Dark moon
מומלץ לקרוא גם את הפרק הראשון! אשמח אם תגיבו!

הם>פרק שני>חלק א\'>איך הכל התחיל

Dark moon 24/06/2014 572 צפיות אין תגובות
מומלץ לקרוא גם את הפרק הראשון! אשמח אם תגיבו!

פרופסור שגנוביץ' היה בדרכו אל מקום עבודתו באוניברסיטת תל אביב.

שם, הוא חקר חיידקים אלימים וניסה להמציא תרופה מיוחדת שתהפוך אותם לחיידקים מועילים, שיוכלו לשקם פצעים עמוקים בגוף האדם כמו שברים ושטפי דם פנימיים.

הוא לבש חלוק לבן כמו סיד ושערו האפור היה פרוע ולא מסורק. הוא נכנס דרך השער ובירך את השוער לשלום.

לאחר שנכנס התחיל ללכת אל עבר המעבדה,הביניין הכי מרוחק. הוא עבר את בניין המגורים,בניין מדעי החברה,בניין המזכירות ואולם הספורט.
לבסוף, הגיע למעבדה,בניין ארוך בעל 2 קומות עם קירות לבנים וחלונות אטומים. הוא העביר כרטיס מיוחד במתקן ליד הדלת והיא נפתחה.
כאשר היא נפתחה נגלו לפניו קירות לבנים כמו החלוק שלו,מתלה כובעים,מדף ספרים והמון דלתות ממוספרות.

הוא נכנס אל דלת מספר שלושים ואחד ולבש משקפי מגן וכפפות. סגר אחריו את הדלת בעדינות ומלמל "חם כאן,למה הקירור כבוי? הרי פרופסור אלקנן יודע שצריך לקרר את המקום" ופנה אל מתקן החשמל להפעיל את הקירור לאחר מכן, מיהר אל מקרר מיוחד שבותכו צלוחיות ממוספרות מאחד עד תשעים ותשע הוא הוציא את צלוחית מספר חמישים ושבע והניח אותה מתחת למיקרוסקופ.

ופנה אל מקרר אחר עם מבחנות גם הן,ממוספרות מאחד עד תשעים ותשעהוא הביט זמן מה במבחנה מספר תשעים שבעבעה אך לאחר שנרגעה,פנה אל מבחנה חמישים ושבע,לקח אותה אבל באותו רגע הבחין בזיהום זר,זבוב הוא הפיל את המבחנה על הרצפה והיא נשברה כאשר נסתיים המצוד אחר הזבוב הוא לקח אותו וזרק אותו אל פח אשפה סטרילי,הסתובב וראה את המבחנה השבורה. הוא ניגב את הנוזל מן הרצפה במטלית מיוחדת הניח מתחת למבער ושרף אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך