האסון המסתורי פרק 4 חלק ב'

צחצחתי שיניים התלבשתי, הרטבתי את השיער כדי שיסתדר טוב והתפללתי שיום כזה לא יחזור על עצמו לעולם. בלי לאכול כלום לקחתי את התיק ויצאתי מהבית. לאחר שיום הלימודים המשעמם הזה הסתיים (z.z.z.z) הלכתי הביתה. בדרך הביתה ראיתי מרחוק את תום עם כמה חברים , ובאותו רגע לא היה לי כח לדבר איתו אז הסתתרתי וחיכיתי עד שהם יעברו.
\" וואי אני כבר לא יכול לחכות עד ליום שישי\" אמר אחד החברים בהתלהבות \" תום תגיד חן היפה הזאת הטרף הקל תהיה שם?\" שאל אחד אחר, ובדיוק כשתום בא לענות החליט אחד העלים בשיח שמאחוריו הסתתרתי לנשור על האף שלי לדגדג אותו ולגרום לי להתעטש. \"שקט חבר\'ה נראה לי מישהו מקשיב לנו\" אמר תום וזינק לתוך השיח \" חן מה את עושה כאן?\" תום שאל \" נפל לי הצמיד לשיח ונכנסתי לחפש אותו\" שיקרתי
\" על איזו חן אתם מדברים?\" שאלתי הסקרנות \" אממ… יש לי ידידה שקוראים לה חן ורון דלוק עליה\" אמר תום כשלחץ עלה מקולו \" אה טוב ביי\" אמרתי \" ביי \" אמר תום בהקלה. לא קניתי את הסיפור וכל הדרך הלכתי מבולבלת מנסה להבין למה ולמי התכוונו הנערים? חזרתי הביתה סחוטה מעייפות,מותשת ומבולבלת. צנחתי על המיטה כאשר אנחה קלה נשמעה מפי וראשי מלא במחשבות. לפתע נשלחה הודעה לפאלפון שלי, זה היה תום. \" אז את באה מחר למסיבה?\" ואז נפל לי האסימון \" הטרף הקל\" בשם \"חן\" שעליו דיברו תום וחבריו הוא אני?!!? אני לא מאמינה שהייתי כל כך מטומטמת, שבטחתי בו, שהלכתי אחריו איך הייתי כל כך סתומה. אבל כל זה הולך להיגמר כי אני ותום גמרנו ושישכח מהמסיבה לשם אני בטוח לא באה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך