי לבי עם אם המשפחה והלוואי שתשכיל "לאסוף את עצמה ולבחור בחיים" אמן ושלא נדע מצער !!!!!

יהי זיכרם של הנספים הטהורים לעולם ועד

ממני בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך