Girl009
רציתי להוסיף שאני באמת צריכה דעות מפורטות שלכם , מה אהבתם ברעיון ומה לא ומה כדאי להוסיף ועל מה כדאי לוותר זה הרעיון הראשון שלי לכתיבת סיפור

האם זה רעיון טוב להרחיב עליו סיפור ?

Girl009 09/06/2014 1155 צפיות 11 תגובות
רציתי להוסיף שאני באמת צריכה דעות מפורטות שלכם , מה אהבתם ברעיון ומה לא ומה כדאי להוסיף ועל מה כדאי לוותר זה הרעיון הראשון שלי לכתיבת סיפור

האם הרעיון הזה יפה לסיפור ?נערה אמיצה ובודדה(שמה ג'ן) עם בעיות חברתיות(שנובעות בגלל מצבה הכלכלי הנמוך) שאמא שלה היא חולת נפש שמכה אותה ואת האחים שלה.
אבא שלה התאבד והשאיר רק מכתב שרשום בו "גן, בבקשה תצטרפי אלי,טוב פה "ה, אז היא מחפשת דרכים איך להגיע אל אבא שלה , לדעת למה הוא עזב אותה ואת האחים שלה במצב הזה , היא מוצאת דרך שנשמעת לה בטוחה .
היא רוצה למכור את נשמתה לשטן בשביל שיחזיר לה את אבא שלה ,היא רוצה לדעת למה הוא עזב ,היא מחפשת בספרייה ובאינטרנט במשך שבועות וממש חוקרת על איך אפשר לזמן את השטן ואיך למכור את נשמתה לשטן תמורת משהו,היא מוצאת אחרי חיפושים רבים ומוכרת את נשמתה לשטן,ועושה איתו עסקה שבתחילת החודש הבא בירח מלא ובשעת חצות ,היא תבוא לשדה(או כל מקום אחר שאבחר בהמשך) -לבד- ותראה את אבא שלה רק ל20 דקות ושהוא יבטיח לאחים שלה חיים טובים יותר,ושלאחר המפגש הזה הנשמה שלה תהיה שייכת לו ,ושהוא יוכל לעשות בה כרצונו .
ושעד שיהיה ראש החודש הבא,היא צריכה לבוא בכל לילה אל מאחורי הכנסייה,לחתוך את ידה השמאלית ולמרוח 3 טיפות דם על הקיר,בשביל להוכיח לשטן שהיא מסכימה להסכם שלהם ונאמנה לו,בלילה השביעי היא הולכת לחתוך שוב את ידה ולמרוח על הקיר האחורי של הכנסייה,ושומעת רעשים מתוך הכנסייה,רעשים של שבירת זכוכיות ועשיית באלגן(שחבורה של כת השטן עושים) , היא מתחבאת שם ופתאום נער מסתורי מגיע אליה ומבקש ממנה לברוח לפני שיפגעו בה ובלי יותר מידי הסברים היא בורחת,הוא מוצא אותה מגיעה לאותו המקום גם בלילה שלמחרת והם מכירים והסיפור מתגלגל והיא מספרת לו על העסקה שלה עם השטן ,הוא כועס עליה ומספר לה שהוא בחלק מכת השטן ושהיא חייבת להפסיק עם זה שאין דרך לצאת משם ושהוא למד את זה על בשרו, ושאם הכת שלו ידעו עליה הם יהרגו אותה כציווי של השטן,וכך הם במרדפים והוא מנסה לעזור לה להתחבא בסוף זה אמור להיות סיפור אהבה עצוב ,עד לכאן זה רעיון טוב לסיפור?


תגובות (11)

נשמע מאוד מעניין [הללו את השטן הגדול]

09/06/2014 21:52

    האדס! הללו את האדס!

    09/06/2014 22:03

    לוציפר והאדס: *עושים מסיבה יחד עם לוקי*
    לוקי: *מותח אותם באכזריות ורץ לספר לבאלדר*

    09/06/2014 22:08

מעניין מאוד…. ואפשר לעשות מהעלילה הזו הרבה מאוד פרקים.
תמיד תתכנני את הסיפור שלך מראש. את חלקו לפחות. (זה מה שעשית פה -,-)

רק חבל שחצי מהעלילה גולתה כאן.
ממליצה לך למחוק (לפני שהרבה יקראו) ולהעלות מחדש מקוצר ורלוונטי יותר.
~מילים~

09/06/2014 21:53

מסכימה עם מילים – חוץ מזה שאני לא אוהבת סיפורי אהבה.
בא לי לכתוב עכשיו במכוון סיפור שאין בו רומנטיקה.
אני יודעת! אני אמשיך את סוס שחור!

אבל אין לי כוח…
ניאלץ לחיות עם סיפורי האהבה שלכם :|

09/06/2014 22:00

    Stingray – אני עדיין לא יודעת לגמרי מה לעשות עם הרעיון או עם הסוף או מה לשנות .. חשבתי על הרעיון הזה בכלל כשהכנתי חביתה וסתם חיפשתי איפה לפרוק את זה
    גם אני שונאת רומנטיקות וקלישאות , פשוט זה נראה לי הדרך הכי מתאימה לסיים סיפור

    09/06/2014 22:02

    בשלי אין אהבה! כאילו, יש, אבל קצת כזה… זה למה אין לזה הרבה קוראים?

    09/06/2014 22:02

    יש בזה משהו…
    אם כבר אהבה – שלא יהיה קיטשי ודביק. בתור שותפה לשנאת העניין, אני סומכת עלייך.
    איזה סיפור שלך? גינת הצללים?
    צר לי, אבל הפרק הראשון הטריד אותי ואני קצת פוחדת להמשיך o_____O

    09/06/2014 22:04

    אז מה אם הילדה מדברת עם בובות? העיקר שאני אהרוג את אותו בחור פעמיים בערך, ועוד אתן לו להרוג את החבר הכי טוב שלו…

    09/06/2014 22:07

תהרגי!

09/06/2014 22:08

תחתחילי נשמע מעניין

10/06/2014 15:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך