מספרת333
הצצה,
למשימה!
מקווה שימתח אתכם ותרצו המשך.

בית באסט – פרק 3 – התאומים המרושעים! – הצצה!

מספרת333 06/11/2013 632 צפיות תגובה אחת
הצצה,
למשימה!
מקווה שימתח אתכם ותרצו המשך.

בדרכן לביה"ס, שהיה הבית המפחיד ביותר מבין כל הבתים, שמעו מריאן ואליזבת שיחה של ג'ייד ולוקאסינה. "אני לא רוצה לישון בחדר עם האליחרא הזו!" רטנה ג'ייד. "באיזה חוצפה היא מעזה לבוא ולישון במיטה של קלודט?" אמרה לוקאסינה בהסכמה. "אני עומדת לדבר עם רוי! אני לא מוכנה שילדה מטופשת אחתתישן במקום של קלודט. ובכלל, מה קרה לה? מאז השיעור בו קראו לה אתמול לא ראיתי אותה!" אמרה ג'ייד. "רוי בטח יודע" אמרה לוקאסינה את המובן מאליו, "הוא הרי מנהל הבית בו היא ישנה!".
אליזבת הביטה במריאן, מצפה לתשובות. "קלודט זו הבת השלישית בחבורת המדוכאות הרעות של לוקאסינה וג'ייד. כנראה ג'ייד חושבת שאת קשורה להעלמות שלה או משהו. אני לא יודעת. הרי קלודט מעולם לא אהבה את המקום, בטח ההורים שלה נכנעו ולקחו אותה" אמרה מריאן במהירות. "אה" אמרה אליזבת, "אוקיי".
במהלך השיעורים היא שמעה ליחשושים מסביבה, ולולא אדוארד, ואדוארד בלבד, כי מריאן הייתה עם בראיין רב הזמן, היא כבר הייתה נשברת. היא התגעגעה לאימה.
אבל כאילו הלחשושים וכל הזמן המייגע שעברה לא הספיקו, שהיא חזרה לבית באסט, חיכה לה יום ארוך ונורא.


תגובות (1)

תמשיכי. מייד. אחרת. תקבלי. נגיחה.

06/11/2013 10:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך