אמממ...זה סיפור שאחותי הקטנה והיחידה כתבה(11)...והיא פשוט חיקוי עלוב, מעצבן, מקולקל ומ-ז-ו-י-ף שלי!!!!!(חוחוחו נכון אני אחות חמודה?טוב, בכל אופן המשפחה שלי יותר אוהבת אותה..(נכון מוזר שאנשים אוהבים יותר;)
טוב...אז זהו בעצם...
אההההה!!!!!!
נזכרתי במשהו...שמתם לב שבזמן האחרון הרבה אנשים שאני מכירה מנצלים את המשתמש שלי בזמן האחרון?!
ציצצקצקצק(צקצוק) אני מניחה שברגע שהסיפור הראשון שלא שלי פורסם דרכי הפרטיות של המשתמש שלי נשברה...ציקצקצקצקצק(צקצוק) הצעירים של ימינו...ציקצקצקצקצק(צקצוק אחרון)
ח_ח 

היד הירוקה

22/08/2011 872 צפיות תגובה אחת
אמממ...זה סיפור שאחותי הקטנה והיחידה כתבה(11)...והיא פשוט חיקוי עלוב, מעצבן, מקולקל ומ-ז-ו-י-ף שלי!!!!!(חוחוחו נכון אני אחות חמודה?טוב, בכל אופן המשפחה שלי יותר אוהבת אותה..(נכון מוזר שאנשים אוהבים יותר;)
טוב...אז זהו בעצם...
אההההה!!!!!!
נזכרתי במשהו...שמתם לב שבזמן האחרון הרבה אנשים שאני מכירה מנצלים את המשתמש שלי בזמן האחרון?!
ציצצקצקצק(צקצוק) אני מניחה שברגע שהסיפור הראשון שלא שלי פורסם דרכי הפרטיות של המשתמש שלי נשברה...ציקצקצקצקצק(צקצוק) הצעירים של ימינו...ציקצקצקצקצק(צקצוק אחרון)
ח_ח 

תתפלאו אבל הכל התחיל ממסיבה רגילה למדי. אני וסוזן הסתובבנו בחצר דיברנו בעוד הרוח הנעימה מלטפת את פנינו. התחלתי לשים לב שסוזן כבר לא מדברת על חויותה מהנופש כשהסתכלתי לראות מה קרה לה ראיתי מראה מחריד, סוזן חברתי הטובה ביותר זהרה כולה בחושך מרוב חיוורון, ניסיתי לגרום לה לדבר, להגיד מה קרה אך היא שתקה. אחזתי לה בכתף ושאלתי אותה מה קרה לפתע פילחה צרחה מבוהלת ״תתרחקי ממני מפלצת״  הסתכלתי על עצמי לראות אם באמת נהפכתי למפלצת אבל לא ראיתי שום שנוי ״סוזן את בטוחה שהכל בסדר?״ שאלתי אך התשובה שקיבלתי הייתה רק עוד צרחה מבוהלת.  חיכיתי שתגמור כדי שאוכל לדבר אך ישר אחרי שגמרה לצרוח ברחה מהחצר, אז החלטתי לעזוב אותה לנפשה. למחרת בבוקר התקשרה אמא של סוזן ואמרה לי שסוזן חושבת שהיא מפלצת ושאלה אם אני יודעת משהו על זה אז סיפרתי לה הכל מהתחלת המסיבה ועד הבריחה המבוהלת ״את ראית אולי משהו שיכול להיות שגרם לה את זה?״ שאלה אותי ״אני לא בטוחה אבל קצת לפני שחשבה שאני מפלצת ראיתי אור ירוק מנצנץ״, היא אמרה תודה רבה לך וניתקה מהר.היום סוזן לא באה. לא שהתפלאתי או משהו פשוט רציתי לראות מה קורה איתה. לא תאמינו מה אמרו היום בחדשות! אבל אני עדיין אספר כי אני רוצה לדבר על זה אם מישהו שעוד לא יודע על זה, אז היום אמרו בחדשות שהיד הירוקה חזרה לפעולה, מזה שנים שלא ראו אותה.הסיפור של היד הירוקה מתחיל מהמלך הראשון של אנגליה. כולם רצו להרוג את המלך ולקבל את כתר המלוכה.היה איש אחד שלא כמו כולם רק חלם לקבל את הכתר אלא שגם הייתה לו תכנית. אותו איש היה המשרת האישי של המלך שגם הכיר את המלך הכי טוב וידע שהמלך הוא איש נדיב נחמד וצנוע, אבל הוא גם ידע שהדבר שהכי מפחיד את המלך אלו המפלצות לכן כל לילה סיפר למלך ״סיוט״ שחלם ובכל סיוט הייתה מפלצת אחרת. לילה אחד סיפר המשרת על  מפלצת שאוכלת אנשים והמעדן שלה זה המלכים ואז אמרה לו אישה בחלום שהחלום הזה יתגשם והמפלצת תבוא ותוכל את המלך באותו רגע שהמלך שמע את זה הוא קיבל התקף לב ומת. המשרת לא רצה שאחרים יתחרו על כתר המלך אז יום לפני הלוויה חתך למלך את היד. בלוויה שאנשים ראו את היד החתוכה חשבו שהמפלצת עשתה זאת,ולא רצו להתחרות על תפקיד המלך. כמובן שהמשרת נבחר למלך אך לא להרבה זמן. באותו הלילה המשרת חלם על יד ירוקה שמתקרבת אליו יותר ויותר ויתור עד ש……… בבוקר המשרת לא התעורר. מאז כל מי שרואה את היד הירוקה בבירור רואה כל דבר כמפלצת.


תגובות (1)

באמת יהלה! איך את רוצה להתקדם בסיפורים אם לא בעזרת האנשים שתורמים לך את סיפוריהם ומקבלים הזדמנות להתפרסם? צקצקצקצקצקצקצק

25/08/2011 10:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך