בקי
לא בכדי שיבצתי את הסיפור שלי דלהלן בקטגורייה של סיפורי אימה מאחר וזה ממש אבל ממש סיפור אימה סיפור שכל אשה שנייה צריכה להתמודד עם מעשים כאלה ואחרים במקום עבודתה, מקום שמבלים בו יותר מאשר בכל מקום אחר.

מקווה שהצלחתי להעביר את המסר ואם אפילו לא לכלל הנשים אלא לחלקן - אני את שלי עשיתי והצלחתי!!!!!!!!!!

הנשים בארץ ובעולם

בקי 23/05/2011 716 צפיות תגובה אחת
לא בכדי שיבצתי את הסיפור שלי דלהלן בקטגורייה של סיפורי אימה מאחר וזה ממש אבל ממש סיפור אימה סיפור שכל אשה שנייה צריכה להתמודד עם מעשים כאלה ואחרים במקום עבודתה, מקום שמבלים בו יותר מאשר בכל מקום אחר.

מקווה שהצלחתי להעביר את המסר ואם אפילו לא לכלל הנשים אלא לחלקן - אני את שלי עשיתי והצלחתי!!!!!!!!!!

קטונתי מלהביע דעה על כב' השופט דנציגר בענינו של הנשיא לשעבר משה קצב. קטונתי מלהתערב בשיקול דעתו של כב' השופט דנציגר אך יחד עם זה בהיותי אשה נאורה ומבינה אני מתכבדת מעל במה זו לומר לכלל הנשים בארץ ובעולם. אנחנו לא חייבות לאף אחד כלום ממש כלום. הגוף שלנו ברשותנו ואנו נבחר את מי נאהב את מי שיהיה חברנו ואת מי שיהיה בעלינו.

לא יעלה על הדעת בשום פנים ואופן שנהיה נתונות למרותו של מעביד זה או אחר בכל עבודה שלא תהייה הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי.

אנו הולכות לעבודה כדי להתפרנס בכבוד כדי ליישם את הלימודים שלנו ואת המקצוע אותו בחרנו וכל ראשינו צריך להיות נתון רק לדבר אחד והוא להצליח בעבודה ולהיות לעזר לכל מי שזקוק לשרותנו ואנו יכולות לעזור.

כשאשה נמצאת בתפקיד כזה או אחר ומגיעה לעבודה כשחששות מלווים את בואה שמא "הוא" שוב יטריד אותה ? שמא הוא יאיים עליה שאם לא אז היא בחוץ מפוטרת, שמא הוא יפעיל עליה לחץ הן בעצמו והן על ידי אדם אחר שמונה מטעמו כל זאת חייב להפסק לאלתר.

האשה חייבת לא לשתוק, האשה חייבת לאיים עליו כי פרט לכך שהוא הבוס שלה אין ביניהם כלום. בחייה האישיים. יחד עם זאת חייבת האשה לספר את כל הקורה לה בעבודה לבעלה, לבן זוגה, לחבר , חברה כדי שלא תישא לבד את הסבל הקשה שעובר עליה. באם ולאחר הבהר היטב לממונה עליה כי עליו להפסיק לאלתר את התנהגותו הבזוייה כלפיה ואם אכן כך יהיה העובדת תוכל לתרום ממרצה ומהידע שלה בעבודה והקימה בבוקרו של יום חדש תביא אותה לעבודה שהיא מאושרת ונינוחה בה.
אחיותי הנשים ברחבי הארץ ובכל העולם כולו לא באנו לעולם כדי שיעשו בנו ככל העולה על דעתו של בוס זה או אחר בין מנכ"ל זה או אחר בין שופט זה או אחר.

אנו אחראיות על גופינו ונעשה בו ככל העולה על דעתנו ואיש לא יכתיב לא יתאכזר לא ישפיל את כבודנו. שום איש וגם מנכ"ל וגם שר בכל רמה שהיה. וגם רופא וגם מנהל – איש לא ישפיל את כבודנו.

תודה שהקשבתם לדברי ומקווה שניסיוני לעזור או לפרש את הדברים בצורה אמיתית בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כנאמר: כשאת אומרת לא למה את מתכוונת ???? כשאני אומרת לא אני מתכוונת למלה אחת בלבד מלה קצרצרה עם משמעות אדירה ל א !!!!.

כל טוב לכולכם כמובן לחברי בפורום "סיפורים" ולאנשי המערכת היקרים שנותנים לי יריעה ענקית שבה אוכל לכתב בכל נושא שהוא .

זו דעתי האישית ואם אינני טועה זו דעתם גם של עוד המון המון המון אנשים בארץ ובעולם הגדול.

מכל הלב בתקווה שעזרתי או לפחות חידדתי את הנושא הכל כך כאוב.

בקי


תגובות (1)

ערב טוב לחברי באתר "סיפורים"

הייתי מבקשת מכם בכל לשון של בקשה כי תואילו להביע את דעתכם לסיפור כה עצוב כה כואב כה מתסכל רבות מאתנו.

אני ממש מבקשת כי הפעם כן תביעו דעתכם.

בתודה מראש
בקי

23/05/2011 23:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך