דולב12
הסכנה מתחילה להיות יותר ויותר קרובה.

האם לאהבה יש גבולות פרק 12

דולב12 25/10/2014 580 צפיות אין תגובות
הסכנה מתחילה להיות יותר ויותר קרובה.

ואז הם רואים שאריק נעלם.
שמואל מתעצבן, ואומר לכו תבדקו אם הוא נמצא בחדרים.
אחד השוטרים נכנס, ורואה שהוא לא בחדר, השוטר השני הולך לחדר אחר, ורואה שהוא לא נמצא גם שם.
"אין אף אחד בחדרים שמואל."
"זה לא יכול להיות בדקתם טוב רוני?"
"שמואל אני אומר לך אין אף אחד."
לפתע אריק נכנס לביתו, שמואל שואל"אתה אריק?"
"מי שואל?"
"משטרה תענה על השאלה אתה אריק?"
"כן"
"אתה עצור, אתה בא איתנו."
"אוקי אין בעיה"ואז אריק נותן בוקס לאחד השוטרים, סוגר את הדלת, ובורח.
"רוצו אחריו, ותתפסו את הכלב הזה"אומר שמואל בעצבים.
"הם רצים אחרי אריק, ולא יודעים לאיזה צד הוא פנה, אז כל שוטר הולך לצד אחר.
השוטר הולך קדימה, כשהוא מרזיק את אקדחו של השוטר בשתי ידיים הוא הולך שפניו מופנות קדימה לפתע אריק יוצא מאחורי קיר, תופס את שתי ידיו של השוטר, ומזיז את אקדחו שמאלה נשמעת ירייה אריק נותן לו בוקס לבטן, ואז עוד בוקס לפנים השוטר נופל על הקרקע כשהאקדח עף לו מהיד, אריק רץ במהירות לאקדח מרים אותו השוטר מנסה לרוץ אליו במהירות, ואריק יורה בו שתי יריות, השוטר נופל על הקרקע בזמן שהוא מדמם, אריק מרגיש כאילו קפא במקום, שהוא רואה שהשוטרים באים הוא בורח.
השוטרים מגיעים ורואים שהשוטר רוני שוכב על הקרקע מדמם, שמואל בודק לו דופק ומגלה שהוא מת, ואז הוא בוכה, וצועק"לאאאא"כשדמעות רבות זולגות מעיניו, ואומר"לא הגיע לו למות, אבל שאני יהרוג את האריק זה יגיע לו."

"היי שמואל, מה זה, מה קרה לך?"
"האריק הזה הוא ברח והרג שוטר, שהיה חבר טוב שלי."
רונית משתתקת לכמה שניות אינה ידעה שזה מה שיקרה, ואומרת"אני מצטערת בשבילך, לא ידעתי שזה מה שיקרה, אני בעצמי מפחדת."
"גם אני לא ידעתי, האריק הזה הולך לשבת הרבה שנים בכלא."
"אני אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שאני מצטערת, ואני מאוד מקווה שתתפוס אותו."
"אני יעשה הרבה יותר מלתפוס אותו תאמיני לי, שהוא ייפול לי ליידים, הוא לא ידע מה מחכה לו, תאמיני לי."
"אני צריכה ללכת לבקר את אריק אני יבוא לדבר איתך מחר"
"אוקיי"
-כעבור חצי שעה-
"אריק אתה לא מאמין מה קרה"אמרה רונית בלחץ
"מה יש לך תרגעי, מה קרה?"
"אריק הרג איזה שוטר, וברח."
"מה?אמר עמוס בפאניקה"זה בצחוק נכון?"
"לא אני רצינית, רק היום נודע לי, מסתבר שהוא היה חבר טוב של זה החוקר הזה שמואל שסיפרתי לך."
"איזה עצבים איתך"
"מה אני אשמה?"
"אני אמרתי לך שלא צריך ללכת למשטרה, שזה מסוכן, ולא הקשבת לי"אמר עמוס וצעק.
"אה, אז אני אשמה שהוא הרג שוטר"אמרה רונית בהתרגזות.
"אפשר להגיד שיש לך חלק בזה כן"אמר עמוס בכעס.
רונית סטרה לעמוס, ויצאה בעצבים מבית החולים עצובה.
-כעבור שלוש דקות נשמע צלצול טלפון.
"התחלנו כבר לדבר רק דרך טלפונים."
"כולם מחפשים אותך אתה הרגת שוטר."
"זה היה או זה או להיכנס לכלא."
"אתה ממש דפוק אה, היה עדיף לך להיכנס לשנה, נגיד אפילו בהגזמה לשנתיים, ולא לעשרים וחמש שנה."
"לא התקשרתי בשביל לשמוע אותך, אלא כדי להגיד לך שאני בדרך לפגוע בחברה שלך."
"כל העולם מחפש אותך, איך תצליח לפגוע בה?"
"מצאתי איפה היא גרה, והיא עומדת למות, והכי עצוב זה שאתה לא תוכל להציל אותה"וצחק בצחוק מרושע.
"עד שתגיע אליה כבר יתפסו אותך."
"אז תן לי לעדכן אותך אני כבר בדרך"וצחק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך