דולב12
לא תמיד הסוף כמו באגדות, לפעמים זה מסתיים ברע. יש לי שאלה לעשות עונה 2?

האם לאהבה יש גבולות פרק 14 ואחרון

דולב12 27/10/2014 700 צפיות 11 תגובות
לא תמיד הסוף כמו באגדות, לפעמים זה מסתיים ברע. יש לי שאלה לעשות עונה 2?

ואז שאריק מוצא מקום מסתור, הוא חושב איך הוא יכול לפגוע ברונית הכי קשה, והוא מגיע לתשובה שכדי שהיא תיפגע הכי הרבה, הוא צריך לקחת לה את הדבר הכי חשוב, את עמוס.
אריק מבין שמתישהו יתפסו אותו בכל מקרה, והוא ילך לכלא, אז הוא חושב לעצמו שאם הוא הולך לכלא, לפחות שייסים את העבודה, שלא יכנס "לחינם."
הוא הולך לרונית, אבל הפעם הוא כבר הבין, שלא לחכות לה בתוך הבית, או לעצבן את עמוס, אז הוא מתחבא מאחורי השיחים, ומחכה שרונית תגיע.

"אני לא מאמינה שאתה סוף סוף משתחרר, כיף לראות אותך על הרגליים"אומרת רונית בשמחה."
"תאמיני לי, שגם אני שמח שאני משתחרר סוף סוף"אומר עמוס, וחיוך גדול נראה על פניו.
"טוב אז אנחנו צריכים לחגוג , נלך למסעדה טובה."
"מתאים אש."
"יופי, אני יסמס לך באיזה שעה, סבבה?"
"סבבה לגמרי"אומר עמוס שהוא מאושר.

"עמוס אתה רוצה לאכול משהו?"
"לא אמא , אני לא רעב תודה."
פתאום נשמעות דפיקות בדלת,אמו של רונית שואלת"היי מי את?"
"אני אהה "ידידה" של עמוס."
"אה איך קוראים לך?"
"רונה"
"עמוס, מישהי פה בשם רונה מחפשת אותך"
"אמא, תני לי שתי דקות."
"אוקיי."
"חשבתי שהבנת שאני לא סובל אותך לא."
"עמוס אני באתי לפה להגיד לך שאני מאוד מתנצלת."
"אחלה, עכשיו עופי מפה, ואל תבואי לפה יותר."
"תבין אני עשיתי את זה, כדי להשיג אותך, א היית מסכים להיות איתי, כל זה לא היה קורה."אומרת רונה, שפניה נראות כאילו היא משתגעת.
עמוס אוחז בידיה של רונה, ומעיף אותה, ואומר לה בכעס"עופי מפה, עופי לי מהחיים, ואל תחזרי לכאן."

רונה הולכת בדרכה הביתה היא שומעת קולות, פתאום היא רואה את אריק הוא נותן לה מכה חזקה בצוואר, ומעלף אותה, לוקח את הטלפון הנייד שלה, ושולח לעמוס, בוא ניפגש בספסלים של הגינה."
חשבתי שיוצאים לחגוג שולח עמוס בחזרה.
כן רק שנילך ביחד, אומר אריק.
סבבה אני עשר דקות מגיע, אומר עמוס.
ואריק זורק את הטלפון.

רונית מתעוררת, ורואה את ההודעות היא מתקשרת במהירות לשוטר שמואל, ואומרת שהוא מתכנן לפגוע בעמוס.
"חשבתה באמת שרונית תבוא"אומר אריק אם חיוך מפחיד, עמוס נראה מבוהל.
אריק מוציא את האקדח, מכוון לעבר עמוס ויורה בו שתי יריות לחזה, נשמעות יריות חזקות.
השוטרים בדיוק מגיעים ויורים לאריק בכתף, רונית רואה את עמוס שוכב על הרצפה, פצוע ומתחילה לבכות, "זה לא יכול להיות שהוא מת", ודמעות רבות זולגות מעינה, "אני אוהבת אותך "אומרת רונית לעמוס בזמן שעיניו נעצמות, ובוכה, וממלמלת שוב"אני אוהבת אותך."


תגובות (11)

לאאאאאאאא לא פרק אחרוןןןןןןן!!!! :O דורשת עונה שניהההה!!!!

27/10/2014 20:43

את יודעת מה אם יהיה 3 תגובות אני יתחיל לחשוב על סיפור לעונה השנייה.

27/10/2014 20:45

תתחיל לחשוב !!!!
עונה שניייה דחוף !
סיפור ממש טוב !!!

27/10/2014 20:47

הנה יש שתי תגובות זה מספיקקקק… תעשה עונה שניהההה:-V

27/10/2014 20:48

תודה רבה עוד תגובה אחת והיה עונה שנייה.

27/10/2014 20:49

יודעת מה הורן יהיה עונה 2 מבטיח.

27/10/2014 20:49

    יששששששששששש!!!!! והנה אפילו יש עוד תגובהההה

    27/10/2014 20:59

וואו ממש אהבתי את הסיפור, אני כבר מצפה לעונה השנייה!

27/10/2014 20:58

תודה רבה על המחמאות ועכשיו בטוח שיהיה עונה שנייה.

27/10/2014 21:00

קראתי עכשיו את כל הפרקים הסיפור מאוד יפה.
השתפרת הרבה מהפרקים הראשונים.
אם תכתוב עונה שנייה אני ממליצה לך להרחיב עוד על מה חושבות הדמויות או פשוט לתאר מה שהם עושות.
"אני יהרוג אותך" אמר אריק ולחץ פעמיים על ההדק משחרר שתי כדורים מהרובה שפוגעות בחזה של עמוס. סתם דוגמה.
בסך הכל נהניתי מאוד לקרוא.

28/10/2014 00:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך