אם אני צריכה לשפר תגיבו ותכבו מה....

הפסנתר

23/05/2011 977 צפיות 4 תגובות
אם אני צריכה לשפר תגיבו ותכבו מה....

הסיפור קרה כאשר ההורים שלי הזמינו את אותו הפסנתר, הפסנתר האפל, שהפך את חיי לגהנום… האופל והרוע היו בולטים, פשוט ראיתי את הפרצוף שלו , של אותו הפסנתר…

זה היה יום בהיר יום מיוחד היום שבו אמור היה להגיע הפסנתר , חשבתי יהיה טוב וכיף כי אלמד לנגן עליו.
אך טעיתי בגדול!!!! הוא הגיעה ב-17:20 יום שישי ה-13…הוא היה ע-נ-ק-י עם המון המון צינורות שמשם בקעו הצלילים, לא נגעתי בו כי הייתה לי הרגשה לא טובה בבטן , השעה כבר 21:00 הלכתי להתקלח וצנחתי על המיטה ובאותו רגע נרדמתי………………………………………………………………….
באותו לילה סביבות השעה 00:00 התעוררתי בגלל קולות ניגון על הפסנתר , המוזיקה הייתה כל כך רגוע שלא ירדתי ליראות מה קורה אלה נשכבתי ולקולות המוזיקה נרדמתי. התעוררתי בבוקר הסתכלתי סביבי לא היה אף אחד אמא לא הגיע להעיר אותו, מוזר.. והיה חושך עדיין הרגשתי הרגשה לא נעימה כלפי הפסנתר. ירדתי למתה אך לא מצאתי את הדרך כי משהו מוזר התרחש התמונות היו מוזרות, כל פעם כשהסתכלתי על תמונה כל שהי היא השתנתה , הלכתי במסדרון ארוך לא ידעתי מה קורה , פתאום ראיתי מדרגות גם הן היו ארוכות , היו שם כ-150 מדרגות הלכתי וירדתי . בידי החזקתי את טדי הדובי הקטן שלי, ירדתי באיימה כי לא זיהיתי את הבית שלי…
הגעתי למסדרון ארוך יותר היו בו מלא חדרים אך באף חדר לא מצאתי את אמא שלי, כיביתי שזה רק חלום אבל לא הייתי בטוח בזה, וגם לא מצאתי את המטבח . מרחוק ראיתי עוד מדרגות של 150 עוד פעם ירדתי, "טדי נראה מאוד מפוחד" אמרתי לעצמי. היה מאוד חשוך המשכתי ללכת בקומה שהגעתי אליה ופתאום ראיתי אור האחד החדרים המשכתי לכיוונו……ו……….


תגובות (4)

תמשיכי!!!!!!!!

31/05/2011 22:07

הסיפור די טוב! קצת רדוד ואת צריכה קצת לתאר יותר דברים אבל בסופו של דבר הסיפור די בסדר.

16/07/2011 12:22

שבת שלום לך אלכסנדרה מדוע אינך ממשיכה לכתוב את הסיפורים שלך היפים????? מציעה לך להמשיך לכתוב וכלל לא הכרתי אותך אלא כשהגבת לאחד הסיפורים. מקווה שתצטרפי מחדש לכותבים ♥ ממני בקי ♥♥

30/03/2012 10:22

תעשי סוף מצחיק כבר

03/07/2017 00:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך