טוב, אחותי רוצה שתגיבו...(ופליז תעשו את זה כי אז היא מתחילה להתבכיין שהיא לא כותבת טוב ושהיא צריכה להתאמן ומתנים לה את האייפד! במקום לי:( )

היד הירוקה- 3

28/08/2011 802 צפיות 3 תגובות
טוב, אחותי רוצה שתגיבו...(ופליז תעשו את זה כי אז היא מתחילה להתבכיין שהיא לא כותבת טוב ושהיא צריכה להתאמן ומתנים לה את האייפד! במקום לי:( )

אני עדיין עצובה על סוזן, מאז שהיינו קטנות אנחנו חברות,כן אני יודעת שאני בוכה אבל הפעם אני לא מצליחה לשלוט בעצמי. ועוד לחשוב שגם מאיה ראתה את היד הירוקה, לא,אין סיכוי, אני שונאת את הילדה הזאת, אני פשוט דואגת להורים שלי, הם כן אוהבים אותה ואני לא רוצה שישבר להם הלב ממפלצת קטנה ומגעילה,לא, זה שקראתי לה מפלצת זה לא השפעה של היד הירוקה. היום הודיעו בחדשות שיש מגפת היד הירוקה ויש רק תרופה אחת שנמצאת בחלל באיזה עולם קסום. החוקר אמר לי שאני צריכה ללכת כי אני הנבחרת, אבל כמובן שלא הסכמתי לו, כי אין סיכוי שאני יטוס לחלל כדי להגיע למקום שאני לא מאמינה בו, אבל אז הוא אמר לי שאם אמצא את התרופה סוזן תקום לתחייה. למחרת שאלתי את פיטר, ג׳ן וג׳ון,ברברה,סוזנה,רוי,וטום אם הם מסכימים לבוא איתי וכמובן שהם הסכימו. מחר אנחנו טסים ללא נודע. כל החברות והחברים שלי באו לאחל לי בהצלחה,גם ההורים שלי וטום ואפילו ההורים של פיטר,מגניב נראה לי שהם ממש שמחים שאני החברה של פיטר. אנחנו כבר בחללית איזו התרגשות!!!!!!! אנחנו האנשים הכי צעירים שטסו לחלל,חוץ מזה זה גם מוריד לי הרבה דאגות נגיד עכשיו אנחנו לא צריכים לדאוג בקשר ליד הירוקה. אנחנו בחלל!!!!!!!!!!!!!!!! לא תאמינו כמה זה כיף, אמור לקחת לנו שעה להגיע לעולם הקסום. סוזן אני בדרך! אני לא מבינה למה אני עייפה כל כך אבל מרוב התרגשות אני לא מצליחה להרדם. פיטר לפני רגע בא לבדוק מה קורה איתי, אמרתי לא שאני מרגישה לא טוב, הוא אמר לי ״ אני יודע בדיוק מה את צריכה״ הוא נשק לי, וחיבק אותי חיבוק חם ואוהב, כן זה באמת מה שהייתי צריכה, להרגיש את חיבוקו החם והאוהב. 


תגובות (3)

זה נשמע ממש מענין :)
טוב אני מכורה למיסתורין ;)
קיצ זה יפה

28/08/2011 20:54

אני מכורה לזה,יהלה, תגידי לאחות ש'ך שהיא כותבת מזה יפה!

29/08/2011 11:51

מאוד מעניין, תמשיכי

07/09/2011 17:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך