פשוט תעתיקו את התגובה שלי ביד הירוקה- פרק אחד.
ח_ח

היד הירוקה- 2

28/08/2011 769 צפיות אין תגובות
פשוט תעתיקו את התגובה שלי ביד הירוקה- פרק אחד.
ח_ח

היום כולם דיברו על היד הירוקה, אני דיברתי במיוחד אל סוזן, מסכנה היא מאוד סובלת, וכן אני יודעת שאתם חושבים שהיד הירוקה זו לא מחלה קשה, אבל תתארו לעצמכם שאתם לבד בעולם שלם של מפלצות בלי מישהו שאתה מכיר. גם המחלה היא הרבה מאוד זמן כי אין לה תרופה, צריך לחכות עד שהיד הירוקה תואיל בטובה לעזוב ת׳בנאדם. סוזן המכנה, מצטערת אם האיש שיקרא את זה ישים לב לדמעות פשוט לפני רגע אימי הודיעה שסוזן בסכנה כי,זוכרים את החלום של המשרת אם היד שלאט לאט מתקרבת אליו יותר ויותר עד ש……. אז סוזן חלמה את אותו חלום ואם אמא שלה לא הייתה מהירה אותה בזמן יכול היה להיות שלא הייתי רואה יותר את סוזן לעולם! אתם מבינים בכלל, לעולםםםםםםם! מסכנה סוזן מעכשיו גם אסור לה ללכת לישון, איזה פחד!!!. למחרת נשארתי בבית, לא הרגשתי טוב. בסדר, היו לי רגשות אשמה,אין לי מושג למה אך עדיין היו לי. אבל מי ייתן לנערה בת 16 לנח בשקט! או חברות או חברים או הדבר השנוא עלי אחים! אח גדול  ואחות קטנה .  יש לי בחדר טלוויזיה פרטית ( גם מחשב) אבל טלוויזיה אין עוד בבית לכן כל יום היא באה לחדר שלי ומתנחלת בו שעה,שעתיים. נראה לי שרובכם מכירים ת׳קטע הזה שתמיד האחים שלך, כאילו באים בכוונה בזמנים שאתה הכי לא רוצה לראות אותם, אז בדיוק עכשיו שאני הכי בדיכי שיש אחותי הקטנה החליטה לבוא. ובגלל שאין לי מה לכתוב עכשיו אני הציג את עצמי, אז קוראים לי זואי יש לי 2 אחים אחד גדול בן 18 קוראים לו טום ואחת קטנה בת 12 קוראים לה מאיה יש לי אבא ואמא ג׳ק ולני בני 38 וחבר שקוראים לו פיטר ( אני מלכת הכיתה). איזה פחד!!!!! נראה לי יותר שאני חייה בסרט איימה מאשר בסרט הודי ( חברה שלי פעם אמרה לי שאני חייה בסרט הודי) עכשיו לא רק שסוזן ראתה את היד הירוקה אלא גם אני וגם אחותי מאיה ראינו את היד הירוקה בברור, אבל מה שיותר מפחיד זה שעל מאיה זה השפיע ועלי לא! באמת שאני חושבת שאנחנו שחקנים באיזה סרט ואנחנו לא יודעים את זה. היום הייתי אצל כל החוקרים והמדענים באנגליה, ושאני אומרת כל אני מתכוונת לזה, כולם רצו לבדוק למה היד הירוקה לא השפיע עלי, אבל מצד שני קיבלנו איזה מליון שקל, אז היה שווה את זה. מבן כל החוקרים והמדענים היה רק חוקר אחד שאמר שאבוא אליו מחר,טוב אני הולכת לישון אני מתה מעייפות. אני עדיין חושבת שאנחנו בסרט ואנחנו לא יודעים את זה אז אל תפתחו ציפיות, ודרך אגב החוקר אמר משהו על זה שאני הנבחרת ואם פעם אני אמות אני יתעורר לחיים אבל אסור שאף אחד ידע מזה. רק אני ג׳ן וג׳ון (תאומים) סוזנה ברברה רוי טום ופיטר בנו היום לב״הס, כנראה כל השאר בדיכי כמו שאני הייתי או שהם ראו בברור את היד הירוקה. אתם יודעים אני מתחילה להאמין יותר ויותר שאנחנו לא בסרט ושאני שונאת את המציאות הזאת והיד הירוקה, כי היום סוזן מתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך