sheleg
בבקשה התגובות שלכם ממש חשובות לי..

החיים האמיתיים- פרק 8 :)

sheleg 04/08/2013 681 צפיות 2 תגובות
בבקשה התגובות שלכם ממש חשובות לי..

"אתה צוחק עלי נכון? תסתכל על עצמך."
"זה בגללך, הקול שלך, את כל כך משכנעת למרות שאף אחת לא שברה לי עדיין את הלב גרמת לי להאמין שכבר חוויתי כאב כזה, אני מתכוון, גרמת לי להאמין למשהו שלא קרה- את מסוכנת!"
הוא צחק, אני לא מבינה.
"למה אתה מתכוון?"
"אני מתכוון שאת יכולה לשכנע אנשים להאמין במשהו שהם לא עשו." צחקתי. המשכנו לנגן, לדבר ולצחוק.
"ספרי לי משהו שאני צריך לדעת עלייך."
"כמו מה למשל?"
"לא יודע, נתחיל עם המשפחה שלך?"
"טוב, אבא שלי עזב אותנו שהייתי בת 14, ואמא שלי, טוב אנחנו לא בקשר כל כך טוב, אני בקושי רואה אותה. אחי התאום בצבא, אנחנו גרים ביחד אבל הוא מגיע רק פעם בכמה שבועות אז רוב הזמן אני לבד. אחותי הקטנה בפנימייה. ואחי הגדול…" ירדה לי דמעה.
"מה קרה אשלי?"
"מייקל, אחי הגדול הוא נהרג בתאונה, זה לפחות מה שאמרו לנו. אני מתגעגעת אליו. הוא גידל אותנו, הוא דאג לנו להכל- מאז שאבא שלי עזב אותנו, כולנו התפרקנו, ומייקל היה מי שאסף אותנו ודאג לנו הוא היה הכל בשבילנו, אח גדול, חבר ואבא."
"וואו אשלי אני מצטער, לא ידעתי. מתי זה קרה? התאונה…"
"לפני שנתיים, בגלל זה הייתי כל כך מרוחקת."
"טוב את לא לבד.. יש לך אותי ואת קאלי ואלי"
"כן ואת ג'ייסון.."
"מי זה ג'ייסון, האקס שלך?" אוי לא, הוא שלף את קלף האקס, זה לא טוב איך יוצאים מזה?
"לא, ממש לא. ג'ייס הוא החבר הכי טוב שלי הוא ממש כמו אח גדול." הוא חייך בהקלה. יכול להיות שהוא קינא?
"ומה איתך? מה הסיפור שלך?"
"אבא שלי בטיול עסקי, ויש לי רק אחות קטנה. היא בערך בת 15, אנחנו רבים המון. ואמא שלי היא הבעלים של איזה חברה גדולה. המשפחה שלי בסדר."
"אני מקווה שאתה מעריך את זה."
"מאוד. ומה עם אקסים? כמה לבבות שבית בקסמך עלמתי היפיפייה?" הוא חזר לנימה הרשמית.
"שניים, אני מקווה." אני לא מאמינה שאנחנו מנהלים את השיחה הזאת.
"למה את מתכוונת, ב-אני מקווה? ורק שניים? זה לא יכול להיות."
"יש לי רק אקס אחד, והלב השני אני מקווה ששייך לך.." חשבתי על ג'ייס, למה?! ליאם חייך.
"את ליבי שבית כבר לפני זמן רב, עלמתי כובשת הלבבות."
"אוי תעשה לי טובה ליאם, אתה היחיד. באמת."
"תודה. ומי הבחור בר המזל שזכה להיות האהבה הראשונה שלך? ולמה הוא היחיד? אני מוכן להתערב איתך שיש תור של בחורים שהיו רוצים טיפה מתשומת הלב שלך."
"לא הייתי אומרת בר מזל, יותר בכיוון של מסכן, ואני חושבת שפשוט לא מצאתי אף אחד שמתאים לי, או שפשוט לא בטחתי באף אחד."


תגובות (2)

התחלתי לקרוא את הסיפור…
יפה!!
תמשיכי!

04/08/2013 12:03

תודה רבה :)

05/08/2013 04:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך