Alisonwoolf
אני מצטערת שזה כלכך קצר, אבל אני רוצה שתגידו לי איך ההתחלה כדי שאדע אם כדאי לי להמשיך :) ..

אמא – פרק 1 (תגיבו בבקשה :)

Alisonwoolf 22/06/2014 1415 צפיות 2 תגובות
אני מצטערת שזה כלכך קצר, אבל אני רוצה שתגידו לי איך ההתחלה כדי שאדע אם כדאי לי להמשיך :) ..

(לסיפור הזה כתבתי תקציר , אם תרצו פשוט תקראו אותו . )

בתי היקרה, לא היה ברצוני לעזוב אותך כבר מרגע לידתך.
אבל כך קרה, עזבתי אותך לבד עם אביך.
אני מצטערת מתוקה שלי, אבל תצטרכי להמשיך בלעדיי .
אני אצפה בך מלמעלה, צעד אחרי צעד, יום אחרי יום. אראה איך תגדלי ותהפכי לאישה יפהיפיה. איהיה לך כמלאך שומר.
אני אוהבת אותך , -אמא-

———————————————-
התעוררתי מוקדם בבוקר, ושמעתי את ציוץ הציפורים .
השמש זרחה כל-כך עד שיכולתי להסתנוור.
הסתכלתי מבעד לחלון, וראיתי המון פרחים וכבר יכלתי להרגיש את האביב מתקרב.
זה היה בוקר נפלא.
התלבשתי , ויצאתי מחדרי אל חדר המדרגות וירדתי לסלון.
הסתכלתי וראיתי תמונה ממוסגרת שמונחת על השידה במסדרון . התמונה הייתה שחור לבן , ובה מופיעה אישה יפיפיה מחייכת יפה כל-כך . ישר עלו בי המון שאלות ..
*מי זאת האישה היפה הזאת?, איך קוראים לה? , מאיפה היא באה? , איפה היא?!*
בהיתי בתמונה במשך כמה דקות ארוכות , ופתאום אבא הגיע והפך את התמונה כדי שלא אסתכל בה יותר. "למה אבא? , זאת אישה ממש יפה.. אולי אתה יודע מי זאת?" שאלתי בפתאומיות. "זאת אף אחת, אולי דוגמנית. צריך להחליף את התמונה , נשים שם את התמונה של אמך" אמר . "לא אבא! , היא יפהיפיה , אל תחליף אותה!." . "התמונה הזאת אל צריכה להיות פה וזהו!!" הרים את קולו. נבהלתי,והופתעתי מההתנהגות של אבא.. הוא אף פעם לא התנהג בצורה כזאת , כאילו הוא מסתיר משהו . "אבל אבא, בבקשה." אמרתי בקול שקט. "עלי מיד לחדרך והשארי שם!" הרים את קולו שוב. רצתי לחדר וטרקתי את הדלת.
"מה קורה לו ? למה הוא מתנהג ככה, מי זאת לעזאזל האישה הזאת."


תגובות (2)

זה מושלםםם
תמשיכיייייי

22/06/2014 19:20

אהבתי מאוד.
ממליצה לך להאריך את הפרק… ואל תדגישי בכוכבים את השאלות. אל תתחילי לשאול אותן ,בכללי, יישר כל הפסקה הראשונה. מעט צפוי, סליחה ^^"

22/06/2014 21:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך