מספרת333
ווהו! מתחיל להיות מותח?
אני אמשיך אם תרצו....
ואם לא!

בית באסט – פרק 3 – מבחן!

מספרת333 07/11/2013 568 צפיות תגובה אחת
ווהו! מתחיל להיות מותח?
אני אמשיך אם תרצו....
ואם לא!

בדכן לביה"ס, שהיה הבית המפחיד ביותר מבין כל הבתים, שמעו מריאן ואליזבת שיחה של ג'ייד ולוקאסינה. "אני לא רוצה לישון בחדר עם האליחרא הזו!" רטנה ג'ייד. "באיזה חוצפה היא מעזה לבוא ולישון במיטה של קלודט?" אמרה לוקאסינה בהסכמה. "אני עומדת לדבר עם רוי! אני לא מוכנה שילדה מטופשת אחת תישן במקום של קלודט. ובכלל, מה קרה לה? מאז השיעור בו קראו לה אתמול לא ראיתי אותה!" אמרה ג'ייד. "רוי בטח יודע" אמרה לוקאסינה את המובן מאליו, "הוא הרי מנהל הבית בו היא ישנה!".
אליזבת הביטה במריאן, מצפה לתשובות. "קלודט זו הבת השלישית בחבורת המדוכאות הרעות של לוקאסינה וג'ייד. כנראה ג'ייד חושבת שאת קשורה להעלמות שלה או משהו. אני לא יודעת. הרי קלודט מעולם לא אהבה את המקום, בטח ההורים שלה נכנעו ולקחו אותה" אמרה מריאן במהירות. "אה" אמרה אליזבת, "אוקיי".
במהלך השיעורים היא שמעה ליחשושים מסביבה, ולולא אדוארד, ואדוארד בלבד, כי מריאן הייתה עם בראיין רב הזמן.
במהלך השיעור האחרון היא שמה לב לרובה מבצבץ מתיקו של אקירה. צמרמורת עברה בה. לאור היום היא גם שמה לב ששערה של לוקאסינה הוא אפור כהה, ולא שחור.
היא כבר לא סתם פחדה לחיות בבית באסט בגלל חזותו המאיימת. גם תושביו היו מלחיצים.
כאשר הגיעה שעת ארוחת הצהריים, ג'ייד קמה ואמרה, "טוב… כדאי שנעשה לאליחרא את המבחן של התלמידים החדשים!". כולם הביטו בה מופתעים. "השם שלה הוא אליזבת" אמרה מישהי אחת. כולם הסתובבו. "רוונה! איפה היית? לא ראינו אותך הרב-" אמרה מריאן, שנקטעה. "הייתי חולה" אמרה רוונה בקול חלש. ראו שיש בה עוד שאריות מהמחלה. "אה…" אמרה מריאן, מחבקת את רוונה בחוזקה. "התגעגעתי אלייך!" היא אמרה.
——–
רוונה – שער חום בינוני, גלי, לימודים זה החיים שלה (גרסת מארה).
——-
ג'ייד כחכחה בגרונה. כולם חזרו להתמקד בה. "באחת עשר, אחרי כיבוי אורות יהיה עלייך להכנס לעליית הגג, ולקחת משם משהו בתור הוכחה" אמרה ג'ייד. היא גיחכה.
"איך היא תכנס?" אמר אדוארד.
"זה אחרי כיבוי אורות!" קראה מריאן. היא לא ששה להיות חברה של עוברת על חוקים.
"חשבתי על זה!" אמרה ג'ייד בנזיפה. "היא תגנוב את המפתח הרזרווי מהמשרד של רוי. אמא שלי, פטרישיה לימדה אותי על המבחן".
"רגע!" קרא לפתע אדוארד. "אבל בסוף היא ומי שעשתה את המבחן נהיו חברות! אמ-"
"לא. אכפת. לי" אמרה ג'ייד, מדגישה ל מילה, כאילו אדוארד הוא קשה קליטה.
"אמא שלי היא מי שעשתה את המבחן" לחש לאליזבת, אחרי הארוחה. "אני יעזור לך!"


תגובות (1)

תמשיכי!
אני רוצה עוד פרק, עכשיו!! ><.

07/11/2013 05:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך