המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המפלצות שביננו חלק ד'

23/08/2010 853 צפיות אין תגובות
המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המשך התכתבות אלקטרונית לסנ"צ עמיחי שלום מ-ל', איש שירות הביטחון הכללי:

7) שם: ליאור טפרסון.
גיל: 19.
מין: זכר.
רקע: טפרסון ככל הנראה הוא אדם ללא עבר. אימו מתה כ-30 דקות לאחר שילדה אותו. דו"ח המשטרה מאשר שהאם נאנסה 9 חודשים לפני כן על ידי עבריין בן 25. האנס נתפס לאחר כשבוע וכיום הוא מרצה 27 שנות מאסר בכלא נפחא. האם, מורן טפרסון, כפי הנראה לא הייתה מסוגלת להפיל את התינוק וגם לא למוסרו לאימוץ. אך הלידה עצמה הסתבכה והיא מתה. הבן נמסר לרשויות הרווחה. הוא הועבר בין 3 משפחות אומנות לפני שהועבר להסתכלות פסיכיאטרית. הסיבה לכך הייתה חוסר הרצון של ליאור ליצור אינטראקציה חברתית עם הסובבים איתו, כולל המשפחות אשר ניסו לאמץ אותו. הילד פשוט לא נפתח, סירב לדבר או לצאת מהבית. העובד הסוציאלי אשר הוצמד לטפל במקרה של טפרסון כתב בחוות הדעת שלו כי לא ניתן להגיע אל הילד וייתכן ויש מקום להתערבות טיפולית נוספת. עקב כך הוסבר לליאור מהיכן הגיע, מדוע אין לו הורים, מה קרה לאימו. אך במקום להוציא את טפרסון מהקליפה שלו, האמת עשתה בדיוק את ההפך. אישיותו נחצתה לשניים; ליאור טפרסון שמוכר לרשויות, והצד הרדום. אישיות אשר במהלך הפגישות המקצועיות של טפרסון מול פסיכיאטר של שירותי הרווחה נתנה לעצמה את הכינוי "לופוס", שפירושו זאב. הסיפור הופך לטרגי כאשר באחת הפגישות השתלטה היישות האחרת ל גופו של טפרסון והרגה את הפסיכיאטר שטיפל בו. סבית המוות: אובדן דם עקב שריטות מרובות ועמוקות בגופו של הקורבן. כעת יש לזכור היטב: מדובר בילד מאוד חולה אשר זקוק לעזרה, ולא בפסיכופת רצחני וחסר תקנה. על פי כל חוות הדעת עוד ניתן לעזור לליאור טפרסון לאחות את אישיותו מחדש. עם זאת יש לנקוט במשנה זהירות, עד כה 5 שוטרים ו-3 עובדי רווחה מצאו את מותם ברדיפה אחרי טפרסון. בכל פעם שהוא חש מאויים מתעורר הצד השני ואיננו מהסס להרוג. הוא תוקף תמיד באותה השיטה: בידיו החשופות. עדויות ראייה נותנות את הרושם שציפורניו מושחזות והוא משתמש בהן כדי לשרוט את קורבנותיו עד אובדן דם מאסיבי.
שם קוד: לופוס.

האם ברצונך לקרוא את המשך ההתכתבות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך