בין שני העולמות…יש אותי-פרק 1 (בבקשה תקראו)

i love vampires 09/11/2013 442 צפיות 4 תגובות

"אלה עומר פה!" אמא אמרה לי "אין לך בית?" "גיא עזוב אותו!אלה!" אמא קראה לי שוב ויצאתי מהחדר "מה קרה למה את חיוורת?" אמא שאלה אותי "שרה עזבי אותה זה היום הראשון זה לא קל לאף אחד" "מה כבר אמרתי?למה את חיוורת" אמא אמרה לאבא ויצאנו מהבית "ביי" אמא אמרה "להרביץ לך עכשיו או אחר כך?" גיכשהגא אמר לעומר "גיא!" גיא התעלם "גיא!" "מה?!" "תשמור עליה" גיא אמר ויצאנו מהבית,כשהגענו לבית הספר עומר אמר לי "הבניין הזה נבנה לפני 500 שנה" "הגיע הזמן לשפץ" אמרתי ונכנסנו לבניין "לכל תלמידי שכבה י' יש חמש דקות להגיע לאולם הספורט המנהל אמנון גרין ישא דברים לתחילת השנה השתתפות כל השכבה חובה" "זאת אומרת חסר למי שלא מגיע" המנהל אמר והלכנו לאולם הספורט,כולנו התיישבנו והמנהל התחיל לדבר לא ממש הקשבתי אני לא יודעת למה לא הצלחתי להתרכז,עד ששמעתי שתלמיד בשם שחר פוקס נעלם ולא יצר קשר!המנהל דיבר עוד קצת וכשהוא סיים לדבר יצאנו מהאולם להירשם לאחת המחויבויות של בית הספר,או שאנחנו נרשמים או שאנחנו עפים מהבית ספר!"איפה אתה?אמרנו שלא נפרדים!" אמרתי לעומר שבדיוק בא מאחוריי "אני יודע אבל את לא זזה תראי זה כל מה שיש בערך וכדאי שנבחר כי זה ממלא מהר" "טוב מה יש?" ;"מדעים?" "לא" "פוליטיקה?" "לא" "ציד?" "נו באמת" "אומנויות?" "תודה" אמרתי והלכנו להירשם "ההרשמה ללימודי מחשבים אומנויות ופוליטיקה נסגרו" "סליחה אני הייתי אחרונה" ילדה אחת אמרה והתקדמנו "טוב מה נעשה עכשיו?" "נהיה במוזיקה" "אומר זה נסגר אתה לא יודע מה זה נסגר?" "אז אנחנו נפתח שמעת על להקת יודה נכון?" "אל תתחיל שוב את הדיבורים על הלהקה הזאת שלך" "הלהקה הזאת זאת הלהקה שלנו" "טוב מה שתגיד" "אני אקבע לנו פגישה עם המנהל למחר" "נו טוב מה שתגיד אבל שהפגישה תהיה למחר או שאנחנו נעוף מהבית ספר הזה על טיל!" "אל תדאגי אני אסדר הכל" "חסר לך שלא!אני לא רוצה לעוף מכאן!" אמרתי והתפצלנו,הגיע סוף היום הלכתי הביתה ו…


תגובות (4)

לא קראתי.
את יודעת למה?
אני ככה חושבת, שרק כשאני נכנסת לסיפור לקרוא אני רואה שהוא ארוך..
אני מוותרת. אז מציעה לקצר ולעשות ממנו שני פרקים.

09/11/2013 07:22

תכנסי לסיפורים ותראי מזאת אומרת.

09/11/2013 07:23

אני לא מסכימה עם קרן זה ממש לא סיפור קרוך ואם תעשי את זה 2 פרקים זה יוריד מערך הסיפור לטעמי.
אבל בסופו של דבר אף אחד לא יכול לומר לך מה לעשות זאת החלטה שלך, היה חשוב לי לכתוב את זה שתביני, שלא כולם מרגישים כמו קרן.
טיפ ממני: לעולם אל תעשי דברים שאת לא מסכימה איתם בגלל תגובות של אנשים, תעשי תמיד מה שאת רוצה ומה שאת חושבת

09/11/2013 07:28

זה כמו חצויה פשוט התחלתי לראות אתמול

09/11/2013 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך