כתבתי את זה לפני די הרבה זמן ורציתי להעלות, אבל לא ממש יצא לי...
מקווה שאהבתם.
-סדרה של שירים קצרים (אחד מהם כתבתי היום באמצע מיצ"ב בחשבון והנדסה) עולים היום... מקווה שתיהנו.
לאביו אול 3>

אני יודעת מי אני… תקראו :-)

22/05/2013 609 צפיות 4 תגובות
כתבתי את זה לפני די הרבה זמן ורציתי להעלות, אבל לא ממש יצא לי...
מקווה שאהבתם.
-סדרה של שירים קצרים (אחד מהם כתבתי היום באמצע מיצ"ב בחשבון והנדסה) עולים היום... מקווה שתיהנו.
לאביו אול 3>

הרחוב חשוך והאורות בפנסי האפלה דולקים בחולשה, אך אני עדיין לא נעלמתי.
לא הפכתי לעצמי האמיתית.
אני מסתבכת בתוך חבורה של בנים שתויים, הם מקיפים אותי, מחייכים חיוכים נודפי ריח אלכוהול ועיניהם מלאות בטשטוש ושיכרון חושים.

"אז… מה בחורה יפה כמוך עושה ברחוב באמצע הלילה, בלי בחור שילווה אותך לביתך?" אחד מהם שאל אותי, לא הבחנתי בתווי פניו בחושך אבל ידעתי שאיש זה מהווה סכנה, שהוא מסוכן ומעבר לגבול בשבילי.
"מה שבאלי לעשות, מסתובבת." אמרתי ביובש והפניתי לחבורת השיכורים את גבי, התחלתי ללכת מהמקום אך יד על כתפי עצרה אותי.
עמדתי משותקת.

"תרגיע את ההתנהגות הזאת!" צעקתי עליו והחטפתי לו אגרוף ללסת, הוא מיד נפל על המדרכה האדומה והתחלתי להילחם בחבריו שהתנפלו עליי בהמוניהם.

"פעם הבאה תלמדו לא להתעסק איתי!" אמרתי לחבורת הנערים שפרפרו על המדרכה, הם הנהנו בכאב ורק אחד, זה שנגע בכתפי, הרים את ראשו ושאל: "מי את, ילדה?" בתימהון ובחוסר תזוזה.
"ליז. ליז ביטמן." אמרתי בביטחון וסובבתי את ראשי לעבר האור הראשון של הבוקר.

אני יודעת מי אני.


תגובות (4)

1. איך היה המייצ"ב באמת? (לא הייתי הרי…)
2. קראתי את זה כבר ><
חח אבל זה עדיין ממש ממש יפה!
מדרגת 5

22/05/2013 08:17

אהבתי מאוד איזה כתיבה יפה יש לך
יאיי איזה סוג של שירים את מעלה היום
מחכה לאחד כבר …..
אוהבת שרית

22/05/2013 08:17

איזה סיפור יפה^^
נוני דירגה בצדק…

22/05/2013 08:18

לנוני, שרית ונועם מאליק:
נוני – המיצב היה בסדר, לא קשה מידי אבל מעצבן כמו כל שיעור חשבון ><
שריתוש – הסוג של השירים הם גם שירי אהבה וגם שירים שאני סתם מוציאה מה שעובר לי בראש… כמו שעלו לי כמה מילים יפות היום בזמן המיצב שהיה לנו במתמטיקה, אז הוספתי להם קצת מילים ויצא שיר… אז גם אותו אני יעלה :-)
ונועם – ממש תודה, אני שמחה מאוד שאוהבים את זה….
היומניסטית ^_^

22/05/2013 08:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך