בקי
בעקבות הסופ"ש הכל כך קשה כמה אנשים קיפחו את חייהם בכל מיני צורות בתאונות דרכים בתאונות שרשרת בתאונת אופנוען והלב כואב לי להמשיך לגולל את הטרגדיות שבשנייה "עולמם נחרב שלהם ושל כל בני משפחתם..
אני פסיק ואין בידי הכח לעשות ממש כלום אך אולי כתבה זו נקווה שיקראו אותה כמה שיותר ואם הצלחתי לזעזע ולו נהג אחד - ושיניתי את הרגליו "אני את שלי "עשיתי.

תאונות הדרכים

בקי 17/04/2011 1651 צפיות אין תגובות
בעקבות הסופ"ש הכל כך קשה כמה אנשים קיפחו את חייהם בכל מיני צורות בתאונות דרכים בתאונות שרשרת בתאונת אופנוען והלב כואב לי להמשיך לגולל את הטרגדיות שבשנייה "עולמם נחרב שלהם ושל כל בני משפחתם..
אני פסיק ואין בידי הכח לעשות ממש כלום אך אולי כתבה זו נקווה שיקראו אותה כמה שיותר ואם הצלחתי לזעזע ולו נהג אחד - ושיניתי את הרגליו "אני את שלי "עשיתי.

צהרים טובים לכל חברי באתר "סיפורים" בקטגורייה קיטלגתי את סיפורי בכותרת סיפורי אימה , הכתבה שלי מתארת ממש סיפורי אימה שלצערנו קורים חדשות לבקרים – סעו בזהירות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היום אני מבקשת לכתוב על תאונות הדרכים הכל כך קשות, תאונות דרכים שממשפחה שלמה נשאר ילד או ילדה, תאונות דרכים שאפשר למנעם אם כל אחד מהנהגים יהיה יותר זהיר בנסיעתו !!! האם זו בקשה גדולה? לדעתי לא.
יש חוק שכולם חייבים להיות חגורים – אז יש חוק – יש נוסעים רבים (יותר מדי נוסעים בלשון המטעה שכלל אינם טורחים לחגור את עצמם.
דבר נוסף אני רוצה לומר ברשותכם – אם חלילה וחס קרתה תאונה – אזי יעלה על הדעת שהנהג הפוגע פשוט "בורח מזירת הארוע" פוחד מנסה "להעלם" בתקוה שאולי אולי לא יתפסו אותו – אך מה עם המצפון ? האם כבר אין מצפון ? גרמת לתאונה ? תשאר ליד הנפגע תזמין מיד אמבולנס משטרה ותדאג שהפצוע יועבר במהירות לבית החולים לקבל עזרה.

חברי היקרים אני כותבת ולבי נחמץ בקירבו כמה אנשים נשים וטף פשוט נמחקים כאילו כלל לא היו – ובמקרה "הטוב" (שלא נדע) נשארים פצועים שלעיתים אין אפשרות לעזור להם והם הופכים לחסרי ישע הם הופכים להיות זקוקים באופן מסיבי לזולת ואיזה חיים מחכים להם ?

בפרוס עלינו חג החירות חג האביב חג הפסח אני בקי לוי פונה לכל הנהגים ללא יוצא מהכלל – אנא תשמרו עלינו על הולכי הרגל במעבר חצייה תקני למה לפגוע בנו ? ואם פגעתם אזי אל תברחו תעזרו בכל אשר ניתן ברגעים הראשונים של "הארוע המצער והכואב" אך למען השם אל תשארו את הנפג או נפגעים מדממים שרועים על הריצפה וכל תכולת התיקים שלהם "עף ומתפזר לכל עבר" למה ?????????????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך