gizmo
מקווה שטוב,מחכה לתגובות

האם אתה ברשימה?

gizmo 15/03/2015 775 צפיות 6 תגובות
מקווה שטוב,מחכה לתגובות

אחר הצהוריים באמצע שדה נטוש מלא עשבים, ישבתי על האדמה והסתכלתי קדימה אל השמיים הבהירים והשמש המסנוורת כיסתה אותי בחום ובעוד אני מזמזם שיר שנתקע לי בראש ואני שומע מאחורי "תשחרר אותי!" אני קם ומסובב את ראשי והסתכלתי על פניה האי הייתה יפה פעם ,שיערה היה בלונדיני ועינייה כחולות ,אני הלבשתי אותה לבן אבל פניה המפחודות ומלאות דמעות הרסו את יופיה החולף , " את עדיין פה?" עניתי לה בעייפות ופיהקתי,היא ניסתה לצעוק שוב אבל כיסיתי את הפה שלה לקחתי סכין וחתכתי את צווארה לרוחב עד שהדם אזל לה מהגוף ונשארה מתה על האדמה אני זרקתי את הסכין והורדתי את הכפפות ודחפתי אותם לכיס הז'קט עמדתי אל מול השמש החמה והתחלתי ללכת לכיוון המכונית כאשר נכנסתי וישבתי בכסיא הנהג במשך מספר דקות והוצאתי את הרשימה שלי ובדקתי מי הבא בתור,הרשימה שלי הייתה מורכבת ולאנשים קטנים וחסרי משמעות לא היה צורך להבין אותה ושהרשימה תסתיים האומנות שלי תיהיה מוכנה סוף סוף נשאר עוד קצת .נכנסתי לדירה והלכתי אל המדף ולקחתי ספר שנראה לי מעניין התחלתי לדפדף בו ואז נשמעה דלת נפתחת ,היא נכנסה לחדר והורידה את התיק על הרצפה והוציאה כל מיואש ועייף מפיה ,שיערה השחור כיסה את עינייה הנפולות ."סוף סוף קצת כיף" אמרתי שעמדתי מאחוריה, שמתי לה בד בפה וקשרתי את ידייה וזרקתי את גופה לספה היא התפתלה וניסיתי להרגיע אותה !היא הייתה אמורה לשבת ,ככה תכננתי את זה וככה זה יקרה .הלכתי לתיק שלי והוצאתי מספר כלים התחלתי לעבור בינהם עם האצבעות שלי וניסיתי לבחור את כלי הנשק שבחרתי ליצירה המיוחדת הזו
"זה!זה זה!"
צעקתי בהתגרשות שחיוך עלה על פניי , "תסלחי לי זה יום מיוחד בשבילי" אמרתי לה.
התקרבתי אלייה עם גרזן בידי מצד לצד נידנדתי אותו עם ידי ,לקחתי כיסא וישבתי מולה
"זוכרת אותי….? ברור שלא" אמרתי אליה והסתכלתי על פרצופה החסר אונים ,קמתי מהכיסא והלכתי כמה צעדים אחורה והסתובבתי והטחתי את הגרזן בצווארה הוא פגע בצורה מדויקת ומדהימה ודם ניתז לי על הפנים ,היא מתה ,התחלתי לצחוק לא יכולתי להתאפק "די די " אמרתי לעצמי אבל לא הצלחתי להפסיק עד שלבסוף הצלחתי להרגיע את עצמי.
"טוב,מה עכשיו?" אמרתי לעצמי ,הוצאתי מהכיס יומן והתחלתי לעבור "סיימתי,סיימתי,סי..אותך לא סיימתי" חייכתי לעצמי ,לקחתי תפוח מהקערה שהייתה מנוחת על השולחן וירדתי במדרגות הבניין נכנסתי למכונית שלי ונסעתי ליעד הבא
ישבתי על ספסל ובהיתי בעיתון מבלי באמת להבחין מה כתוב בו,אני ראיתי אותו כמה מטרים ממני מתנשף מהריצה שעשה אני אמררתי לעצמי שעוד רגע זה קורה ומשהו בגוף שלי היה כלכך נלהב ומרוגש
אבל הייתי חייב לחכות לרגע המושלם כמו שכתוב.
הוא ישב בדירה שלו מול הטלוייזיה ,צפיתי בו מבחוץ הוא היה שמן יותר ממה שזכרתי והוא גם התחיל להקריח ועדיין יכולתי לדמיין את ריח האלכוהול מהפה שלו וזה רק הרגיז אותי יותר.
עד שהגיע הרגע להתחיל ,נכנסתי דרך החלון של חדר השינה ופתחתי את תיק שלי והוצאתי את הציוד המיועד וחיכיתי שהכנס ,לבסוףשנכנס לקחת משהו מחדרו חבטי בראשו ונפל לרצפה הקמתי אותו וזרקתי את גופו המעולף על המיטה.
"אתה ער?" עינייו התחילו להפקח יכול להיות שהוא נבהל מהסכין שהחזקתי בידי ובגלל זה הפרצוף המבוהל או שזה משהו אחר אני עדיין לא יודע אני רק ניסיתי להיות נחמד,"תשמע ,אני הולך להרוג אותך טוב?" חייכתי אליו בנימוס הוא ניסה לצעוק הטיפש אבל הפה שלו היה חסום חתכתי לו את הוורידים בידיים עם סכין קטן שהחזקתי בידי והלכתי להכין לי תה ,ישבתי מולו וחיכיתי שימות לאט לאט וצפיתי בכל טיפת דם שנופלת .
"סיימתי גם אתה?"
בחנתי את הגופה החיוורת שלו ,לקחתי סכין וציירתי לו חיוך על הפנים והדם נזל לו מהסנטר וטיפטף על גופו ,אני לא עומד בזה אני גאון ,היצירה הזאת מושלמת!.התיישבתי על הרצפה ובהיתי בסכין המכותמת בדם שעמדה מול עיניי אני הוצאתי את היומן וראיתי שהרשימה הסתיימה ,כלומר חוץ מאחד אבל איך יכולתי להפטר מעצמי אבל הייתי חייב לעשות את זה בשביל הרשימה.
עמדתי על כסא באמצע הבמה שחבל מסביב לצווארי תלוי על קורה שבתקרה ,הוילון זז הצדה וחשף אותי לקהל הבוהה שלא מבין מה קורה ,הם היו נראים טיפה מבוהלים אבל בכל זאת הם צריכים לאמר תודה שנתתי להם להשתתף ביצירת אומנות האחרונה שלי . מסביבי גופות ששכבו על הבמה ויצרו לי מן מסגרת מושלמת לאומנות הגאונית שלי אני לקחתי את האצבע שלי ו וליטפתי את הכפתור ופניתי אל הקהל שניסה להמלט מהאולם הנעול
"בידי שלט והשלט הזה יסמל אותי ,המחליט!,הקובע! ואני מחליט מי יחיה ומי ימות ועכשיו שהיצירה שלי סוף סוף הסתיימה כל מי שנמצא באולם הזה יזכה לסופו ויזכה ל…מוות."
שסיימתי את דברי , בעודי מביט ביצירה המהוללת שלי שעוד רבים ידברו עליה ,לחצתי על הכפתור.


תגובות (6)

דבר ראשון, זו פעם שנייה שאני קוראת סיפור שלך והוא מלא בבעיות דקדוקיות כמו שגיאות כתיב ופיסוק לא נכון או חסר בכלל.
דרך אגב, כותבים *להיות, לא ליהות.
הסיפור ממש יפה, אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך, אבל נראה לי לא יזיק אם תעבור על הסיפור פעם-פעמיים ליפני שאתה מפרסם.
לא הבנתי, הוא הרג את כל האנשים בעולם? מה זה בדיוק הכפתור. הסיפור היה קצת מעורפל.
פתאום בא לי תה…

15/03/2015 22:40

אני לא כל כך שם לב לבעיות דיקדוק אבל בדיוק נכנסתי לערוך את הסיפור כי ממש הציק לי איך שהוא בנוי

15/03/2015 22:50

אז הממ קודם כל מאוד מתחברת לנושא הכתיבה^^ (נשמע מטריד, בסדר.)
אז אממ נתחיל מהשלילי-היו חסרים הרבה פסיקים או נקודות, וזה יצר רצף קצת לא תקין של משפט. היו מלא משפטים שהיה צריך לקרוא בנשימה אחת כי אין פסיקים באמצע וזה כזה מציק וזה:< גם היו כמה שגיאות כתיב, כמו זו שציינו לפני לדוגמא (ליהות=להיות). בנוסף הספור היה קצת מעורפל כי תיארתה את כל הנקבות ב'היא' אזה קצת בלבל, והכפתור בסוף.. לא הייתה לו שום הקדמה או הסבר.
לחיובי-אני אוהבת ספורים מהסוג הזה, ובגלל שלצערי לא כתבתי כאלו מזמן, אני שמחה לקרוא כאלה (די זה עדיין נשמע מטריד-,-). בנוסף אהבתי את הרעיון. חוצמזה אהבתי את מהלך העניינים, ואת הסוף במיוחד (חוץ מהכפתור הלא מובןP:). אני חושבת שאם פשוט הייתה עובר על מה שאתה כותב אחרי הכתיבה ומוסיף סימני פיסוק במקום ומתקן שגיאות כתיב זה היה הופך מטוב לטוב מאוד.
עצות לשיפור-אני רואה מאופי הדמות הראשית שיצרת שהוא מאוד נהנה מהרצחים שלו. הוא חושב שהוא גאון, ושמה שהוא עושה כל כך מוצלח. אז מטבע הדברים שהוא גם יתאר יותר בפירוט כל רצח ורצח, ולא שתוקדש לכל רצח רק איזו שורה. הייתי מציעה להרחיב קצת על כל רצח, את איך שהוא קרה, וגם תגובה מורחת של הדמויות הנרצחות כי כאן נראה שהן בקושי עשו משו-אבל הולכים להרוג אותן;-; אז… אם זה לא יהיה לך מגעיל או מזוויע מדיP:

15/03/2015 22:52

    אז זה קצת מבלבל*
    תגובה מורחבת של הדמויות**

    15/03/2015 22:54

אממ עשיתי עריכה אבל אני יעשה עוד אחת וינסה להוסיף תיאורים אממ מה עוד שאני אף פעם לא מבין מתי לשים פסיקים ונקודות אז מה שקורה זה שאני שם יותר מדי או בכלל לא אז כבר סליחה ושגיאות כתיב אני אף פעם לא שם לב

אז כבר סליחה ומקווה שלפחות נהנהתם
ותודה על כל התגובות והעצות אתם באמת עוזרים

15/03/2015 23:23

ואני ממליץ לכם גם לקרוא את הסיפור הראשון שלי כי תמיד יש את הקטע שהסיפור השני הוא תמיד פחות טו ב אז לפחות שיש לי סיפור טוב חח…

15/03/2015 23:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך