lizza.nort
i don't know זה 352... אמ... יותר מ200... לא יורידו לי על זה, נכון? לכתוב 200 זה רצח. אתם לא רוצים שאהיה ג'יימס לוקאס מטטרון זה נראה כמו פתיחה של סיפור בהמשכים. אולי יבוא יום ואני אמשיך את זה.

ג'. ל. מ. [לתחרות של אאוריקה]

lizza.nort 12/06/2014 898 צפיות 11 תגובות
i don't know זה 352... אמ... יותר מ200... לא יורידו לי על זה, נכון? לכתוב 200 זה רצח. אתם לא רוצים שאהיה ג'יימס לוקאס מטטרון זה נראה כמו פתיחה של סיפור בהמשכים. אולי יבוא יום ואני אמשיך את זה.

-ביתו של ג'. ל. מ., לפני 50 שנים-
ג'. לחץ על המקש שמחזיק את האותיות בצורתן הגדולה, ירד שורה וכתב את המילה END.
הוא לקח את הדף לידיו וקרא, מתרשם מעבודתו בדממה.
דלת חדר העבודה נפתחה בחריקה, והוא הסתובב לראות מי נכנס.
אבל ג'. לא גילה, כי הוא נהרג בשנייה שהסתובב.

-הבית הנטוש בקצה הגבעה, ימינו-
"בואי קריסטי, זה יהיה כיף!" קרא ג'ייק ומשך אחריו את אחותו הקטנה לבית הנטוש.
"לא רוצה! ג'ייק,אני פוחדת, יש שם רוחות רפאים!" ענתה קריסטי, מנסה בכל מאוד להשתחרר מאחיזתו של אחיה הגדול.
"אל תהי פחדנית כזאת, בואי כבר!" הוא גרר אותה "רוחות לא קיימות, אל תדאגי. אני אשמור עלייך."
קריסטי נכנעה והלכה בעקבות ג'ייק אל תוך הבית.
בתוך הבית היו רהיטים יפים, ישנים ומאובקים. אור לא נכנס מהחלון מרוב אבק, ונראה כאילו איש לא העז להיכנס במשך שנים.
"ג'ייקי…" אמרה קריסטי בקול קטנטן, ליבה פועם במרץ בעודה מחבקת בחוזקה את ידו של אחיה. "בוא נלך, אני מפחדת…"
"אל תדאגי," אמר ג'ייק "אין כאן שום דבר שיכול לפגוע בך. בואי."
הוא רצה לעלות לקומה השנייה, אבל קריסטי לא שיחררה את ידו "אני לא רוצה לעלות! אם המדרגות יתפוררו?"
"אם ככה, תישארי כאן." הוא אמר והשתחרר מאחיזתה, מתחיל לרוץ במעלה המדרגות.
"מה?! לא! ג'ייק, מגעיל אחד, אל תעזוב אותי!!!" צווחה קריסטי, דמעות בעיניה.
ג'ייק לא ירד במשך כמה דקות ארוכות. כשעברה כמעט שעה, קריסטי דאגה כל כך ששכחה את הפחד שלה. היא מיהרה לעלות, לבדה במקום חשוך שאינה מכירה "ג'ייקי?" היא קראה במסדרון הנטוש. הקריאה שלה הדהדה אבל תשובה לא הייתה.
"ג'ייקי!" היא קראה "זה לא מצחיק!" היא שמעה קולות קטנטנים של הקלדה בוקעים מחדר אחד. היא נכנסה לאותו חדר, רואה את ג'ייק יושב מול מכונת כתיבה עם גבו אליה, מקליד. "מה אתה עושה?"
"צאי מחדר הכתיבה שלי." הוא אמר בקול צרוד. "אני כותב סיפור."
"מה?" שאלה, מבולבלת.
"פרסמי את המחזה שלי." אמר ג'ייק והסתובב, עיניו החומות היו אדומות כעת. הוא לקח חפיסת ניירות, על הדף האחרון היה דם ישן. "אנשים צריכים להכיר את ג'. ל. מ. אז זאת שתגרמי לזה."
"אבל-"
"או שאני אהרוג את אחיך, ואותך." אמר ג'ייק, ועיניו נעצמו. גופתו קרסה על הרצפה ברעש.
מכונת הכתיבה הקלידה מעצמה עכשיו. "Don't let it be the END."


תגובות (11)

יפה!
אני לא רוצה לדרג כי, מי אני שאתן לך ציון?

12/06/2014 15:32

    אבל ירדו לי הסיכויים להישאר כי עברתי את המתאיים?

    12/06/2014 16:04

לא מה פתאום?
***הרגע חזרתי מטאקוונדו והיה לי מבחן דרגה והייתי צריכה לשבור קרש עבה והצלחתי ויש לי חיוך דבוק לפנים…***

12/06/2014 17:30

    מזל טוב!
    הייתי מגיבה קודם אבל no
    והאמת שכבר החלטתי לא להגיב אבל כל כך מציק שיש מספר אי זוגי התגובות שאני עלולה להשתגע.

    14/06/2014 11:25
tayadam1903 .T.

וואו יפה!

13/06/2014 22:35

תודה :)
את יודעת אם יש אולי עוד סיפורים בתחרות שלו העלו בתגית הפולניה? אני לא מוצאת… :(

14/06/2014 11:41

    לא יודעת, היו אמורים לתת לך קישור אליהם, לא? או לכתוב בכותרת שהם בשבילך?

    14/06/2014 11:49

חיפשתי לפי כל מה שעלה לי בראש…. ועדיין אין…

14/06/2014 11:51

תגידי אפשר להתכתב איתך באימייל?

14/06/2014 11:51

    אם תשלחי הודעה, בכיף~
    אם כי יקח לי קצת זמן לענות, אני רואה שרלוק

    14/06/2014 12:09
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך