אחרי 3 תגובות חיוביות אני ממשיכה יום אחרי.

אל תהיה כל כך בטוח – פרק 1

28/12/2015 727 צפיות אין תגובות
אחרי 3 תגובות חיוביות אני ממשיכה יום אחרי.

היי:) השם שלי הוא רומי וזו אחותי עומר וזה דניאל (הוא בן) זו תניה זה ליאם וזו סתיו. השמות של ההורים לא משנים. בואו נתחיל!
יצאנו ביחד לטיול ברומניה לחגוג את יום ההולדת שלי וכמו כל שנה יצאנו לטיול רגלי ביער.
משום מה השנה זה היה הרבה יותר מפחיד היער היה חשוך מסוכן והיו מלא נהמות.
פחדתי שיש ביער הזה דובים אז שאלתי את את אבא שלי:"אבא,יש ביער הזה דובים?".
ברור שהוא ענה לי שלא כדי לא להפחיד אותי אבל שמעתי שהוא היסס מה שאומר לי שהוא משקר.
דניאל היה "במקרה" לידנו שמע את השיחה וישר התפרץ ואמר:"ברור שיש פה דובים!,זוכרת את תמונות הדובים במלון הראשון?" נו מה בקשר אליהם? שאלתי. הוא ענה לי:"התמונות של הדובים שהיו במלון הראשון,צולמו כאן!" ואני צורחת:"מההההההההההההההה?
הרגעתי את עצמי למרות שמבפנים הייתי פשוט:"אהאהאהאהאהאהא!!!!!! הצילו! יש פה דובים אאאאאאאהההההההה!".
הרגעתי את עצמי (סוג של) ושאלתי אותו:"איך אתה יודע"? הוא ענה לי:"אני דובר רומנית,בעל המלון אמר לי!עשיתי לו פרצוף,בסדר בסדר, שאלתי אותו! מרוצה? הוא ענה שכאן התמונות צולמו!"
איך אתה יודע שזה היער הזה? שאלתי הוא אמר:"יער הדובים" ואבא שלי אמר שאנחנו הולכים לטיול רגלי ב:"יער הדובים".
איזה יום הולדת מושלם יש לי!!!!!!!!!!!(ציניות מוחלטתתתתתתתת).
כבר היה עדיף לחגוג את יום ההולדת 10 בבית ספר בבוחן פתע,בחופשת הקיץ! אההההה אני עד כדי כך נואשת!!!
אז אחותי עומר התפרצה לשיחה ואמרה תאמיני לי זה לא עדיף!(היא בתיכון אז יש לה בחני פתע)את רוצה לראות את בחני הפתע שלי? בואי אני אראה לך! אז אמרתי לה:"עומר,למה בחני פתע נקראים "בחני פתע"? כי לא אמורים לדעת אליהם, או איך הם נראים! אז בבייי"
ואז משהו בשיחים זז! משהו גדול מאוד! קטן יותר מאוטובוס אבל גדול יותר ממכונית רגילה!
הוא היה בגודל של וואן! זה היה דוב!כולם פתאום השתתקו!
ישר שאלתי את דודו (אבא של ליאם וסתיו):"דודו,מה עושים כשיש דוב מולנו והוא רואה אותנו? בלעתי את הרוק מרוב פחד. הוא היה מסובב לכיוון השני כך שהוא לא ראה את הדוב(למזלו) והוא אמר לי:"עומדים במקום בלי לזוז,למה? תסתכל מאחוריך! אמרתי. הוא כמעט צרח בקולי קולות אבל סתמתי לו את הפה בזמן!.
כולנו התחלנו בבת אחת ללכת אחורה לאט לאט. ברגע שהדוב שם לב לזה הוא התנפל עלינו למזלנו הוא היה חצי קילומטר מאיתנו אז פשוט דפקנו ריצה!לאחר כמה זמן הוא התקרב מאוד! הוא היה 10 מטר מאיתנו אז קפצנו לשיחים והתחבאנו במערה עם עוד אנשים הם שאלו אותנו:"מה אתם עושים פה" דוב רודף אחרינו! לחשתי דוב ביער הזה אין דובים! הם אמרו אבא שלי אמר:"למה נראה לך שהיער הזה נקרא:"יער הדובים"?אתם לא מאמינים לנו? תראו בחוץ בעצמכם! הסתכלו ואמרו אמאלה! במקהלה (באותו זמן ובאותו טון).
המשך יבוא
———————————————————————————————————–

או שלא!! אבל רוב הסיכויים שכן רוב הסיכויים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך