החיים האמיתיים- פרק 16:)

sheleg 05/08/2013 601 צפיות תגובה אחת

אחרי כל הבדיקות, השאירו את ג'ייס למעקב. הלכתי לקפיטריה לאכול משהו קטן ואחד הפרמדיקים קרא לי.
"תקשיבי אשלי, אני יודע שהוא בסדר, אבל זה לא מבטל את התיק. היה פה ניסיון לרצח ואת כנראה העדה היחידה. המשטרה רוצה אותך לחקירה. בואי איתי בבקשה." הלכתי אחריו, הוא הוביל אותי לחדר קטן עם חלון שקוף, ובפנים שולחן קטן וכיסא. כמו חדרי החקירות בסרטים. בפנים חיכה לי שוטר, בסביבות גיל ה30 אני משערת, עיניים כחולות גבוהה. לא הייתי מנחשת שהוא שוטר, יותר בכיוון של דוגמן. הוא הציג את עצמו.
"אשלי, אני ג'ק מייסון." מה אכפת לי?! מישהו ניסה לרצוח את החבר שלי וזה מה שיעניין אותי? איך קוראים לו?? אני חייבת להיות מנומסת.
" טוב, בואי תספרי לי מה קרה." סיפרתי לו הכל, על הדייט שהיה אמור להיות לנו, על איך שראיתי אותו ונבהלתי, ועל איך שהוצאתי את הכדור ושהאמבולנס הגיע.
"ומשם אתה יודע.." הוא הנהן.
"טוב תודה על שיתוף הפעולה.. יש רק דבר אחד שמטריד אותי, למה לא חיכית לאמבולנס, למה הוצאת את הכדור בעצמך.. ואיך? אני מתכוון, את ילדה בת..?"
"19" עניתי.
"ילדה בת 19, מאיפה לעזאזל את יודעת איך להוציא כדור? או לזהות של איזה אקדח הוא?"
"לא יודעת אני פשוט יודעת.. וכל העניין של הכדור זה אח שלי לימד אותי."
"טוב אז אני רוצה לתחקר את אחיך.. את יכולה לקרוא לו?"
"קצת קשה לתחקר אדם מת את לא חושב?" אמרתי בציניות ויצאתי מהחדר.
עוד מישהו רוצה לזרות מלח על הפצעים? טוב אני צריכה כמה תשובות. חייגתי את המספר של בריאן שהוא הכריח אותי ללמוד בעל פה ולא לשמור. "אני צריכה לראות אותך עכשיו!" אמרתי וניתקתי מיד. אחרי חצי שעה שהייתי עם ג'ייס בריאן הגיע. סוף סוף.
"מה קרה?" הוא שאל בהיסטריה. "את בסדר?" מצחיק שהוא שואל.. "אני בסדר אבל ג'ייס לא!"
"מי זה ג'ייס?" הוא צוחק עליי נכון?
"ג'ייס קוניס?! החבר שלי?" הוא היה בשוק.
"את יוצאת עם ג'ייסון קוניס?! עכשיו אני מבין למה אחיך התכוון בצד השני. את לא נורמלית את יודעת מי הוא?!" על מה הוא מדבר?
"בריאן אני מספיק עצבנית דבר!"
" חכי, תדברי קודם את."
"טוב אני לא יודעת מה הסיפור שלך אבל תקשיב. אני צריכה תשובות ואני מצפה לקבל אותם ממך."
"דברי אשלי."
"למה לעזאזל אני יודעת לזהות כדורי אקדח? ולמה אני יודעת לטפל בפצע ירייה?!"
"אני לא מבין.. למה את שואלת?"
"ג'ייס ואני קבענו לצאת וכשפתחתי את הדלת הוא התעלף. היה לו כדור החזה, הוצאתי לו אותו ושהפרמדיק שאל אותי שאלות עניתי על הכל, למשל שהכדור היה גלוק 17. אני אפילו לא ידעתי שאני יודעת את זה!"
"זה בגנים שלך, מייקל אימן אותך, כל החיים שלך בלי שתשימי לב או תדעי למה הוא לימד אותך כל מני דברים שיעזרו לך בהמשך. ליתר ביטחון."
"טוב… נניח שזה מספק אותי. מה התחלת להגיד על ג'ייס?"


תגובות (1)

את חייבת להמשיך היום!!!
תמשיכי!

05/08/2013 08:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך