sheleg
בבקשה תגיבו !! זה עוד לא הרג אף אחד.. (;

החיים האמיתיים- פרק 30 :)

sheleg 29/08/2013 716 צפיות 5 תגובות
בבקשה תגיבו !! זה עוד לא הרג אף אחד.. (;

"סליחה?" הוא הביט בי המום."מאיפה הסקת שאני עובד בשבילם..?"
"לא יודעת, אתה קצת אממ.. טיפש?"
"בחורה חכמה!" צעק קול. "אתה באמת טיפש" צחק.
"אה כן?" השיב."לא כי אתה, שמן מסריח כל כך חכם שירית בה מטווח 0 ופיספת!" קול החמיץ פנים והשניים התחילו לריב.
"אתם עושים לי כאב ראש." מלמל ג'ק ויצא מהחדר. ניצלתי את העובדה שהם לא מסתכלים וחיפשתי משהו שיוכל לעזור לי לצאת מכאן.
פתאום הבחנתי באותו המזרק שהביא אותי לכאן, אולי הוא יוכל גם לעזור לי לצאת. תפסתי את המזרק וזינקתי על ליאם.
"עין תחת עין שן תחת שן" אמרתי בחיוך. עוד לפני ששמתי לב קול זינק עליי וריתק אותי לרצפה.
היות והמשקל שלו פחות או יותר משולש משלי התקשתי לנוע תחת גופו הגדול. הוא זז כדי לנשום וכאן ראיתי הזדמנות. הנפתי את זרועי לעבר פניו בחוזקה, הוא נפל אחורה ונאנח. קמתי ובזריזות סרקתי את החדר. בקיצו השני של החדר ראיתי אקדח ורצתי לכיוונו אבל ג'ק הקדים אותי.
תוך שניות ג'ק נעמד מולי, מכוון עליי את האקדח. לקחתי נשימה עמוקה וניסיתי להיזכר בדבריו של בריאן באימונים. 'תנשמי' דמיינתי אותו צועק. 'זה הכל בנשימות, אם את לא נושמת טוב את נופלצ- אם את נופלת את מתה' צעקתו הדהדה בראשי. לנשום.
'עכשיו בזריזות תבעטי בו, תכווני לחזה קחי ממנו את האקדח ותירי!' .
בלי לחשוב פעמיים פעלתי על פי ההוראות הנשמעות בראשי. בעטתי לו בחזה הוא נפל ומאחורי הגיח קול. הוא הכה אותי בחוזקה ברגל. לא הרגשתי שום כאב אבל העדפתי שלא לקום ,לקחתי את האקדח ויריתי. השתדלתי לכוון הצידה, אולי רק להבהיל אותו, או רק לפצוע. פגעתי לו בכתף.
"לעזאזל!" הוא צעק. "אוו..זה הולך להשאיר סימן" צחקתי.
מהר תפסתי את הטלפון וחייגתי אל הדירה. אין תשובה. ניסיתי לבריאן, לאחר שלושה צלצולים הוא ענה.
"הלו?"
"בריאן..? אני צריכה עזרה." סיפרתי לו הכל, ביקשתי ממנו להשיג את ג'ייס, נתתי לו נ.צ משוערת בתקווה שימצא אותי וכל מה שנותר זה לחכות.


תגובות (5)

זה פשוט מדהים!!!
אני מאוהבת בך…ובסיפור:)

31/08/2013 07:53

נ.ב-דירגתי 5:)

31/08/2013 08:20

תודה רבה אורי!!! נראה לי את היחידה חוץ ממני שעקבה אז המון תודה!! (-;

31/08/2013 11:43

הילהה יאהבלה שכחת להתנתק!!

31/08/2013 11:52

יאווו תמשיכי

03/09/2013 14:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך