שנאת נפשות פרק 4

Alisonwoolf 06/07/2013 849 צפיות 3 תגובות

בעודי יושבת על המיטה , ובוכה . אני מדמיינת את העולם ללא בני אדם, ורק אני חיה בו .
'עולם כה מושלם בלי המפלצות האלה.' צחקקתי לי בשקט ונאנחתי. כעבור חודש , יצאתי מהכלוב הזה.
סוף סוף! לא עוד כלואה כמו חיה . הלכתי ברחוב , ונתקל בי בחור . 'הי! תסתכל לאן אתה הולך מפלצת.' זלזלתי בו . 'אני מאוד מצטער!' בקש את סלחתי. גחכתי , לך מפה כבר לפני שתמות . 'אני אזכור אותך!' אמר לי כשעיניו נצצו כמו כוכבים , והמשיך בדרכו. ברור שתזכור מישהי כמוני , צחקתי . איזה מוזר.
טוב, מן הסתם כולם כאלה .. בני אדם, באלי להקיא. הגעתי לביתי , נכנסתי לחדר האמבטיה . נעמדתי מול המראה והוצאתי את הסכין . הסתכלתי עליו כמו על משהו יפהיפה ויקר. הרמתי את ידי השניה , וחרטתי עליה עוד קו בדיוק כמו על הקודמת . ספגתי את הכאב הזה , ולא אמרתי מילה. שטפתי את הדם ועליתי לישון . באמצע הלילה מצלצל הטלפון שלי , לא הכרתי את המספר הזה. טוב , לא הכרתי אף מספר מעולם . אין לי חברים, או הורים אפילו. לא הייתה לי ברירה, עניתי. 'ענית! , לא הייתי מאמין!' , קיבלתי שוק. זה אותו הבחור שנתקלתי בו היום . 'מאיפה יש לך את המספר שלי?' שאלתי אותו . 'הגעתי אליו במקרה ~ ' . 'זה מגוחך.' עניתי לו . 'רוצה להפגש? ' הציע לי. להפגש? איתי? . מה? . 'מה? למה? איתי? ' הייתי המומה . 'תקשיב, אמצע הלילה, אני לא מכירה אותך, אם אתה לא רוצה למות תנתק עכשיו . ' איימתי עליו.
'טוב, גברת רוצחת' וניתק. גברת רוצחת? מי הוא חושב שהוא . אה כן נכון , נבלה. בני אדם, אוייייי .
ונרדמתי . למחרת קמתי , התלבשתי ופתחתי את דלת היציאה מהבית שלי. ליד הדלת ראיתי זר פרחים . הא? .. מה ? .. הרמתי את הזר וחתכתי אותו . לא צריכה אהבה, לא צריכה חברים. צריכה להרוג בני אדם.
יצאתי מהבית , הלכתי לחנות נשקים . 'תביא לי אקדח מהר לפני שתמות' . קניתי את האקדח ויצאתי משם .בני אדם חחחחחחחחחחחחחח כאלה תמימים , צריך לחסל את כולם . איזה מן עולם זה הא? .. התחלתי לירות בכל מי שעבר ליידי . כולם התחילו לפחד ממני ולא זזו. אהבתי איך שזה עובד.


תגובות (3)

אוי לא.. יש לה אקדח עכשיו.. אני על קוצים כאן את חייבת להמשיך אני במתח!!
הכתיבה שלך ממש ממגנטת למסך פשוט.. אני לא יכולה להתנתק, אני מוצאת את עצמי עצובה שפרק נגמר!
יפה שיש לך אומץ לכתוב מנקודת מבט דל בעקרון משוגעת, זה לא קל בכלל.. ואת עושה את זה הכי טוב שיש!
תמשיכייי!!

06/07/2013 14:03

וואו את מדהימה!! תודה על התגובות!!! D:
אני אמשיך ^~^

06/07/2013 23:33

וואו נראה לי בסוף היא תיתהב בו

18/07/2013 02:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך