המעודדת
זאת הפעם השנייה שאני מעלה את זה בבקשה תרשמו.

גולגולת שחורה הקדמה + הרשמה.

המעודדת 04/12/2013 455 צפיות 10 תגובות
זאת הפעם השנייה שאני מעלה את זה בבקשה תרשמו.

"אתה לא יכול פשוט לעזוב את הכול!" צעקתי על חברי הטוב ביותר. "הנה ניצחתי אותו. יופי לך?" אמר וניסה ללכת. "לא! אי אפשר לנצח אותו. הוא בלתי מנוצח!" צעקתי בכעס. זה סך הכול משחק דמיוני שהמצאנו. אבל בין רגע, זה הפך לאמיתי. כול הדרגות, המפקדים, הטכנולוגיה, הקרבות… הכול נהיה אמיתי ואמא ואבא כבר לא היו כדי לומר שזה רק חלום רע…
הסיפור מספר על שני חברים שתמיד דמיינו את עצמם נלחמים במפלצות למיניהם (ציפורי טרף מעופפות, נינג'ות בלתי נראות לעין רגילה, מומיות ועוד רבים מהמפלצות שכביכול 'לא קיימות') ומנסים לנצח את הרשע החזק ביותר שנקרא, גולגולת שחורה. עיניו של היצור ירוקות וזוהרות בחשכה, אין יותר אפל ממנו ואף אחד עדיין לא מוכן למלחמה. בינתיים, כול שמפקדי הביטחון יכולים לעשות הוא לגייס נערים ונערות בריאים וחזקים להילחם נגד ה'צעצועים' שגולגולת שחורה שולח.
יום אחד, כשהנער (גדי) מתכוון להתבגר ולעזוב את המשחק הילדותי, הוא מתגשם והסכנות הופכות אמתיות. עכשיו כולם צריכים אתו ואת הנערה (שנטל) שמקווים לנצח במלחמה ולהביס סוף סוף את גולגולת שחורה.
שמי שנטל. אני מפקדת בדרגה גבוה ואני אחראית על הרבה נערים ונערות צעירים שעומדים לצאת למלחמה ולמות. למעשה, אני בת 16 בכלל ואני אחראית על חייהם של אנשים הרבה יותר גדולים וקטנים ממני.
המשימה שלי, היא לנצח את גולגולת שחורה. בינתיים המשימה הזאת לא עומדת בסדר העדיפויות שלי או של הבוסים שלי. יחד עם גדי, חברי הטוב ביותר, באמצע בית הספר, לפניו, אחריו ואפילו באמצע הלילה, אני וגדי נקראים לארץ אחרת. וירטואלית. ביחד אנחנו נלחמים באמצע שוק, מקדש, מדבר, או אפילו שום מקום ומנצחים את המפלצות שגולגולת שחורה שולח לנו.
אנחנו מתאמנים הרבה, וכן גם נפצעים לא מעט. לרוב אני לא יוצאת למשימות עם גדי. עברנו הרבה והתקדמנו במהלך השנים בהם המשחק נהיה אמיתי.
מילדים תמימים, לטירונים, לחיילים, למודיעיניים, למפקדים בעלי הרבה דרגות.
לרוב אני יוצאת עם כייב. יצור כחלחל עם קרניים ורגליים של אייל. יש לו זקנקן קטן (לא זה לא מפרסי ג'קסון). יש לו עיניים כחולות בהירות ששואבות אותך ומהפנטות והוא שימושי עם חרב. לרוב אנחנו מתראים בבית החולים כשאנחנו מחלימים. כן כן אני יודעת…
דמויות:
שם: שנטל
מיומנות (חרבות, סכינים, התחמקות, הסוואה, השתחררות מחבלים, חצים ועוד…): חרב ורובה לייזר, התחמקות והסוואה. כמובן שהיא מיומנת בשאר הדברים כי הם חיוניים לתפקיד, אבל אלא המיומנויות שהיא הכי טובה בהם.
אופי: חמומת מזג, בעלת ניסיון רב, מוכשרת, חכמה ומתוחכמת.
מראה: שיער בלונדיני עם גוונים של חום בהיר, רזה עם קצת שרירים (חיוני לתפקיד) מראה מטעה. היא איננה ילדה קטנה תמימה. מטר שישים.
גיל: 16
רקע: אפשר לומר שדי כתבתי אותו למעלה…
הילדים שאני מכניסה בעצם מצטרפים לכוח המשימה של שנטל ואולי אף של גדי (נראה מה אני אעשה בהמשך). אני צריכה מקום מגורים. אתם לא צריכים לכתוב שם של ארץ או רחוב. רק למשל: באה מעיר, בא מכפר, בא מארץ הקור. הקטע, זה שהילדים נלקחים והוריהם מנסים להסתירם. אני צריכה שתגידו לי איפה הם גרי ומה המצב הכלכלי שלהם.
בעיקרון לגדי יש שיער חום כהה, שרירי מעט (שוב, חיוני לתפקיד), מטר שבעים.


תגובות (10)

אני יודעת… יכול להיות שזה נשמע מעט טיפשי ולא מעניין אבל בבקשה תתנו לזה צ'אנס!

04/12/2013 08:39

דוגמא לאלה שנרשמים:
שם: ג'ן כריסול
מראה חיצוני: שער חום גלי, כמעט אנורקסית, מטר 56.
אופי: נחמדה, אדיבה, צנועה ובעת הצורך… קרה, אכזרית.
רקע: היא באה ממשפחה ענייה, גרה בכפר רחוק מאחורי יערות הקיפוד (תמציאו משהו, זו ארץ אחרת, יקום אחר.) בבית מגבס שמעליו עלים יבשים עבים המשמשים בתור קורת גג.
אין לה הרבה השכלה. הוריה ניסו להסתירה בגג הבית אך הצבא לקח אותה באכזריות בעוד היא צועקת לאמה בבכי ודמעות.

04/12/2013 08:48

שכחתי…
גיל: 13

04/12/2013 08:49

ראיתי בפרופיל שלי כמה צפיות יש! 13! ואף אחד לא כתב לפחות אין לי השראה או משהו?!

04/12/2013 08:57

שם: האנה דיווידסון
גיל: 14
מראה חיצוני: שיער חום חלק, משקל בינוני, גובה 1.67, עיניים ירוקות.
אופי: בעבר הייתה ביישנית ועדינה אבל אחרי שגייסו אותה היא הפכה לאכזרית, מחושבת, אדישה ובעת הצורך אלימה. (אשמח אם תתני לה לפקד על פלוגה או משהו…)
רקע: המשפחה שלה היא עשירה, והיא גרה בעיר הבירה. אביה הוא אחד מהשרים של המלך, מה שגרם להוריה לחשוב שיפטור אותה מלהתגייס. אבל היא גויסה בין הראשונים, ובגלל שאבא שלה הוא שר אז היא הייתה צריכה לשמש דוגמה ולא לעשות צרות אפילו שהיא רצתה מאוד לברוח.

04/12/2013 09:07

תודה

04/12/2013 09:18

ממ מעניין…
תמשיכי :-)

04/12/2013 09:19

תתחילי :)

04/12/2013 09:36

שם: רייצ'ל ג'קסון
גיל: 15
מראה חיצוני: שיער ג'ינג'י חלק, עיניים ירוקות, מטר שישים
אופי: מבחוץ קרה ואדישה. מבפנים: ביישנית, מפנימה ופחדנית, אך בכל מצב תמיד מוכנה לעשות הכל למען חבריה.
רקע: הגיעה מבית הרוס, שבו הוריה נטשו אותה ואת אחותה הקטנה. היא הייתה צריכה להציל את שתיהן וזה הפך אותה לקרה ואדישה. אחותה הקטנה מתה לפני שנה (את הסיבה את יכולה להחליט איזו שבא לך…)

08/12/2013 09:43

אה, וצבע עור: בהיר

08/12/2013 12:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך