Alisonwoolf
מקווה שאהבתם :) ♥

שנאת נפשות פרק 3

Alisonwoolf 06/07/2013 922 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם :) ♥

חייכתי בכל כוחי , הייתי שמחה , הוקל לי. נגבתי את הדם מהפנים שלי, ויצאתי משם .
האחיות , הרופאים, נכנסו לאותו החדר וראו את כולם שוכבים במיטתם מכוסים מעל ראשם.
הרופאים קיבלו הלם מוחלט. הם מיהרו לקרוא למשטרה , ראיתי את המשטרה מתקרבת והסתכלתי על הניידת וישר התעלמתי . פתאום הרגשתי שמישהו אוחז בשתי הזרועות שלי ועוצר אותי .
'את עצורה!!' מן הסתם זה היה שוטר. הוא דחף אותי לתוך הניידת והביא אותי לתחנת המשטרה.
התיישבתי ומולי השוטר המנוול הזה. 'מה כבר עשיתי שאני יושבת פה?' אמרתי . 'את ילדתי , עצורה בגלל רצח של 6 אנשים במכה. 'תראו למה הפכתם אותי , מפלצות .' אמרתי לו בעוד משפילה את מבטי.
השוטר הסתכל עליי בעודו לא מבין כלום . 'סליחה?' פנה אלי . 'אני לא אסלח לכם בחיים , על כל הסבל שגרמתם לי זה מה שמגיע לבני אדם כמוכם!, למות!' . "תרצחי אותו ! , תרצחי אותו!, תרצחי אותו!" אמר לי הקול בראשי ששמעתי מקודם . הבטתי בשוטר עם חיוך של "זה נגמר" . קמתי מהכסא , התקרבתי אל השוטר , והסתכלתי לו בדיוק בעישון . הוא נבהל מימני והתחיל לרעוד . 'מה , מפחד הא?' צחקתי עליו .
הוא התחיל להנהן ולרעוד בו זמנית . אני מוציאה את הסכין , מרימה את ידי , כמעט דוקרת אותו , ופתאום הדלת נפתחת ו3 שוטרים נכנסים ותופסים אותי. צרחתי 'תעזבו אותי נבלות! , תנו לי ללכת!' .
הם שמו אותי בתוך תא , נעלו אותי כמו חיה בכלוב . התיישבתי על המיטה שהייתה שם , חיבקתי את הרגליים שלי והרכנתי את ראשי . אתם , אתם , אתם הרסתם לי את החיים. בני אדם, אתם צריכים למות ! . התחלתי לבכות בצורה לא רגילה . באותו הרגע, הרגשתי מגע של אדם שעוטף את גופי . החיבוק היה כלכך חמים . אבל זה היה רק בדמיון שלי . אף פעם לא אהבתי בני אדם , ובגלל זה אף פעם לא התאהבתי.
הרגשתי חנק בגרון שלי בגלל הבכי. דם , דם , דם , אני רוצה דם!


תגובות (4)

אוי מיי גאד אני ככה O:
איזה סיפור זה יואו בחיים לא קראתי משהו כזה! (לטובה כן?) חחח
ומסכנה כלאו אותה.. אבל היא פסיכית אז אין ברירה.. ;)
ועדיין לא הבנתי מה הקטע שלה מדם שהיא תמיד רק רוצה דם !

06/07/2013 10:05

תודה רבה!! D:

*היא רוצה דם כי איזשהו קול השתלט לה על המוח , וגם כי היא שונאת אנשים . צמאה לדם.

06/07/2013 10:12

אאאאאאאאאאא, פחד אלוקים, בחיים לא קראתי סיפור כזה מצמרר.
נקודת המבט של הסיפור הזאת (כאילו מנקודת מבט של פסיכופטית) מאוד מעניינת אותי, וזה נחמד שמישהו מראה את הסיפור מהצד של הרע כביכול.

06/07/2013 13:26

נראה לי היא ערפדית :) מפחידדדדדד רצחחחחחחחחח

18/07/2013 02:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך