אנא קיראו את הסיפור בשקדנות והבינו את מהלך הסיפור ( לא לדלג על שורות )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הדלת המיסתורית – חלק א'

12/02/2011 808 צפיות אין תגובות
אנא קיראו את הסיפור בשקדנות והבינו את מהלך הסיפור ( לא לדלג על שורות )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הכול התחיל ב – 2005 . הייתי בן 9 , ופתאום הדברים החלו לקרות ! תאונות רבות , הרוגים רבים והרבה שודדים וגנבים שפורצים לבתים של אנשים . באותו הזמן בדיוק אני ומשפחתי טסנו לחופשה בחו"ל (בברזיל ) לעיר קוריטיבה שנמצאת בין הערים : סנטוס ו – פורטו אלגרה הנמצאים בקירוב לים . האמת במטוס הייה די משעמם , המושבים היו מלאים באבק והדילות הריחו כאילו לא התקלחו שבוע !!! לאחר כ – 3 שעות הקברניט הודיע ( שהגענו ) שננחת בשדה התעופה של : קוריטיבה בעוד מספר דקות . זה היה הרגע המאושר ביותר בטיסה הזאת . מצטער , שכחתי להציג את עצמי : קוראים לי סייפר ואני בן 15 (למראות שהסיפור מתרחש ב – 2005 ) , אני שונא טיסות ויש לי אח מעצבן ושמו : נרפי . בקיצור , ירדנו מן המטוס ולכולם היו בחילות נוראיות וכאבי גב נוראיים חוץ ממני , לי היה אבק באוזניים . לקחנו את הטרמפ ' הקרוב ונסענו ( כולם ) בדרך לבית המלון מן – פייזן ( המלון הכי מפואר בבריל ) שקיבל ממשרד מדרגי המלונות 5 כוכבים וזה נחשב הכי טוב . כאשר הגענו ירדנו מן האוטובוס ובית המלון נראה מפואר אף יותר , כאשר נכנסנו פנימה עשה רושם שזה בית מלון שהשקיעו בו לפחות 5 מיליון שקלים ואני (סייפר ) ואחי נרפי התלהבנו מאוד מהמראה המרהיב ותוך כמה דקות התרגלנו לאיזור ולאווירה בבית המלון מן – פייזן !!! , התחלתי לחשוב על רעיונות איך להעסיק אותי ואת אחי בזמן שלא יהייה מה לעשות ואז פתאום צץ במוחי רעיון .
סייפר : " נרפי , יש לי רעיון איך להעסיק אותנו ! "
נרפי : " איך ??? "
סייפר : "בלילה אחרי רדת החשכה , אחרי שכולם ישנו , נצא מהחדר ונסייר קצת בבית המלון , מה דעתך ? "
" נרפי : " יודע מה , בשבילך אני מוכן אבל אל תבריז לי טוב ?! "
סייפר : " אוקי ! " .
נרפי הגיע למקום המפגש ולקח כמה דקות עד שאחו ( סייפר ) הגיע אבל לבסוף נפגשנו . אני ונרפי התחלנו ללכת במסדרונות המלון כאשר הייה ריח מוזר באוויר שגרם לנרפי צרדת ( הוא הייה רגיש לריחות שאיננו מכיר ) אבל הוא התאפק והמשכנו לטייל במלון . לאחר כעוד – 7 דקות הליכה במלון הגענו לדלת ועליה שלט , על השלט היה כתוב : אין כניסה סכנת מוות !!!!
ומכיוון שאף אחד מאיתנו לא העיז לגעת בדלת , אז לעת עתה הדלת נשארה סגורה !!
המשך יבוא ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך